naglowek

naglowek

28 gru 2013

A n t i bo y f ri e n d t a g

Hej ;)

Co u mnie? U mnie, jest bardzo dobrze, a to w połowie wasza zasługa. Wchodzę, sobie na bloga i patrzę a tu 112 obserwatorów. Taka liczba, daje potwornego kopa, i motywację do dalszego blogowania. Na początku, przy zakładaniu bloga nie marzyłam w ogóle o takiej liczbie obserwujących myślałam, że będę pisała dla siebie, ale nie jednak źle myślałam. Chciałabym Wam, bardzo podziękować. Codziennie  przybywa Was więcej. Cieszę się że mój blog tak Wam się podoba.  Staram się wkładać serce, w pisane przeze mnie posty, i chyba mi się udaję czytając wasze miłe komentarze. A, odskakując od tematu obserwatorów, pewna czytelniczka tego bloga, zapytała czy  dodam posta z zdjęciami moich prezentów, na gwiazdkę. Oczywiście taki post, pojawi się ale muszę najpierw skombinować aparat, i na pewno wstawię. A na dzisiaj przygotowałam, dla was coraz bardziej popularny Anti Boyfriend Tag. Dowiedziałam się o nim, dzięki Lucy. No to zaczynamy:
1.Cechy które szukasz u chłopaków to....?
Zdecydowanie u chłopaków szukam, kogoś troskliwego,odważnego,opiekuńczego,inteligentnego, zabawnego.
2. Jakie cechy odrzucają cię od chłopaków, powodują że nie jesteś zainteresowana?
Odrzucają mnie chłopacy którzy: przeklinają, są agresywni, są fałszywi, traktują cię przy znajomych inaczej, niż gdy jesteśmy sami.
3.Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?
Zdecydowanie, najpierw zauważam twarz, czyli oczy, włosy. :)
4.Opisz wymarzoną randkę.
Moja wymarzona randka wyglądałaby  tak: Piknik, wieczorem, patrzenie w gwiazdy... Ahh, ta moja fantazja :)
5.Gdybyś mogła wybrać to z jakim sławnym chłopakiem chciałabyś pójść na randkę?
Zdecydowanie Dawid Kwiatkowski i Justin Bieber.
6.Kiedy zakończyłabyś związek?
Zakończyłabym związek, gdyby mój chłopak stosował by przemoc lub gdybym dowiedziała się o jego zdradzie.
7.Jakiego koloru lubisz włosy i oczy?
Lubię  kolor włosów brązowy, a oczy zdecydowanie brązowe.
8.Co chciałabyś dostać od chłopaka?
Nie wiem,  wszystko, liczy się tylko gest. Byle by było od serca. :) 

                                                No i to cały ten tag, mam nadzieję że się spodobał.
                                            Jeszcze raz dziękuję , i do zobaczenia jutro:)
Bardzo Was kocham <3



70 komentarzy:

  1. Fajny tag :3.Ładne odpowiedzi ^^
    http://dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :) zgadza się, każda liczba obserwatorów cieszy niezmiernie :)
    Zapraszam do mnie,
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) No, i nie tylko, każdy komentarz też cieszy <3

      Usuń
  3. Świetny post :D
    Gratuluję obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ!:) Masz naprawde świetnego bloga, super piszesz posty <3 Widać że wkładasz dużo serca w napisanie ich:)
    Jestem pierwszy raz, może obserwacja? Napisz u mnie w komentarzu czy obserwujesz, wtedy i ja się odwdzięcze. ;-]

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to słodkie ;))) <3 No staram się, pisać te posty jak najlepiej<3

      Usuń
  5. Chciałabym zobaczyć filmik u Ciebie na blogu! :D To urozmaiciło by czytanie Twoim czytelnikom. :3

    Może obserwacja? :DD Odwdzięczę się.

    http://mylife-visia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, właśnie myślę nad tym, ale niestety nie mam kamery, ani aparatu a filmik jak bym nagrała to tylko mogę z telefonu, ale słaba jakość by była w sumie... No, ale pomyślimy ;)

      Usuń
  6. Great post!
    Would you like to follow each other? let me know!
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/2013/12/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam brązowe oczy u chłopaków, fajny TAG :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) Ale niebieskie też fajne w sumie xd dziękuję ;)

