naglowek

naglowek

30 gru 2013

T h e e n d


  • Hei ;)


Już jutro Sylwester. Matko, jak to szybko minęło. Pamiętam, jak cieszyłam się, że zaczyna się 2013, a tu proszę nawet się nie spojrzałam a tu 2014. Miałam dwie opcje na Sylwester, do mojej przyjaciółki, i siostry. To była trudna decyzja, ale zdecydowałam że do siostry, bo z nią widuję sięraz na rok a z Kamilą,  zawsze i to do późnego wieczora siedzimy i obczajamy aska,fejsa.No i jutro pakuję się, i wstaję o 8 i idę na autobusik do siostry. Moim zdaniem, Sylwester będzie udany. Poznam Olka, i takie dwie dziewczynki. I w ogóle, przetańczę tą noc. Będę się bawić, nie zważając na nic. W tamtym roku byłam u Kamili, było świetnie więc mam nadzieję , że i ten będzie cudowny.I jeszcze postanowiłam sobie że nie mogę przytyć, tylko właśnie spalić te wszystkie kilogramy( te świąteczne) tańcząc, i nie ważne czy będzie mnie coś bolało, trzeba się bawić i powitać 2014 tak, żeby ten rok stał się najlepszy. Jak wrócę w 2014 r. to zrobimy sobie z Kamilą dziką imprezę i tak oto wejdziemy w Nowy Rok, razem i najlepiej jak się da. Mam nadzieję, że ten 2014 będzie dobry, i przyniesie to co dobre. A wracając do notki, to dziś przygotowałam Wam moje postanowienia noworoczne. Nie wiem, jak bym się starała, i tak co roku nic mi nie wychodzi, więc  mam  taką cichą nadzieję, że w tym roku 2014 się uda , mi spełnić chociaż 3 postanowienia. A więc zaczynajmy:


  • Będę miała piękne, długie włosy.
  • Przestanę jeść słodkie.
  • Będę mniej nieśmiała.
  • Zacznę się starać w szkole o dobre oceny.
  • Stanę się odważna.
  • Będę optymistką,
  • Będę biegała.

No i to, wszystko. To są moje postanowienia. Do jutra, zapewne przyjdzie mi ich więcej do głowy, ale cóż.
No, no to pa. Do następnej notki ;*



                                            A wy jakie macie plany na Sylwester?

28 gru 2013

A n t i bo y f ri e n d t a g

Hej ;)

Co u mnie? U mnie, jest bardzo dobrze, a to w połowie wasza zasługa. Wchodzę, sobie na bloga i patrzę a tu 112 obserwatorów. Taka liczba, daje potwornego kopa, i motywację do dalszego blogowania. Na początku, przy zakładaniu bloga nie marzyłam w ogóle o takiej liczbie obserwujących myślałam, że będę pisała dla siebie, ale nie jednak źle myślałam. Chciałabym Wam, bardzo podziękować. Codziennie  przybywa Was więcej. Cieszę się że mój blog tak Wam się podoba.  Staram się wkładać serce, w pisane przeze mnie posty, i chyba mi się udaję czytając wasze miłe komentarze. A, odskakując od tematu obserwatorów, pewna czytelniczka tego bloga, zapytała czy  dodam posta z zdjęciami moich prezentów, na gwiazdkę. Oczywiście taki post, pojawi się ale muszę najpierw skombinować aparat, i na pewno wstawię. A na dzisiaj przygotowałam, dla was coraz bardziej popularny Anti Boyfriend Tag. Dowiedziałam się o nim, dzięki Lucy. No to zaczynamy:
1.Cechy które szukasz u chłopaków to....?
Zdecydowanie u chłopaków szukam, kogoś troskliwego,odważnego,opiekuńczego,inteligentnego, zabawnego.
2. Jakie cechy odrzucają cię od chłopaków, powodują że nie jesteś zainteresowana?
Odrzucają mnie chłopacy którzy: przeklinają, są agresywni, są fałszywi, traktują cię przy znajomych inaczej, niż gdy jesteśmy sami.
3.Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?
Zdecydowanie, najpierw zauważam twarz, czyli oczy, włosy. :)
4.Opisz wymarzoną randkę.
Moja wymarzona randka wyglądałaby  tak: Piknik, wieczorem, patrzenie w gwiazdy... Ahh, ta moja fantazja :)
5.Gdybyś mogła wybrać to z jakim sławnym chłopakiem chciałabyś pójść na randkę?
Zdecydowanie Dawid Kwiatkowski i Justin Bieber.
6.Kiedy zakończyłabyś związek?
Zakończyłabym związek, gdyby mój chłopak stosował by przemoc lub gdybym dowiedziała się o jego zdradzie.
7.Jakiego koloru lubisz włosy i oczy?
Lubię  kolor włosów brązowy, a oczy zdecydowanie brązowe.
8.Co chciałabyś dostać od chłopaka?
Nie wiem,  wszystko, liczy się tylko gest. Byle by było od serca. :) 

