naglowek

naglowek

29 lis 2013

W i n t e r

Heeii :3

No, w końcu sie zabrałam za jakąś notkę. Całymi dniami, tylko spałam i w ogóle nie miałam pomysłu, nic się ciekawego nie zdarzyło, a nie będę tu pisała tylko żeby napisać,, Byłam w szkole"  bo to was chyba nie interesuje. No to tak, przez ten chyba tydzień kiedy  nie było żadnej notki wracałam ze szkoły, odrabiałam lekcję, zjadłam i o 18 już w łóżku smacznie drzemałam. No , ale te ostatnie dni były bardziej ciekawsze. Po pierwsze, to odbudowałam swoje kontakty z moją byłą przyjaciółką(btw rok temu była afera,no i nasze drogi się rozeszły) teraz  jakoś zaczęłyśmy rozmawiać , no i dalej samo poszło, że znowu się bardzo mocno kolegujemy.  No, no i ogółem dzisiaj przyjechała do mnie ciocia, bardzo mi jej brakuje czasami, w ogóle to  moje kontakty z innymi rodzinami jest bardzo niska, może z pięcioma  ciociami utrzymuję kontakt w tym  trzy ciocie pracują w szkole + wujek, no ale jednak mam o wiele większą rodziną i wolałabym z tą rodziną  utrzymywać kontakty bardzo dobre. A teraz, jest taka sytuacja że, wiemy że jesteśmy rodziną  a zero odwiedzin ani rozmów. No , ale dobra to was pewnie nie interesuje więc, co do tematu notki już coraz bardziej odczuwać zimę. Bardzo się z tego powodu ciesze, niestety jeszcze nie spadł u nas śnieg, no ale w sumie jak się nad tym zastanowić to po co nam śnieg. Mi jest śnieg potrzebny tylko na święta. Wtedy, odczuwam tą atmosferę świat. Niektórzy mówią bez Kevina nie ma świąt, a ja mam inaczej nie ma śniegu, nie ma świąt. ;) No to na tyle. :) Paa



21 komentarzy:

  1. Dziękuję za obserwacje :0 również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam śnieg i zimę<3

    mam do ciebie prośbę, mogłabyś przeczytać mój najnowszy post i poklikać w linki, które są w nim zamieszczone? dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie bardzo ważne. jeśli to zrobisz to napisz jak mogę się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :D Kocham, ale jest parę minusów. ;* Okey , juz zrobiłam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hah muszę, jakieś dodawać , no ale jutro chyba zrobie sesyjke sobie z Kamcią ;)

      Usuń
  4. Mi też śnieg tylko doświąt potrzebny XD

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas już nawet padał śnieg jeden dzień... i przestało :( czekam na święta, sylwester i co najważniejsze LODOWISKO ! :)))

    lusia-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie masz , szkoda ze przestało ;) Ja też na swięta i sylwka xd

      Usuń
  6. mi jakoś tak kilka dni temu zachciało sioę śniegu...nie wiem z jakiego powodu ponieważ wcześniej w ogóle go nie chciałam no i czekam na niego z niecierpliwością, ale niech za długo nie leży :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to juz jest, kazdy chce śnieg nawet jesli mówi ze go nie lubi xd

      Usuń
  7. Ja bym chciała by święta napadał trochę śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog ;) zapraszam na mój ^^

    http://wafelek1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. KOcham zimę jest taka piękna.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak samo, ale ma swoje minusy :D
      Was? :D Tylko ja tego bloga prowadzę xd

      Usuń
  10. Kocham zime ale jedynym minuusem jest to ze jest mega zimno ;p
    Zapraszam do mnie : avilandpolly.blogspot.com obser za obser ? obser wszystkich, którzy obser nas < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No to jest ten jeden minus ;D

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*