naglowek

naglowek

23 gru 2013

C h r i s t m a s t a g

Hei ;)
Jutro już Wigilia :) Ja jakoś od dwóch dni straciłam ten zapał, nie czuję w ogóle świąt. Najchętniej bym ich w ogóle nie spędzała, tylko spała.  Nie wiem, dlaczego tam mam chociaż co roku strasznie się z nich cieszyłam, z prezentów, z choinki, z rodzinnych zakupów. A teraz , wszystko prysło. Nie chciało mi się nawet ubierać choinki, siostra sama ubrała. No, ale trudno może do jutra mi to przejdzie. Wracając do tematu notki  chcę zrobić świąteczny tag, ponieważ Karolina( http://fashioncarolinna.blogspot.com/) otagowała wszystkich to o, pomyślałam czemu nie. Więc zaczynajmy:

1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
Zdecydowanie, jak mam oglądać coś świątecznego to tylko takie bajkowe np: ,, Niko ratuje święta" ,,Madagwiazdka" jakoś takie bajki mi najbardziej przypadają do gustu. Ale, w tym roku w listopadzie oglądałam pierwszy raz Kevina i powiem że nie jest taki zły.


2.Jakie są  twoje  ulubione świąteczne  kolory ?
W święta lubię kolory białe :)

3.Czy lubisz spędzać święta w piżamie ? 
W tym roku, tak najchętniej bym spała. 

4. Jeśli miałabyś kupić prezent tylko dla jednej osoby kto by to był ? 
 Nie wiem,  tak się nie da.

5.Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
Co roku, otwieram w Wigilię, do poranka bym nie wytrzymała.

6.Co lubisz robić w czasie przerwy świątecznej?
,,Nic nie robić, nie mieć zmartwień" :)

7.Co chciałabyś dostać na  święta?
 Dużo rzeczy, ale dostanę bluzę :)

8.Ulubiony świąteczny zapach?
Jedzenia, świątecznego :)

9. Ulubione świąteczne danie?
Pierogi ;)

10.Ulubiona świąteczna piosenka?
Dużo ich jest i polskich i zagranicznych, ale najbardziej to:
I wiele wiele innych, piosenek. 

I tag dobiegł, końca ;) Mam nadzieję, że fajnie się go czytało. Jutro postaram się zrobić Before&Die . 
A na koniec, życzę Wam wesołych świąt, bogatego mikołaja i wszystkiego co najlepsze.
Dobranoc, do jutra ;*













19 komentarzy:

  1. fajny blog ;) zapraszam do mnie, moze Ci się spodoba www.madame-pattinka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!
    Wigilia już dziś!
    Wesołych Świąt. :)
    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D Świetnie mi minęła :D Dzięki,i wzajemnie ;D

      Usuń
  3. wesołych świąt ! obserwujemy?

    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak samo uważam , traci się ten zapał do świąt ;c
    Także uwielbiam pierogi *.*
    Pozdrawiam ;3

    http://opowiem-ci-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, rozumiem cię ;)
      O.o I love pierogi :3

      Usuń
  5. Fajnie tu. :)
    Wesołych Świąt!

    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ogóle nie czuję że są święta :c
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tez nie czuję świat ;<
    Tak zdecydowanie Kevin sam w domu to ikona świąt :P

    serdecznie zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog ci się spodoba to zaobserwuj, a ja postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to przykre ;c
      Hah, no dokładnie, kevin i śnieg ;D

      Usuń
  8. buon Natale <3
    new follower
    http://piubuonepiubelle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo fajny blog ;)
    Wiesz? Ja też jakoś nie czuję tej magii świąt, jakoś tak... :c
    W każdym razie, zapraszam : http://fioletowotowidze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hah widzę Kevin już jak tradycja :D
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, a dopiero w tym roku pierwszy raz oglądałam :D w listo chyba xd

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*