naglowek

naglowek

30 lis 2013

K o n k u r s

Hei :3

Widzę, że jest Was już bardzo dużo jak dla mnie, więc postanowiłam zrobić konkursów.  Konkurs polega na zrobieniu nagłówka świątecznego, najlepszy nagłówek będzie widniał  na moim blogu przez cały grudzień. Wygrana osoba, napisze tu post promujący. Wiem nagroda, nie wielka no ale to pierwszy konkurs i nie mam jakich nagród wy oczekujecie. Mam nadzieję , że chociaż tym postem się zmotywujecie i weźmiecie udział. Ci którzy biorą udział, muszą napisać w komentarzu swoje imię i email.
Wykonane prace, wysyłajcie na mój email( triumfodelamor12@gmail.com), tytuł powinien być taki ,, Zimowy nagłówek konkurs". Wyniki ogłoszę, za tydzień w piątek.
Wszystkim chętnym, życzę powodzenia oraz dziękuję za poświęcenie czasu na mojego bloga. :)
Jeśli ten konkurs Wam się spodoba, będę mogła robić na każdy miesiąc takie konkursy. Napiszcie co o tym sądzicie, w komentarzach. :)

10 komentarzy:

  1. Świetny konkurs! :)
    Myślę,że mogłabym wziąć w nim udział!
    Zatem moje imię to Karolina, a email to karolina.listwan965@wp.pl :)
    Zapraszam do siebie :*
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci sie spodobał ;) Czekam na twoją pracę ;)

      Usuń
  2. Obserwuję w ramach - Obserwacja = obserwacja
    Teraz twoja kolej ;** Ładna jesteś !

    http://tami-tamiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah to powodzenia wszystkim ;P
    Follow me ^^
    http://instagram.com/paulus008

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie, jak widzę to brak zainteresowanych ;ccc
      Nie musicie, umieć jakiegoś boskiego nagłowka, spokojnie nie trzeba mieć wielkich umiejętności by zrobić ładny nagłowek. Parę, zdjęć świątecznych i ladny napis. ;)

      Usuń
  4. możliwe, że wezme udział - to zależy odmojego wolnego czasu ;) Ale jak chcesz to mogę pomóc Ci ogl z nagłówkiem- zajrzyj do mnie i napisz mi co sądzisz o moim ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, na prawdę nie potrzeba wiele czasu ;) Okej, na pewno skorzystam jak będę potrzebowała kogoś kto umie ładny nagłowek zrobić xd

      Usuń
  5. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*


    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale błagam piszcie takie komentarze w innych postach, bo tu jest notka o konkursie ;*

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*