                                                No i to cały ten tag, mam nadzieję że się spodobał.
                                            Jeszcze raz dziękuję , i do zobaczenia jutro:)
Bardzo Was kocham <3



26 gru 2013

s m i l e

Hei ;)

Już po wigilii, po świętach w sumie. Minęły mi święta w bardzo rodzinnej, przyjemnej atmosferze. Było dużo śmiechu, zabawy i jedzenia.Z prezentów jestem zadowolona, zdecydowanie trafione. Dostałam bluzę, perfum, zestaw Dove, pendrive( którego nigdy nie mam, a strasznie mi zawsze był potrzebny, taki sobie reniferek a kryje pendrive ) i słodycze. Dla mnie, to świetny prezent, nie wiem jak dla wa, ale ucieszyłam się.Ogółem mnie łatwo zadowolić jeśli chodzi o prezenty, z wszystkiego się ucieszę.Świąt jak już pisałam w ogóle nie czułam,po prostu bez śniegu nie ma świąt.Święta minęły, Sylwester się zbliża teraz trzeba się na to szykować.Ja tak zwanego sylwka spędzę z siostrą. No, a wracając do tematu to dzisiaj jakoś mam bardzo dobry humor co jest dziwne.Nie wiem, tak od dzisiaj obudziłam się ,,prawą" nogą, nie lewą :) Byłam, sobie u Kamili miałyśmy zrobić zdjęcia, ale wyglądałam okropnie. No i najbardziej mnie to właśnie dziwi, wyglądałam okropnie, ale humor bardzo dobry. Naśmiałyśmy się, tak jak zwykle gdy jesteśmy razem.
A tu macie naszego smajla, bo my jesteśmy takie właśnie szczęśliwe.
Nie komentujecie mojego ryjca, bo wiem dziwnyy :D
A wy jakie macie plany na sylwka?
Co dostaliście pod choinkę?

25 gru 2013

B e f o r e & d i e

Hei ;)

Wigilia minęła. U mnie, mogę powiedzieć że było zabawnie, przyjemnie. Przytyłam, pewnie z 4 kilo.  Na początku przed wigilią mówiłam, że nawet nie zjem nic, a tu proszę zauważyłam takie pyszności i jak tu się oprzeć. A teraz, czekam na moją siostrę z chłopakiem, bo mają przyjechać. Nie widziałam ich od listopada ;) A wracając do tematu notki, to dzisiaj powiem wam co chciałabym zrobić przed śmiercią. Wiem, że to głupie bo mam 13 lat, jestem młoda, ale nigdy nie wiadomo kiedy każdy z nas umrze.

No więc tak:
Chciałabym zwiedzić cały świat, wiem że to nierealne. 

Chciałabym mieć włosy aż do pupy, a nawet dłuższe :)

Kiedyś, na pewno zaadoptuję takiego pieska staruszka, niewidomego, albo z inną wadą i go pokocham <3

I to koniec,  kiedyś na pewno  będzie tego więcej;)
A co ty chcesz zrobić przed śmiercią? 

23 gru 2013

C h r i s t m a s t a g

Hei ;)
Jutro już Wigilia :) Ja jakoś od dwóch dni straciłam ten zapał, nie czuję w ogóle świąt. Najchętniej bym ich w ogóle nie spędzała, tylko spała.  Nie wiem, dlaczego tam mam chociaż co roku strasznie się z nich cieszyłam, z prezentów, z choinki, z rodzinnych zakupów. A teraz , wszystko prysło. Nie chciało mi się nawet ubierać choinki, siostra sama ubrała. No, ale trudno może do jutra mi to przejdzie. Wracając do tematu notki  chcę zrobić świąteczny tag, ponieważ Karolina( http://fashioncarolinna.blogspot.com/) otagowała wszystkich to o, pomyślałam czemu nie. Więc zaczynajmy:

1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
Zdecydowanie, jak mam oglądać coś świątecznego to tylko takie bajkowe np: ,, Niko ratuje święta" ,,Madagwiazdka" jakoś takie bajki mi najbardziej przypadają do gustu. Ale, w tym roku w listopadzie oglądałam pierwszy raz Kevina i powiem że nie jest taki zły.


2.Jakie są  twoje  ulubione świąteczne  kolory ?
W święta lubię kolory białe :)

3.Czy lubisz spędzać święta w piżamie ? 
W tym roku, tak najchętniej bym spała. 

4. Jeśli miałabyś kupić prezent tylko dla jednej osoby kto by to był ? 
 Nie wiem,  tak się nie da.

5.Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
Co roku, otwieram w Wigilię, do poranka bym nie wytrzymała.

