naglowek

naglowek

9 lis 2013

c i t y o f m y d r e a m s

Heii :3

Dzisiaj, postanowiłam, że zrobię notkę tematyczną.  Chciałabym opowiedzieć trochę o  według mnie najładniejszych miast, do których chciałabym się w przyszłości wybrać.

1.Meksyk                                     
Meksyk... ahh. Miejsce marzeń od moich dziecięcych lat. Wszystko zaczęło się gdy w wieku 8 lat zaczęłam 
z siostra  oglądać meksykańskie telenowele. I do tej pory chce tam pojechać <3











2.Wenecja
Wenecja....Miasto położone na wodzie...Dziwne...prawda? Zaintrygowało mnie ono swoją tajemniczością,swobodą, wolną przestrzenią...Bardzo ciekawi mnie, życie w Wenecji. Kiedyś chciałabym przepłynąć się gondolą, sama, a może z kimś?.... :)










3.Hiszpania
Hiszpania. Państwo wielu atrakcji i możliwości rozwijania się. Nie dość, że piękne państwo, to jeszcze przystojni Hiszpanii. Świetna pogoda, cudowna atmosfera, genialni ludzie.... Czego chcieć więcej? :*











4.Norwegia
Norwegia wielu nam kojarzy się ze śniegiem, zimnem i mrozem, lecz Norwegia to nie tylko mróz i zimno.  Norwegia to państwo pełne kolorów i  pozytywnej atmosfery, a także  wspaniałych gór i jezior. ;3












Może kiedyś uda mi się zwiedzić wszystkie te piękne miasta, państwa i nie tylko. ;d


22 komentarze:

  1. Piękne miejsca <3 Też bym chciała pojechać do Norwegii i Wenecji :) Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cudowne miejsca :* Zaobserwowałam już twojego bloga ;)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za Twoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Norwegia *.*

    http://magneticloveme.blogspot.com/ | zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog :)
    obserwuje i licze na revanż ;*

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buu ;c nie zaobserwowałaś :P Ale, zrewanzuje sie xd

      Usuń
  5. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jedynie stad Hiszpanie i Norwegie <3 a tak to LA <3 :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo... fajnie było by tam pojechać :)
    Zapraszam do mnie:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W Wenecji, Hiszpanii i Norwegii byłam <3 Piękne miejsca na świecie. Do Meksyku również chcę pojechać!

    Obserwuję! Liczę na to samo ;)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje :D Oczywiście już obserwuję :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku *.* Dziękuję :) Jasne, zaobserwuję :)

      Usuń
  10. fajny post :) blog ogólnie świetny :) obserwuję i liczę na rewanż :)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet nie wiecie, ile dla mnie znaczy każdy czytelnik ;c Zaobserwuję :*

      Usuń
  11. byłam w hiszpanii, ładne miasto ;)
    Jednak ja wolę bardziej Anglie, Nowy Jork, LA etc . ;))
    obserwuję ;)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buu ;c nie widzę cb w obserwatorach ;c
      Ładne? :D Piękne :)

      Usuń
  12. hehehe miałam tak samo, zakochałam się w Meksyku przez telenowele :) Jest piękny, zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ciesze się ;) No, jest mega piękny ;)

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*