naglowek

naglowek

1 gru 2013

c o l d

Hei :)

Jak,  wam mija niedziela?. Jutro niestety do szkoły, ale już tylko 23 dni i święta wiec nie ma co się martwić. Za oknem ponuro, zimno. Ucieszyłabym się gdyby teraz spadł śnieg. Nie myślałabym wtedy o tym , że jest zimno. A tak w ogóle, to jak wam się podoba ta playlista świąteczna?. Słuchacie tego samego?. U was, już spadł śnieg?.Powiem, wam że jak wstaję o 6.00  dziwnie mi w ogóle wstać, bo myślę że jest dopiero 23.00. A tu, co? Muszę ubrać się, umyć, i  jechać do szkoły. Jak wchodzę do szkoły, to wszędzie ciemno, nic nie widać. No ale dobra, to was pewnie nie interesuję więc powiem co nie co o konkursie na zimowy nagłówek. Teraz dopiero  zobaczyłam że miałam napisać konkurs na świąteczny nagłówek. Niestety, jest mi bardzo smutno ponieważ było mało chętnych, tylko jedna osoba. A wątpię żeby do jutra zgłosiło się nagle pięćset osób. Bezsensu, byłoby czekać i marnować czas do piątku by ogłosić wyniki. Więc, powiem wam że wygrała Karolina. To jej nagłówek , będzie przez cały grudzień widniał na moim blogu.  Jeśli chodzi o post promujący, Karolina powinna napisać do mnie na email, w tej sprawie.

Ten nagłówek jest śliczny. A zdjęcia bardzo dopasowane, szczególnie podoba mi się zdjęcie tego bobaska. Jak to Kamila powiedziała on jest taki suuuodki. :)

26 komentarzy:

  1. Racja, pogoda nie pomaga ;c
    Nie mogę się doczekać świąt ♥

    niikablog.blogspot.com <--------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie pomaga ;c Ja tak samo <3

      Usuń
  2. uu ladny wyglad bloga taki swiateczny ;)) ja tez czekam z utesknieniem na swieta ;))
    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też już chcę śnieg! ale mróz okropny na dworze :d niech już będą święta, proszę! XD

    zapraszam do mnie na nowy post :) zachęcam do przeczytania i skomentowania ♥
    www.hopeprayfight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek jest słodziutki z tym bobasem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah xd Wykonała go utalentowana Karolina :D

      Usuń
  5. Świetny wygląd bloga :)

    summerfruit1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tak samo wszędzie ciemno ;( najgorsze jest to, że nie mogę robić zdjęć na bloga ;// ładny ten kablówek ;))) chociaż szczerze nie dałbym go na mego bloga , poniwewaz jest dla mnie za bardzo bajkowy . ;)

    lusia-lu.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie tak samo, ciemno zdjęć nie będzie jednak, chyba że będę u kamili to na webcamtoy ;D Dzięki ;) Bajkowy? :D Nie powiedziałabym xd

      Usuń
  7. Super wygląd bloga, taki świąteczny i to mi się podoba .Bardzo fajnie piszesz :D. Tak bardzo chcę śnieg ;) i święta.
    http://czolgista-repost.blogspot.com/2013/06/smieszne-nazwy-miejscowosci-d.html

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę doczekać się świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny blog! bardzo mi się tutaj podoba, i nie mówię tego, bo chce Ci sie przypodobać, ale naprawde tak uwaszam :)
    Więc obserwuję.
    bardzo mi zależy żebyś zobaczyła mojego bloga, bo uwielbiam twojego. szczerze, to jesteś dla mnie w pewnym stopniu wzorem! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej na prawdę dziękuję Ci z całego serduszka ;* To ty powinnaś być wzorem dla mnie, a nie na odwrót ;) Ja na razie jestem początkująca,ale dziękuję :***

      Usuń
  10. Hej! Świetny blog, ciekawie piszesz i widać, że wkładasz w to wiele serca! A wygląd ? Jest przeeśliczny~! Mam do Ciebie prośbę, wiem, że może nie lubisz takich wiadomości, ale czy mogłabyś kliknąć w baner od sheinside na moim blogu ? jeśli to zrobiłaś to wystarczy, że napiszesz w komentarzu, a ja polecę twój blog w następnej notce! To dla mnie takie ważne ! :*

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) No, wkładam dlatego przestałam pisać codziennie bo stwierdziłam że to takie nudne ;) Nie no , dla moich czytelników zrobię wszystko :*

      Usuń
  11. Świetny blog ! ;)
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*