6.Co lubisz robić w czasie przerwy świątecznej?
,,Nic nie robić, nie mieć zmartwień" :)

7.Co chciałabyś dostać na  święta?
 Dużo rzeczy, ale dostanę bluzę :)

8.Ulubiony świąteczny zapach?
Jedzenia, świątecznego :)

9. Ulubione świąteczne danie?
Pierogi ;)

10.Ulubiona świąteczna piosenka?
Dużo ich jest i polskich i zagranicznych, ale najbardziej to:
I wiele wiele innych, piosenek. 

I tag dobiegł, końca ;) Mam nadzieję, że fajnie się go czytało. Jutro postaram się zrobić Before&Die . 
A na koniec, życzę Wam wesołych świąt, bogatego mikołaja i wszystkiego co najlepsze.
Dobranoc, do jutra ;*













20 gru 2013

Must have-winter

Hei :)

W końcu nadszedł czas przerwy świątecznej.Będę mogła zająć się blogiem, przed te dwa tygodnie  postaram się regularnie pisać. No , i w ogóle dzisiaj miałam wigilię szkolną. Było cudownie, wszyscy prawie płakali bo nasza przewodnicząca z 3 klasy powiedziała coś i od razu smutek. Przy dzieleniu się opłatkiem też poszło dużo łez. ,,Dostałam" bardzo miłe życzenia typu żeby życie ułożyło mi się tak jak chcę, żebym walczyła o swoje i tego typu inne życzenia. Dzisiaj nie zabrakło też złych wspomnień np, musiałam iść na piechotę bo naszej pani od autobusu się nie chciało jechać z kierowcą na naszą wieś. No a przechodząc do tematu notki, to dziś  przeglądałam sklep Sin-Say i chciałabym zrobić taki ,,Co musicie mieć z ubrań na zimę" i wykorzystam do tego rzeczy z tego oto sklepu.
No to po pierwsze, na tą zimę w waszej szafie muszą zagościć sweterki:

Było tam , wiele innych sweterków. Taki sweterek nie dość ze jest modny, to jeszcze ogrzeje nas przed urokami zimy. 
Następną rzeczą jaką musicie mieć to bluzy.

W tych bluzach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Ciepłe, i do tego takie słodkie.

No, no to na tyle. Polecam, wejść  do tego sklepu i zakupić coś,warto. Ja osobiście jeszcze tam nie kupowałam, ale widzę że warto więc polecam serdecznie ;)
Do następnej ;*





19 gru 2013

e v e c l a s s

Hei :)

Ogólnie u mnie bardzo dobrze, wręcz wspaniale. Poprawiły się kontakty z wszystkimi, można powiedzieć że rozmawiam już prawie z każdym. Zrobiłam się bardziej otwarta i bardziej optymistycznie patrzę na świat. Myślę, że to plus. A wracając, do tematu notki to dziś miałam wigilię klasową. Jutro będzie wigilia szkolna. Nie robiliśmy sobie paczek, tylko pani robiła nam paczki z klasowych. Dostaliśmy taki kubki świąteczne i czekoladę. Powiem Wam, że nie znałam mojej klasy od tej strony. Było bardzo miło, kupę śmiechu, zabawy. Nie wiedziałam, że może być tak fajnie i że możemy być tak zgraną klasę. Stwierdzam iż nasza wychowawczyni jest bardzo miła, kochana. I fajnie że właśnie trafiliśmy na panią Madzię.Niby spędziliśmy tylko godzinę ze sobą , ale było bardzo miło, sympatycznie. Wszyscy, ze sobą rozmawiali, pani ucałowała wszystkich. Niestety, nie mieliśmy apetytu i nie zjedliśmy prawie nic. Musiałam z Natalią iść do wf-istów i powiedzieć że to od naszej klasy i złożyć życzenia. Pani Madzia jest wf-istką. Niestety nie mam z nią wf-u, tylko chłopacy. Ja mam z panem Piotrem, moim wujkiem :) No, i tak na koniec to powiem Wam, że za 5 dni Wigilia <3 Kocham ten stan kiedy puszczam kolędy i śpiewam. W te święta pewnie już nie spadnie śnieg, co mnie bardzo zasmuciło. No, no to na koniec macie kolędę :)

16 gru 2013

My christmas list

Heeei :3

Dziś chciałabym  przedstawić wam moją listę prezentów które chciałabym otrzymać na zbliżające się do nas święta.A więc zaczynamy:

1.Bluza Cool Story Bro
2.Telefon dotykowy
3. Fototapeta

4.Aparat cyfrowy



No i to taka moja świąteczna lista. Mam nadzieję,że choć jedna z tych rzeczy dostanę na święta. :) A wy co chcecie od Mikołaja na święta?






