naglowek

naglowek

10 lis 2013

s h o p

Heii :)

Zima, juz niedługo, więc  pewnie każdy z was ma już kurtkę i kozaki. Ja kupiłam je teraz, i chyba to był ostatni dzwonek bo juz w tym tygodniu mają być intensywne opady śniegu u nas.
Buu ;c Nie lubię zimy, ponieważ jest mroźno,zimno, pełno śniegu i szybko robi się ciemnoo. Ale ta pora roku ma swoje plusy np Boże Narodzenie. Wtedy na ulicach jest świątecznie, i jasno od razu  przyjemniej jest wyjść na dwór, gdy dwa tygodnie przed świętami na słupach wiszą świąteczne lampki.
A wy lubicie zimę? :D

38 komentarzy:

  1. Cześć.
    Po pierwsze świetny blog! Na pewno często tu będę zakładać.
    Ja też nie za bardzo lubię zimne, ale uwielbiam święta Bożego Narodzenia. To taki wyjątkowy okres.
    Mam mała proźbe. Czy mogłabyś kliknąć "lubie to" mojej stronie na FB?https://m.facebook.com/profile.php?id=460867350697641&__user=100004047976977. Z gory dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłąbyś klinkąc "lubie to"?
      https://www.facebook.com/pages/Magfashion/460867350697641?ref=hl#!/pages/Magfashion/460867350697641
      Baaaardzo prosze.

      Usuń
  2. Fajny blog, może obserwujemy? ;D
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie zime tak pół na pół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥
    Nie lubię zminy
    Zapraszam też do mnie: appiappi.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz zaobserwowałam :D Twoja kolej xd Dziękuję :)

      Usuń
  5. lubię zimę, ale ja jeszcze nie mam kurtki bo żadna mi się nie podoba ;c
    +obserwujemy? jeśli tak zacznij i napisz a ja na 100% się odwdzięczę :> uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaobserwowałam :D Mam nadzieję ze dotrzymasz słowa xd Na pewno jakąś znajdziesz xd

      Usuń
  6. Zima może być
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D Ma swoje plusy i minusy xd

      Usuń
  7. Tak.. zimna tuż,tuż.. już jest okropnie zimno a co dopiero w zimę.
    Fajny blog,zapraszam do mnie.
    http://joannasztramkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale też ma swoje plusy cnie? :D Zaobserwowałam :D

      Usuń
  8. śliczne jesteście ! :)
    obserwuję i liczę na rewanż :) :*
    ZAPRASZAM DO MNIE ODWDZIĘCZAM SIĘ ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ! :)
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog! jesteś naprawdę ciekawą osobą!
    obserwujemy? jeżeli zaobserwujesz, odwdzięczę się w 100%.
    bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :D
      Obserwuję. :)

      Usuń
  10. lovely blog :)
    would you like to follow each other?via GFC and on Facebook too:) just let us know, we always follow back <3

    kisses,

    The Scarlet Diaries
    Find us on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. pisałaś, że w końcu niezaobserwowałam, a tak naprawdę zaobserwowałam o.O
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. JA lubie zime ale tylko w górach, bo ubię snowboard:) ale w mieście strasznie mi przeszkadza:) obserwuję i liczę na Ciebie:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w mieście to juz kompletna masakra ;c
      Już zaobserwuje :)

      Usuń
  13. Już obserwuje :3 Twoja kolej
    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog i zostaję tu na dłużej :)
    Zapraszam do siebie i do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) Świetny blog, czytam i czytam i marzę by mój był taki jak Twój ;)
    Obserwuje i licze na wzajemność :)
    http://ja-od-a-do-z.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej xd Dziękuję :D Bez przesady, twój blog jest świetny ;) Zaobserwowałam, ale cb nie widzę ;c

      Usuń
  16. Fajne zdjęcia, ja uwielbiam zimę <3

    obserwuję;
    http://helloiamcarla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      To zaobserwuj , bo nie ma cb ;c

      Usuń
  17. Świetny wisiorek :333


    carlyyy-m.blogspot.com| zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za obserwowanie. Odwdzięczam się :D

    http://ja-od-a-do-z.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, wynikło małe nieporozumienie z obserwowaniem przez mój Internet :(
      Przepraszam, teraz na pewno obserwuje :)

      Usuń
    2. Prosze :) No i oczywiście dziękuje Ci <3

      Usuń
  19. Fajny blog, widać, że wkładasz w to dużo pracy. W wolnej chwili zapraszam na mojego: http://passionismygreatlove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*