naglowek

naglowek

30 lis 2013

C h r i s t m a s t i m e

Hei :3

Święta zbliżają się niesłychanie szybko. By umilić Wam pobyt na moim blogu, dodałam parę świątecznych piosenek. Teraz gdy będziecie chcieli wejść na mojego bloga, będziecie mogli słuchać playlistę świąteczną. To są zdecydowanie moje ulubione piosenki. Co roku, słucham ich przed świętami. Dopiero teraz zauważyłam, że wprowadzam już świąteczne zmiany. Muzyka, konkurs na nagłówek a jutro dodam chyba śnieg. Więc, absolutnie będziecie mogli się wczuć  w ten magiczny czas świąt.  Już tylko 24 dni.(Ps: zastanawiam się, czy dodać tu licznik ile zostało do wigilii, ale nie wiem czy to by już nie było za dużo dodatków. Sami mi powiedźcie, czy dodać tu taki dodatek i zmienić rozmieszczenie gadżetów by nie wydawało się ich aż tak dużo, czy  może sobie darować taki licznik).Jak sobie , pomyślę, że  za niedługo odpocznę od tej całej szkoły, problemow i cały tydzień spędzę z moją wspaniałą rodziną i moją przyjaciółką Kamilą. Po świętach oczywiście jest ten cały Sylwester, nie mam pomysłu jak go spędzę.Może, będzie u nas jakaś ,,impreza" to się pojedziecie z rodzicami i siostrą. No nie wiem, ale skoro tamten Sylwester rok temu był udany, to ten też musi być. W tamtym roku byłam na noc u Kamili, i spędziłam go z jej rodziną, ale było bardzo zabawnie. Nigdy chyba nie zapomnę,naszego tańca i darcie się ,, Najlepszego Nowego Roku".  Jak już jesteśmy razem, to nie może być nudno. Zawsze  się śmiejemy. No, ale to jest chyba przyjaźń nie?Moja Kamilka, jest najwspanialsza :)

 Przeszukałam foldery, i znalazłam o takie zdjęcie Kamilki. Pamiętam, to chyba było z trzy tygodnie temu. Reklama, wody niegazowanej, to jest to ;) Kamcia, nie zabijaj ale to zdjęcie jest piękne prawda? Nawet, nie wiecie ile bym dała, by być z nią rodziną i  spędzać z nią święta. :) No to, do napisania.

10 komentarzy:

  1. nie mogę się doczekać świąt! licznik to dobry pomysł :)

    zapraszam na nowy post do mnie - www.hopeprayfight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo xd Zobaczmy co inni o tym myslą xd

      Usuń
  2. także czekam na święta i na prezent
    obserwuję i zapraszam http://susan-zuza.blogspot.com/ new post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, święta to nie tylko prezenty xd Nie obserwujesz ;cccc

      Usuń
  3. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*

    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę ;D Okej ;) Ja już dawno twój zaobserwowałam, teraz twoja kolej. :D

      Usuń
  4. Fantastyczne!Bardzo
    fajny i fajnie napisany post.

    Zajrzysz? Za wszystko się odwdzięczę :)
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post:) zapraszam do mnie http://raybanlol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*