6 gru 2013

s n o w

Hei ;)

No więc dzisiaj są mikołajki. Bardzo się cieszę, ponieważ to coraz bardziej przybliża do 24 grudnia.Co dostaliście na mikołajki? Ja dostałam czapkę beanie z napisem Easy( na pewno jak będą outfity robione to wam pokażę) i słodycze. Cieszę się z tej czapki, bo jest na prawdę śliczna, ciepła. Wczoraj czytałam o tym huraganie Ksawerym, myślałam że to tylko jakieś bajki ale do tej pory bardzo mocno wieję wiatr. No i co najlepsze, w końcu spadł śnieg. Jak wstałam i zobaczyłam ten biały puch,  usiadłam i zaczęłam słuchać świątecznych piosenek, kolęd. Wyczekiwałam na ten moment kiedy biały puch opatuli  moją wioskę. No, i w ogóle dzisiaj tak wiało że nie poszłam do szkoły. Teraz czekam na Kamilę aż wróci ze szkoły, ponieważ ma do mnie przyjść i obejrzymy horror. U niej nie można oglądać strasznych, strasznych horrorów bo się będzie bała spać, ale u mnie to spoko, bo to u mnie a nie u niej i się tylko ja będę bała;)

(zdjęcia z grafiki google)

1 gru 2013

c o l d

Hei :)

Jak,  wam mija niedziela?. Jutro niestety do szkoły, ale już tylko 23 dni i święta wiec nie ma co się martwić. Za oknem ponuro, zimno. Ucieszyłabym się gdyby teraz spadł śnieg. Nie myślałabym wtedy o tym , że jest zimno. A tak w ogóle, to jak wam się podoba ta playlista świąteczna?. Słuchacie tego samego?. U was, już spadł śnieg?.Powiem, wam że jak wstaję o 6.00  dziwnie mi w ogóle wstać, bo myślę że jest dopiero 23.00. A tu, co? Muszę ubrać się, umyć, i  jechać do szkoły. Jak wchodzę do szkoły, to wszędzie ciemno, nic nie widać. No ale dobra, to was pewnie nie interesuję więc powiem co nie co o konkursie na zimowy nagłówek. Teraz dopiero  zobaczyłam że miałam napisać konkurs na świąteczny nagłówek. Niestety, jest mi bardzo smutno ponieważ było mało chętnych, tylko jedna osoba. A wątpię żeby do jutra zgłosiło się nagle pięćset osób. Bezsensu, byłoby czekać i marnować czas do piątku by ogłosić wyniki. Więc, powiem wam że wygrała Karolina. To jej nagłówek , będzie przez cały grudzień widniał na moim blogu.  Jeśli chodzi o post promujący, Karolina powinna napisać do mnie na email, w tej sprawie.

Ten nagłówek jest śliczny. A zdjęcia bardzo dopasowane, szczególnie podoba mi się zdjęcie tego bobaska. Jak to Kamila powiedziała on jest taki suuuodki. :)

30 lis 2013

C h r i s t m a s t i m e

Hei :3

Święta zbliżają się niesłychanie szybko. By umilić Wam pobyt na moim blogu, dodałam parę świątecznych piosenek. Teraz gdy będziecie chcieli wejść na mojego bloga, będziecie mogli słuchać playlistę świąteczną. To są zdecydowanie moje ulubione piosenki. Co roku, słucham ich przed świętami. Dopiero teraz zauważyłam, że wprowadzam już świąteczne zmiany. Muzyka, konkurs na nagłówek a jutro dodam chyba śnieg. Więc, absolutnie będziecie mogli się wczuć  w ten magiczny czas świąt.  Już tylko 24 dni.(Ps: zastanawiam się, czy dodać tu licznik ile zostało do wigilii, ale nie wiem czy to by już nie było za dużo dodatków. Sami mi powiedźcie, czy dodać tu taki dodatek i zmienić rozmieszczenie gadżetów by nie wydawało się ich aż tak dużo, czy  może sobie darować taki licznik).Jak sobie , pomyślę, że  za niedługo odpocznę od tej całej szkoły, problemow i cały tydzień spędzę z moją wspaniałą rodziną i moją przyjaciółką Kamilą. Po świętach oczywiście jest ten cały Sylwester, nie mam pomysłu jak go spędzę.Może, będzie u nas jakaś ,,impreza" to się pojedziecie z rodzicami i siostrą. No nie wiem, ale skoro tamten Sylwester rok temu był udany, to ten też musi być. W tamtym roku byłam na noc u Kamili, i spędziłam go z jej rodziną, ale było bardzo zabawnie. Nigdy chyba nie zapomnę,naszego tańca i darcie się ,, Najlepszego Nowego Roku".  Jak już jesteśmy razem, to nie może być nudno. Zawsze  się śmiejemy. No, ale to jest chyba przyjaźń nie?Moja Kamilka, jest najwspanialsza :)

 Przeszukałam foldery, i znalazłam o takie zdjęcie Kamilki. Pamiętam, to chyba było z trzy tygodnie temu. Reklama, wody niegazowanej, to jest to ;) Kamcia, nie zabijaj ale to zdjęcie jest piękne prawda? Nawet, nie wiecie ile bym dała, by być z nią rodziną i  spędzać z nią święta. :) No to, do napisania.

