naglowek

naglowek

12 lis 2013

s c h o o l

Hei :3

Dzisiaj pierwszy raz poszłam do szkoły po weekendowej przerwie. I powiem Wam, że jak mam długą przerwę w szkole to czuję się zagubiona, zamulam. Na szczęście, dzisiaj miałam tylko 5 lekcji w tym informatykę, religię,polski,historię i matematykę. Jestem przerażona że będę miała kiepskie oceny, ale ja tak mam. Martwię się na zapas, choć zawsze jakoś zdaję :D Ogólnie, dobrze się uczę, a najgorsze oceny są z matematyki bo jej nie ogarniam, jak chyba każdy z nas ;c Biorę się w garść no i jakoś trzeba ogarnąć ten temat, bo za tydzień poprawa :D No i co, jeszcze ogólnie beka w szkole, wydaję mi się, że zaczynam być akceptowana w klasie i z każdym się dogaduję ;) No to na tyle, nie chcę żebyście umarli z nudów :D

Macie stare zdjęcia, bo nie zdążyłam zrobić z Kamą jakiś zdjęć. Jutro już powinny być nowe :*

19 komentarzy:

  1. Ciekawy post ;)
    Obserwujemy? http://vivite-momentum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś nie byłam w szkole ;)

    obserwuję! ilovehoneyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu :D nie ładnie xd No to fajnie masz :D
      Nie obserwujesz ;c smuutam ;c

      Usuń
    2. obserwuję c;!!!
      chciałaś mój email: miodowakrolowa@gmail.com

      Usuń
    3. obserwuję jako miodowa królowa ;)

      Usuń
    4. A no tak, przepraszam :) O dziękuje ci :)

      Usuń
  3. ZAobserwowałyśmy :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah.. szkoła jest głupia. Ja na szczęście jutro mam wycieczkę i dzisiaj cudem wymigałam się od pały, haha. Głupi ma szczęście. :-)
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo głupia ;c o jak fajnie masz, gdzie jedziesz? :) Hah, no to masz szczęście :D

      Usuń
  5. co tam że stare zdjęcie , ważne , że ładne :)
    Obserwuje i liczę na to samo welcome-in-my-livee.blogspot.com
    + kliknij w baner sklepu VOGUEC , dla ciebie to sekunda a dla mnie znaczy wiele .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, brzydkie ;c No i cię nie widzę w obserwatorach ;c jasne, klikne :)

      Usuń
  6. Genialny blog ;)

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie matma to odpada hah :D nie jest to dla mnie łatwiutki przedmiot :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie tak samo :D jedyny przedmiot z którym sobie nie radze ;c

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*