naglowek

naglowek

14 lis 2013

N o m i n a c j a

Hei :3

Pod ostatnim postem doszła do mnie informacja, że zostałam nominowana do jakiegoś Liebster Blog Award, przed założeniem bloga czytałam o tych nominacjach, ale nie myślałam w ogóle że ktoś mógłby mnie nominować. Bardzo dziękuję Wam i autorce bloga: kunikk.blogspot.com, za to że mnie wspieracie. No więc do dzieła:
" Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy opowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kogoś innego  (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

Nominowała mnie autorka bloga: kunikk.blogspot.com i oto jej pytania do mnie:
1. Masz jakieś zwierzę?
Mam 2 psy i jednego kota :D
2. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?

Czekoladowy.
3. Jesteś leniwa?

Tak, jestem leniwa :D
4. Masz najlepszą przyjaciółkę?

Mam nawet dwie, Kamilę i Weronikę.
5. Lubisz swojego bloga i na nim pisać?

Oczywiście.
6. Nosisz makijaż?

Nie nie lubię się malować.
7. Lubisz spędzać czas wolny z rodziną, czy masz jakieś inne sposoby spędzania tego czasu?

Cały wolny czas  spędzam z przyjaciółmi, a wieczory z rodziną.8. Jaki jest Twój styl?
Nie umiem, i nie lubię określić swojego stylu.9. Cieszysz się swoim 'blogowym życiem' ?
No, kto by się nie cieszył mając tak wspaniałych czytelników.10. Wolisz koty czy psy?
Psy.11. Jesteś wegetarianką?
Nie jestem wegetarianką.

Pytania ode mnie dla nominowanych:
1.Czemu założyłaś bloga?
2.Masz rodzeństwo?
3.Jaki jest twój styl życia,bycia, modowy?
4.Czy jesteś aktywna, jeśli chodzi o sport?
5. Jaki posiadasz talent?
6.Jakie zwierzę lubisz najbardziej?
7.Jakiej muzyki słuchasz?
8.Twój ulubiony kolor to?
9.Masz swoje ulubione ciuchy?
10.Kochasz podróżować?
11.Masz wroga?
Blogi które nominuję to:
http://acy-clark.blogspot.com
http://ronieandmary.blogspot.com
Gratuluję :)


2 komentarze:

  1. 80% Twoich odpowiedzi, gdyby były moimi, byłyby identyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :D W jakich pytań, sie ze mną zgadzasz? :D

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*