K o n k u r s

Hei :3

Widzę, że jest Was już bardzo dużo jak dla mnie, więc postanowiłam zrobić konkursów.  Konkurs polega na zrobieniu nagłówka świątecznego, najlepszy nagłówek będzie widniał  na moim blogu przez cały grudzień. Wygrana osoba, napisze tu post promujący. Wiem nagroda, nie wielka no ale to pierwszy konkurs i nie mam jakich nagród wy oczekujecie. Mam nadzieję , że chociaż tym postem się zmotywujecie i weźmiecie udział. Ci którzy biorą udział, muszą napisać w komentarzu swoje imię i email.
Wykonane prace, wysyłajcie na mój email( triumfodelamor12@gmail.com), tytuł powinien być taki ,, Zimowy nagłówek konkurs". Wyniki ogłoszę, za tydzień w piątek.
Wszystkim chętnym, życzę powodzenia oraz dziękuję za poświęcenie czasu na mojego bloga. :)
Jeśli ten konkurs Wam się spodoba, będę mogła robić na każdy miesiąc takie konkursy. Napiszcie co o tym sądzicie, w komentarzach. :)

29 lis 2013

W i n t e r

Heeii :3

No, w końcu sie zabrałam za jakąś notkę. Całymi dniami, tylko spałam i w ogóle nie miałam pomysłu, nic się ciekawego nie zdarzyło, a nie będę tu pisała tylko żeby napisać,, Byłam w szkole"  bo to was chyba nie interesuje. No to tak, przez ten chyba tydzień kiedy  nie było żadnej notki wracałam ze szkoły, odrabiałam lekcję, zjadłam i o 18 już w łóżku smacznie drzemałam. No , ale te ostatnie dni były bardziej ciekawsze. Po pierwsze, to odbudowałam swoje kontakty z moją byłą przyjaciółką(btw rok temu była afera,no i nasze drogi się rozeszły) teraz  jakoś zaczęłyśmy rozmawiać , no i dalej samo poszło, że znowu się bardzo mocno kolegujemy.  No, no i ogółem dzisiaj przyjechała do mnie ciocia, bardzo mi jej brakuje czasami, w ogóle to  moje kontakty z innymi rodzinami jest bardzo niska, może z pięcioma  ciociami utrzymuję kontakt w tym  trzy ciocie pracują w szkole + wujek, no ale jednak mam o wiele większą rodziną i wolałabym z tą rodziną  utrzymywać kontakty bardzo dobre. A teraz, jest taka sytuacja że, wiemy że jesteśmy rodziną  a zero odwiedzin ani rozmów. No , ale dobra to was pewnie nie interesuje więc, co do tematu notki już coraz bardziej odczuwać zimę. Bardzo się z tego powodu ciesze, niestety jeszcze nie spadł u nas śnieg, no ale w sumie jak się nad tym zastanowić to po co nam śnieg. Mi jest śnieg potrzebny tylko na święta. Wtedy, odczuwam tą atmosferę świat. Niektórzy mówią bez Kevina nie ma świąt, a ja mam inaczej nie ma śniegu, nie ma świąt. ;) No to na tyle. :) Paa



23 lis 2013

t i m e

Hei :3

No dawno mnie nie było. Na początku chce właśnie za to bardzo przeprosić, ale chyba dopadła mnie depresja. Wracam ze szkoły, odrobię lekcję i idę spać o 17. Więc, jak sami widzicie masakra u mnie.  W szkole, było w tym tygodniu dużo nauki, i zabawy. W czwartek święto witaminki, i konkurs kuratoryjny z informatyki. Ponieważ zakres był dla 3 gimnazjalistów trudny, a ja jestem w 1 i miałam większą połowę dobrze  to jest powód do dumy  nie sądzicie? :)  Teraz czekamy na wyniki. Ale, powiem wam że teoria była łatwiejsza od praktyki, chociaż z teorii mało co umiałam ale uzyskałam te 15 punktów na 20 :D
Niestety, przez ten tydzień co będzie nie będzie zdjęć. Mam nadzieję, że nawet bez zdjęć liczba obserwatorów i komentarzy będzie coraz wyższa. A za dwa tygodnie spróbuję ogarnąć sesyjkę, i zasypię was zdjęciami. Za tydzień do Werki <3 No, to na tyle. :)

17 lis 2013

H o b b y a n d i n t e r e s t

Hei :3

Na początku, chciałam was przeprosić, że tak późno piszę, i oczywiście podziękować za to, że komentujecie notki, obserwujecie.! To dla mnie wielka motywacja.A teraz, przejdźmy do  tytułu notki.Chciałabym, was wtajemniczyć w moje zainteresowania, i hobby. Moim hobby jest blogowaniem. Zdecydowanie. Odkąd założyłam, bloga to on stał się codziennością i muszę na niego wchodzić codziennie, a jeszcze patrząc jak liczba obserwatorów i komentarzy wzrasta czuję jeszcze większą chęć. Muszę, napisać notkę zawsze, nie ważne czy mam napisać o 23, czy o 15. A jeśli chodzi o moje zainteresowania, to interesuję się modą, i grafiką komputerową, ale bardziej wgłębiam się w grafikę komputerową. W przyszłości, chce być informatykiem lub grafikiem. Nie wiem czy uda mi się ten cel, ale jakoś to będzie.
A na koniec takie pytanie. Jakie proponujecie tematy notek?

