naglowek

naglowek

13 lis 2013

s i c k

Hei :3

Dzisiejszy dzień zapowiada się nieciekawie. Jestem chora, mam katar, kaszel, gardło mnie boli. Najwyżej, cały dzień spędzę oglądając, czytając ,,Krzyżacy"(moja lektura) lub siedząc na komputerze, i pisać do was posta oraz odpowiadać na wasze miłe komentarze :) No a wracając do notki to  pomyślałam sobie, że pewnie chcecie mnie bliżej poznać, więc dam wam 10 faktów o mnie.

1,Mieszkam na wsi, ale chciałabym to zmienić :c
2.Mam swoje bff Kamilę <3, Werkę  :D
3.Rodzice na mnie mówili bączek :D( hahhahah)
4.Mam 4 starsze rodzeństwo ;c
5.Chcę być grafikiem komputerowym.
6.Jestem uzależniona już od czytania Lucy,Wiśki i Twofriends :D
7.Lubię robić zdjęcia kamie :D
8.Lubię kolor niebieski.
9.Nie lubię swojej klasy :D
10.Nie lubie gier komputerowych.
Nie wiem czemu to zdjęcie dodałam, mam zjarane tu oczy, ale ważne, że z Kamilką :D 


32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No jak dużo osób zamieszkuje tą wieś to nie, a tu ledwo co 4 osoby w moim wieku lub 3 lata starsi ;c

      Usuń
  2. Masz piękną przyjaciółkę<3, wgl to obie jesteście piękne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję ;D No ona jest śliczna, ja nie ; c

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥

    Zapraszam też do mnie: appiappi.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuję, i liczę że będziesz wpadała częściej :D

      Usuń
  4. 1 i 8 tak samo jak ja :D A i zdrowia życzę ;)

    Obserwujemy? ;>
    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście www.ariena-blog.blogspot.com/2013/11/sheinside-collage.html
    Z góry dziękuję :>!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jak dużo nas łączy xd hah xd Jasne ;)

      Usuń
  5. też mieszkam na wsi:p

    obserwuję i liczę na rewanżyk:)

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne to zdjęcie ;*
    również obserwuję ;33
    marilyn-monroee.blogspot.com - zapraszam do komentowania <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna fotka ;) Masz super blog- lubię tu zaglądać. Kiedyś odkryłam twój blog, ale potem zapomniałam adresu ;p na całe szczęście pojawił się u mnie twój komentarz ;) Obserwuję ;d blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałaś tamte moje stare blogi? :D O dziękuję, ale ta fotka nie jest sliczna :D Odwdzięczę się :D

      Usuń
  8. Ja też nie lubię swojej klasy haha :>

    superhiperbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy coś ze sobą wspólnego :>

      Usuń
  9. też niestety mieszkam na wsi ;p
    kochane zdjęcia ;)
    obserwuje i pozdrawiam
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale jak tak sie zastanowic nad tym dluzej, to jednak są jakieś tam plusy mieszkania na wsi :D Dziękuje i odwdzięczę sie :)

      Usuń
  10. świetny blog, wpadnę tutaj jeszcze :) czekam na inne posty :D
    masz jakiś pomysł na tag? -> http://bejbeli.blogspot.com/2013/11/co-robic.html
    napisz w komentarzu :) + obserwujemy? zaobserwuj, a ja w 100% się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam różne, skomentuje na pewno ;)
      A ty przypadkiem mnie juz nie obserwowałaś? :D

      Usuń
  11. Ja też nie przepadam za moją klasą :D
    zdrowia!

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, i z tobą mnie coś łączy :D wielka rodzinaa <3 :D

      Usuń
  12. Wracaj do zdrowia! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka!
    ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA WIĘCEJ NA : kunikk.blogspot.com
    Gratuluję!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja ;c dziękuję :) To dla mnie duża szansa i sukces. :D Na pytania odpowiem dziś , albo jutro . :)

      Usuń
  14. Fajny blog c:
    Zapraszam :
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*