      Usuń
  9. to ja ci życzę żebyś miała takiego chłopaka ^^
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog! Bardzo mi się podoba :D
    Gratuluję tylu obserwatorów :*
    Fajny tag. Może obserwujemy?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo , dziękuję bardzzo ;) Kiedyś, ty też bedziesz miała ponad 100, bo bloga masz super ;)

      Usuń
  11. fajny post. ♥♥
    Zaobserwowałam licze na rewanż
    http://diamentyzporcelany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji na moim blogu :
    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, dziękuję ale chyba już mam za dużo obserwatorów jak na ten Liebster Blog Award :D Postaram się, odpisać, ale na ten tydzień mam inne pomysły na notki... ;)

      Usuń
  13. Gratulacje 112 obserwujących teraz w sumie 114 :)

    Zapraszam do mnie :http://dariia-darria.blogspot.com/
    + obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki ;) A mam nadzieję , że bedzie was jeszcze więcej :)

      Usuń
  14. Zgadzam się z Twoim zdaniem w tym temacie, a w szczególności z punktem piątym. A więc piąteczka! :) Na tak świetny blog czytelników będzie zapewne przybywać, a przybywać! Ja sama postaram się tutaj częściej zaglądać, bo widać, że naprawdę warto. Gdy widzisz, że ktoś robi coś z pasją, starannie i dobrze to nic nie pozostaje, jak tylko śledzić efekty tej dobrej pracy :) Świetny blog i ciekawe posty.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jakby się z 5 nie zgodzić to by było chamstwo xd Dawidek śliczny <3 Hah, ojej to słodkie, staram się a takie komentarze jak twoje dają mi jeszcze większą motywację, by pisać :3

      Usuń
  15. Ciekawy post ^^
    Będę częściej wpadać ;*
    A co do posta to zgadzam się w 100%
    Pod względem zachowania się chłopaka
    przy jego znajomych. ;)
    ♡ www.cukiereek33.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No, to wpadaj ja zapraszam ;))

      Usuń
  16. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;>> a ten post jest świetny ;))
    również obserwuję ;DD

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni strasznie dużo osób odpowiada na pytania z tego tagu :3.

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wiem ;D Na każdym blogu na którego wchodze przynajmniej xd

      Usuń
  18. Może też zrobię taki TAG. :)
    HAHA... świetne odpowiedzi.;>
    Obserwuje :)

    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      No to zrób, chętnie poczytam xd

      Usuń
  19. Bardzo fajny tag ;) Może zrobię go u siebie? :D

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Chętnie poczytam jak zrobisz xd

      Usuń
  20. OBSERWuJEMY?
    JA JUŻ TERAZ TY :)
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pod jakim nickiem obserwujesz,bo nie ma cie ;)

      Usuń
  21. Ciekawe posty :D
    Zapraszam do mnie
    http://palinsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam ten tag!:)
    obserwuję, teraz twoja kolej :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post ładne zdjecia . Obserwuję licze na to samo ;*
    http://julialoveblogging.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :*
    Widać, że kochasz to co robisz! Dzięki za podzielenie się tym ze mną :-* genialny tag!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo. Dziękuje ;* Aż, tak? :) Bez przesady, ty jesteś ;*

      Usuń
  25. Świetny post :) Ładne tło :P Zapraszam do mnie http://wybranerzeczyznaszegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubisz czytać miłosne opowiadania o dziewczynie i chłopaku? Zapraszam na mój blog. Zaobserwuj. Z góry wielkie dzięki! :*

    myhappineess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I, weszłaś na tego bloga, tylko po to zeby sie zareklamować? Jak tak, to wyjdź -,-

      Usuń
  27. Justin Bieber. *o* <3
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny tag ! :D Bardzo ładny wygląd <3

    Obserwujemy wzajemnie ? Zaobserwuj ,a ja na pewno się odwdzięczę :D

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej super blog!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Jak tak to daj mi znać u mnie komentarzu ze dodałaś to i ja zaobserwuje Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie kobiety szukają i chcą tego samego. Szkoda, że mężczyźni myślą tylko o jednym.
    Monique z bloga http://design-by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, zycie... a zycie nie jest bajką ;d

      Usuń
  31. Świetne odpowiedzi! <3 Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny tag, ale mogę się wtrącić Dawidem to się chyba będziemy musiały dzielić <3 haha :D

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Hah, ja sie nim nie dziele, on jest mój xd

      Usuń
  33. Fajny tag :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://owszystkim1232.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak mi się twój blog spodoba to zaobserwuje spokojnie ;)

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*