No, i to takie przedwczorajsze zdjęcia. Nie zrobiłam z Kamcią nowych zdjęć. Kama ma urwanie głowy, ale udało nam się jakoś zorganizować spacerek 10 minutowy.
To na tyle pa :)

16 lis 2013

A n d r e w

Hei :3

Jak tam u Was?. U mnie cudownie. Wstałam, zrobiłam codzienne czynności i przez jakieś 4 godziny już siedzę na kompie. Zdążyłam popisać już z moimi przyjaciółmi, i przekonać się jacy ludzie są nietolerancyjni. Wyzywają, kogoś że ma wyjechać z Polski bo nie wywodzi się z Polski. No, a wracając do tematu notki, niedługo andrzejki.Wiem że to nie jest jakieś tam święto takie jak Boże Narodzenie, ale jakoś lubię andrzejki. Macie jakieś plany, jak je spędzicie?. Ja, spędzę je z moją przyjaciółką, najlepszą od serca, z którą widzę się rzadko, tylko w ferie, w andrzejki te i na wakacje. Ale mamy stały kontakt na facebook'u więc, mniej tęsknie. Ale  chciałabym mieć ją teraz tutaj i pogadać, tak jak to robiłyśmy przed jej przeprowadzką. No, i zapowiada się bardzo fajnie ten andrzejkowy czas. Pojedziemy może do kina, na mecz. Zjemy pizzę, no i pogadamy, porobimy sobie zdjęcia. Mam jej dużo do powiedzenia, bo jednak facebook nie daje takiej możliwości by wszystko jej powiedzieć, bo za dużo tu do opowiedzenia, a jednak lepiej jest rozmawiać z przyjaciółmi na żywo. Przy okazji poznam jej drugą przyjaciółkę i jej chłopaka.


No to na tyle <3 

15 lis 2013

l i f e

Hei :D

Czuję się już lepiej. Dzisiaj, był bardzo ciekawy dzień. Była chemia, dostałam już 5. To chyba powód do dumy. Po 8 lekcjach, wyczerpana zjadłam obiad. Poszłam do Kamili, tam zawsze coś się dzieję. Dzisiaj szukaliśmy dla niej odpowiedniego koloru menelki, bo jej musi wszystko pasować do ubioru. :D Modnisia.No i ogólnie pozytywnie. Pokochałam życie. Wszystko układa się super. Zapowiada się fajny listopad. W andrzejki spotykam się z moją best friends Werką, jedziemy na mecz piłki ręcznej  Polska- Brazylia, później do kina i wrócimy, pójdziemy oglądać z Żelkiem coś zapewne. No i ogólnie, nie ma depresji jesiennej, jak na razie.


A tu takie tam zjarane my. :)

14 lis 2013

l a z y d a y

Hei :3

Co u mnie? U mnie dobrze, oprócz tego że jestem przeziębiona jest dobrze. Gardło mnie strasznie boli, wymiotować mi się chcę, ale jakoś pozbierałam siły i piszę do was ten post. W końcu odespałam, te wszystkie męczące dni.Spałam do 13. Zjadłam sobie śniadanie, no i teraz  siedząc sobie na komputerze i słuchając muzyki czytam Bravo, i czekam aż Kamila przyjedzie :D Jutro przyjeżdża, do mojej siostry koleżanka  więc post jutro się raczej nie ukaże, chyba że pójdę z Kamilą na sesję to może. Mam nadzieję że mi wybaczycie,tą jednodniową przerwę. No, i tak na koniec myślę, czy by nie uzbierać pieniążków  na aparat, i wtedy bym miała zdjęcia lepszej jakości+ zaczęła bym nagrywać tagi, a nie pisała, outfity. Myślę, że to by urozmaiciło mój blog. Pomyślimy nad tym. :)

Musicie się zadowolić jeszcze dzisiaj zdjęciami z przed tygodnia i z webcamu :) Jutro coś wymyślę, z Kamą.

N o m i n a c j a

Hei :3

Pod ostatnim postem doszła do mnie informacja, że zostałam nominowana do jakiegoś Liebster Blog Award, przed założeniem bloga czytałam o tych nominacjach, ale nie myślałam w ogóle że ktoś mógłby mnie nominować. Bardzo dziękuję Wam i autorce bloga: kunikk.blogspot.com, za to że mnie wspieracie. No więc do dzieła:
" Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy opowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kogoś innego  (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

Nominowała mnie autorka bloga: kunikk.blogspot.com i oto jej pytania do mnie:
1. Masz jakieś zwierzę?
Mam 2 psy i jednego kota :D
2. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?

