naglowek

naglowek

23 lis 2013

t i m e

Hei :3

No dawno mnie nie było. Na początku chce właśnie za to bardzo przeprosić, ale chyba dopadła mnie depresja. Wracam ze szkoły, odrobię lekcję i idę spać o 17. Więc, jak sami widzicie masakra u mnie.  W szkole, było w tym tygodniu dużo nauki, i zabawy. W czwartek święto witaminki, i konkurs kuratoryjny z informatyki. Ponieważ zakres był dla 3 gimnazjalistów trudny, a ja jestem w 1 i miałam większą połowę dobrze  to jest powód do dumy  nie sądzicie? :)  Teraz czekamy na wyniki. Ale, powiem wam że teoria była łatwiejsza od praktyki, chociaż z teorii mało co umiałam ale uzyskałam te 15 punktów na 20 :D
Niestety, przez ten tydzień co będzie nie będzie zdjęć. Mam nadzieję, że nawet bez zdjęć liczba obserwatorów i komentarzy będzie coraz wyższa. A za dwa tygodnie spróbuję ogarnąć sesyjkę, i zasypię was zdjęciami. Za tydzień do Werki <3 No, to na tyle. :)

21 komentarzy:

  1. Nienawidzę tej szkolnej rutyny... Ale myśl pozytywnie, okej?! Nie długo święta, odpoczniesz sobie i potem jeszcze ferie. :)

    Obserwacja za obserwację?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idzie się przyzwyczajić,ja się przyzwyczaiłam i zawszę znajdę czas na lekcje i na internet ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze tylko 30 dni do świąt, i w tym roku mega długa przerwa, trzymaj się
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz nie całe 3 tygodnie ;* Juuupi ;3

      Usuń
  4. Zapraszam na wyjątkowy ( przynajmniej dla mnie :d ) post, z relacją z koncertu O.S.T.R Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po tych 3 miesiącach w nowej szkole, czuję się jakbym spędziła tam cały rok .-. Ogólnie to nas zasypują pytaniami, zadaniami itd. ale idzie przeżyć :3

    Obserwujemy? :)
    http://anotherchaptersending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tak samo, ale ja nie przezyje tego, chcę świeta :D

      Usuń
  6. bardzo mi się podoba twój blog w jaki sposób go prowadzisz !:D
    zapraszam do mnie może znajdziesz coś dla siebie .
    jak zaobserwujesz jak się odwdzięcz sie tym samym :))
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja się cieszę, że szkołę mam za sobą. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twój blog oraz ten sposób w jaki piszesz posty.
    Obserwacja za obserwacje?
    issa-bela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog *.*
    Bardzo mi się podoba to jak piszesz :)
    Obserwujemy ? (napisz umnie)
    Bardzo bym prosiła o poklikanie u mnie w linki voguec oraz persunmall.
    Dla mnie to bardzo ważnę a dla Ciebie to tylko chwila.
    Będę bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam.
    Karolajnaa.
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety listopad jest ciężki do przetrwania bo jest ciągle szaro, pada coś z nieba brak słońca to nastrój siada :( No ale mamy nadzieję, że wkrótce Ci się poprawi :)
    OBSERWUJEMY :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No listopad to jest najgorszy miesiac nie tylko pod względem pogody ale tez szkoly :D

      Usuń
  11. świetny blog :)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*