naglowek

naglowek

19 gru 2013

e v e c l a s s

Hei :)

Ogólnie u mnie bardzo dobrze, wręcz wspaniale. Poprawiły się kontakty z wszystkimi, można powiedzieć że rozmawiam już prawie z każdym. Zrobiłam się bardziej otwarta i bardziej optymistycznie patrzę na świat. Myślę, że to plus. A wracając, do tematu notki to dziś miałam wigilię klasową. Jutro będzie wigilia szkolna. Nie robiliśmy sobie paczek, tylko pani robiła nam paczki z klasowych. Dostaliśmy taki kubki świąteczne i czekoladę. Powiem Wam, że nie znałam mojej klasy od tej strony. Było bardzo miło, kupę śmiechu, zabawy. Nie wiedziałam, że może być tak fajnie i że możemy być tak zgraną klasę. Stwierdzam iż nasza wychowawczyni jest bardzo miła, kochana. I fajnie że właśnie trafiliśmy na panią Madzię.Niby spędziliśmy tylko godzinę ze sobą , ale było bardzo miło, sympatycznie. Wszyscy, ze sobą rozmawiali, pani ucałowała wszystkich. Niestety, nie mieliśmy apetytu i nie zjedliśmy prawie nic. Musiałam z Natalią iść do wf-istów i powiedzieć że to od naszej klasy i złożyć życzenia. Pani Madzia jest wf-istką. Niestety nie mam z nią wf-u, tylko chłopacy. Ja mam z panem Piotrem, moim wujkiem :) No, i tak na koniec to powiem Wam, że za 5 dni Wigilia <3 Kocham ten stan kiedy puszczam kolędy i śpiewam. W te święta pewnie już nie spadnie śnieg, co mnie bardzo zasmuciło. No, no to na koniec macie kolędę :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawie piszesz^^
    Śliczne profilowe :*

    blackjuliett.blogspot.com ( nowy blog członkini amiteses.blogspot.com )

    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ze poprawiły ci się kontakty XD
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwujemy? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że poprawłaś kontakty:)

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i fantastyczny post :) może wspólne dodanie w ,,ulubionych blogach'' lub obserwacja za obserwację? jeśli nie to przepraszam :( http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to dobrze ze macie lepsze kontakty :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cieszę się że mamy dobre kontakty ;)

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*