Czekoladowy.
3. Jesteś leniwa?

Tak, jestem leniwa :D
4. Masz najlepszą przyjaciółkę?

Mam nawet dwie, Kamilę i Weronikę.
5. Lubisz swojego bloga i na nim pisać?

Oczywiście.
6. Nosisz makijaż?

Nie nie lubię się malować.
7. Lubisz spędzać czas wolny z rodziną, czy masz jakieś inne sposoby spędzania tego czasu?

Cały wolny czas  spędzam z przyjaciółmi, a wieczory z rodziną.8. Jaki jest Twój styl?
Nie umiem, i nie lubię określić swojego stylu.9. Cieszysz się swoim 'blogowym życiem' ?
No, kto by się nie cieszył mając tak wspaniałych czytelników.10. Wolisz koty czy psy?
Psy.11. Jesteś wegetarianką?
Nie jestem wegetarianką.

Pytania ode mnie dla nominowanych:
1.Czemu założyłaś bloga?
2.Masz rodzeństwo?
3.Jaki jest twój styl życia,bycia, modowy?
4.Czy jesteś aktywna, jeśli chodzi o sport?
5. Jaki posiadasz talent?
6.Jakie zwierzę lubisz najbardziej?
7.Jakiej muzyki słuchasz?
8.Twój ulubiony kolor to?
9.Masz swoje ulubione ciuchy?
10.Kochasz podróżować?
11.Masz wroga?
Blogi które nominuję to:
http://acy-clark.blogspot.com
http://ronieandmary.blogspot.com
Gratuluję :)


13 lis 2013

s i c k

Hei :3

Dzisiejszy dzień zapowiada się nieciekawie. Jestem chora, mam katar, kaszel, gardło mnie boli. Najwyżej, cały dzień spędzę oglądając, czytając ,,Krzyżacy"(moja lektura) lub siedząc na komputerze, i pisać do was posta oraz odpowiadać na wasze miłe komentarze :) No a wracając do notki to  pomyślałam sobie, że pewnie chcecie mnie bliżej poznać, więc dam wam 10 faktów o mnie.

1,Mieszkam na wsi, ale chciałabym to zmienić :c
2.Mam swoje bff Kamilę <3, Werkę  :D
3.Rodzice na mnie mówili bączek :D( hahhahah)
4.Mam 4 starsze rodzeństwo ;c
5.Chcę być grafikiem komputerowym.
6.Jestem uzależniona już od czytania Lucy,Wiśki i Twofriends :D
7.Lubię robić zdjęcia kamie :D
8.Lubię kolor niebieski.
9.Nie lubię swojej klasy :D
10.Nie lubie gier komputerowych.
Nie wiem czemu to zdjęcie dodałam, mam zjarane tu oczy, ale ważne, że z Kamilką :D 


12 lis 2013

s c h o o l

Hei :3

Dzisiaj pierwszy raz poszłam do szkoły po weekendowej przerwie. I powiem Wam, że jak mam długą przerwę w szkole to czuję się zagubiona, zamulam. Na szczęście, dzisiaj miałam tylko 5 lekcji w tym informatykę, religię,polski,historię i matematykę. Jestem przerażona że będę miała kiepskie oceny, ale ja tak mam. Martwię się na zapas, choć zawsze jakoś zdaję :D Ogólnie, dobrze się uczę, a najgorsze oceny są z matematyki bo jej nie ogarniam, jak chyba każdy z nas ;c Biorę się w garść no i jakoś trzeba ogarnąć ten temat, bo za tydzień poprawa :D No i co, jeszcze ogólnie beka w szkole, wydaję mi się, że zaczynam być akceptowana w klasie i z każdym się dogaduję ;) No to na tyle, nie chcę żebyście umarli z nudów :D

Macie stare zdjęcia, bo nie zdążyłam zrobić z Kamą jakiś zdjęć. Jutro już powinny być nowe :*

11 lis 2013

s a d d a y

Hei :3

Dzisiejszy dzień był na prawdę nudny ;c  Na dworze, ciemno, ponuro.... beznadziejnie. Taka pogoda mnie dobija,dołuje,przytłacza i doprowadza do szału. Mam ochotę tylko spać i nic nie robić. Teraz jestem u mojej przyjaciółki, i słuchamy depresyjnej muzyki. Taka muzyka przytłacza mnie jeszcze bardziej...Słuchając takich smutnych piosenek coraz bardziej chce mi się płakać. Wy też lubicie czasami usiąść, włączyć sobie smutne piosenki i po prostu wypłakać się w poduszkę i zapomnieć o tych wszystkich problemach które Was otaczają?.









