naglowek

naglowek

7 lis 2013

l o v e o r h a t e

heeeei <3

Dzisiejszy dzień minął mi na prawdę bardzo pozytywnie. Po szkole, przyszłam do mojej sąsiadki i spędziliśmy tę resztę dnia na obczajaniu facebooka, a także  na jedzeniu przepysznej drożdżówki z malinami zrobionej przez Kamilę. :D Była przepyszna <3 A teraz siedzimy sobie, i  gadamy przez kamerkę z moja kumpelą xd  Przy okazji, odrobiłam sobie pracę domową i załamałam się ;c  Jutro w szkole, mamy oczywiście dzien niepodległości, robimy jutro, ponieważ  poniedziałek zrobili nam wolny. :D Niestety, jutro nie mamy tylko  3 godzin lekcyjnych :D

6 komentarzy:

  1. Hej, matma to zuo :c fajne zdj!
    Zapraszam do mnie, obserwuję! :*

    http://asialke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdj super
    widzę że fajnie spędziłaś dzien
    matma -,-
    zapraszam do mnie
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja matmy nienawidzę matmy , chociaż tutaj jest inaczej
    bardzo mi się podoba u ciebie i z pewnością zostaję na dłużej <3
    obserwuję ! ;*
    zapraszam do mnie www.blogkinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, dziękuję za tak miłe komentarze :) Odwdzięczę się na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
  5. http://darka-blogg.blogspot.com/
    Zapraszam KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mamy ten zestaw książek z matmy :3
    Zapraszam gavi-life.blogspot.com
    Obserwujemy? Napisz u mnie czy się zgadzasz

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*