Płaczecie z nami? ;c

t h a n k y o u

Hei :3

Na początku chciałabym podziękować Wam za te 15 obserwacji i wiele komentarzy. Na prawdę zaskoczyliście mnie, nie wiedziałam, że mój blog może kogoś zaciekawić, a jednak, gdy weszłam  na bloga i zobaczyłam 30 komentarzy , 330 wyświetleń i 15 obserwatorów to aż zachciało mi się płakać ;c



Dziękuję <3 





10 lis 2013

s h o p

Heii :)

Zima, juz niedługo, więc  pewnie każdy z was ma już kurtkę i kozaki. Ja kupiłam je teraz, i chyba to był ostatni dzwonek bo juz w tym tygodniu mają być intensywne opady śniegu u nas.
Buu ;c Nie lubię zimy, ponieważ jest mroźno,zimno, pełno śniegu i szybko robi się ciemnoo. Ale ta pora roku ma swoje plusy np Boże Narodzenie. Wtedy na ulicach jest świątecznie, i jasno od razu  przyjemniej jest wyjść na dwór, gdy dwa tygodnie przed świętami na słupach wiszą świąteczne lampki.
A wy lubicie zimę? :D

9 lis 2013

c i t y o f m y d r e a m s

Heii :3

Dzisiaj, postanowiłam, że zrobię notkę tematyczną.  Chciałabym opowiedzieć trochę o  według mnie najładniejszych miast, do których chciałabym się w przyszłości wybrać.

1.Meksyk                                     
Meksyk... ahh. Miejsce marzeń od moich dziecięcych lat. Wszystko zaczęło się gdy w wieku 8 lat zaczęłam 
z siostra  oglądać meksykańskie telenowele. I do tej pory chce tam pojechać <3











2.Wenecja
Wenecja....Miasto położone na wodzie...Dziwne...prawda? Zaintrygowało mnie ono swoją tajemniczością,swobodą, wolną przestrzenią...Bardzo ciekawi mnie, życie w Wenecji. Kiedyś chciałabym przepłynąć się gondolą, sama, a może z kimś?.... :)










3.Hiszpania
Hiszpania. Państwo wielu atrakcji i możliwości rozwijania się. Nie dość, że piękne państwo, to jeszcze przystojni Hiszpanii. Świetna pogoda, cudowna atmosfera, genialni ludzie.... Czego chcieć więcej? :*











4.Norwegia
Norwegia wielu nam kojarzy się ze śniegiem, zimnem i mrozem, lecz Norwegia to nie tylko mróz i zimno.  Norwegia to państwo pełne kolorów i  pozytywnej atmosfery, a także  wspaniałych gór i jezior. ;3












Może kiedyś uda mi się zwiedzić wszystkie te piękne miasta, państwa i nie tylko. ;d


8 lis 2013

f r i e n d s

Heii ;)

Co u mnie? Źle...  Pokłóciłam się z mamą, siostrą. Dobrze, że mam taką osobę z którą mogę popisać, na  fejsbuku, porozmawiać  w realu, i po prostu pośmiać się.  Śmiejemy się z tego samego, mamy wspólne tematy i wspólnego wroga( hah, ty wiesz kogo). Jak  jest mi smutno, pokłóciłam się z kimś to właśnie ona wie o tym pierwsza.  No niestety, już za rok pewnie stracimy kontakt, ponieważ już wychodzi za rok ze szkoły, ale postaram się utrzymywać z nią kontakt chociażby przez fejsbuka. Mam z nia wiele wspólnego, no i na pewno będę za nią tęsknić jak odejdzie. Wszystko się zmieniło między nami, po pogodzeniu się( rok sie do siebie nie odzywałyśmy). Po tej ,,aferze" wszystko się zmieniło,i jest o wiele pozytywniej. No, a na koniec macie nasze wczorajsze zdjęcia :)


No to, na tyle ;) 

7 lis 2013

l o v e o r h a t e

heeeei <3

Dzisiejszy dzień minął mi na prawdę bardzo pozytywnie. Po szkole, przyszłam do mojej sąsiadki i spędziliśmy tę resztę dnia na obczajaniu facebooka, a także  na jedzeniu przepysznej drożdżówki z malinami zrobionej przez Kamilę. :D Była przepyszna <3 A teraz siedzimy sobie, i  gadamy przez kamerkę z moja kumpelą xd  Przy okazji, odrobiłam sobie pracę domową i załamałam się ;c  Jutro w szkole, mamy oczywiście dzien niepodległości, robimy jutro, ponieważ  poniedziałek zrobili nam wolny. :D Niestety, jutro nie mamy tylko  3 godzin lekcyjnych :D

6 lis 2013

Have fun :D

Hiii :D 

Nazywam się Natalia :D Mam 13 lat :D Interesuje się grafiką komputerową i blogowaniem :D 
Bloga założyłam z myślą  dobrej zabawy. Będę pisała o przeróżnych rzeczach. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój styl pisania i ten blog oczywiście :) Nie będę was zanudzać, w tym pierwszym poście więc już kończę. Komentujcie, obserwujcie :* 

A tu taka tam ja :D Fotograf: Kamila :P