naglowek

naglowek

20 gru 2013

Must have-winter

Hei :)

W końcu nadszedł czas przerwy świątecznej.Będę mogła zająć się blogiem, przed te dwa tygodnie  postaram się regularnie pisać. No , i w ogóle dzisiaj miałam wigilię szkolną. Było cudownie, wszyscy prawie płakali bo nasza przewodnicząca z 3 klasy powiedziała coś i od razu smutek. Przy dzieleniu się opłatkiem też poszło dużo łez. ,,Dostałam" bardzo miłe życzenia typu żeby życie ułożyło mi się tak jak chcę, żebym walczyła o swoje i tego typu inne życzenia. Dzisiaj nie zabrakło też złych wspomnień np, musiałam iść na piechotę bo naszej pani od autobusu się nie chciało jechać z kierowcą na naszą wieś. No a przechodząc do tematu notki, to dziś  przeglądałam sklep Sin-Say i chciałabym zrobić taki ,,Co musicie mieć z ubrań na zimę" i wykorzystam do tego rzeczy z tego oto sklepu.
No to po pierwsze, na tą zimę w waszej szafie muszą zagościć sweterki:

Było tam , wiele innych sweterków. Taki sweterek nie dość ze jest modny, to jeszcze ogrzeje nas przed urokami zimy. 
Następną rzeczą jaką musicie mieć to bluzy.

W tych bluzach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Ciepłe, i do tego takie słodkie.

No, no to na tyle. Polecam, wejść  do tego sklepu i zakupić coś,warto. Ja osobiście jeszcze tam nie kupowałam, ale widzę że warto więc polecam serdecznie ;)
Do następnej ;*





40 komentarzy:

  1. U mnie tez była wigilia klasowa.Kolega grał na saksofonie:)
    Było fajnie.
    Obserwuję i liczę na to samo:)
    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas chyba nikt nie ma takiego talentu :D
      Ja już zaobserwowałam :D

      Usuń
  2. Nasza klasa chyba jako jedyna nie miała wigilii. To znaczy miała, ale dziwnie nazywać 3 mega skrócone lekcje, na których oglądamy co chwile przewijany film z obawy, że nie zdążymy go w całości obejrzeć. Pierwsza taka 'wigilia'. http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, to słabo. Nie mieliście wigilii nawet klasowej? :C Przykro ;/

      Usuń
  3. U nas wgl nie było wigilii ;c obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, to źle. Powinno byc wszędzie.

      Usuń
  4. Ja dziś miałam wigilie klasowa , jasełka i do domu ;] Było bardzo fajnie ! Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,to fajnie ;) My nie mielismy jasełek :D

      Usuń
  5. Sweterki *.*
    Bluzy *.*
    Nie wyobrażam sobie życia bez nich! <3
    A w sklepie ciekawe ubrania :>
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3
      No bardzo ciekawy sklep ;)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się ten szaro - granatowo - niebieska bluza z napisami :) Jest śliczna :3
    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż :)
    ( u mnie zawsze obserwacja za obserwację )
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy mi bardzo przypadły do gustu. :)
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne sweterki, bluzy też *.*
    zapraszam:
    natka-natek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko swetry i bluzy, wszystko *.* :D

      Usuń
  9. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie
    http://palinsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ubrania :) bardzo ciekawie piszesz :) ogólnie blog świetny :) obserwuję i liczę na rewanż :)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe ubrania :)
    dobra notka ;3
    wesołych! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zajrzeć i ogarnąć cały asortyment xd
      Nawzajem ;)

      Usuń
  12. Ładne te ubrania ;* http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. HEJ! Masz naprawde super bloga. Twoje posty są pisane z sensem i widać że wkładasz w nie dużo serca.<3
    Na twoim blogu jestem pierwszy raz, to może obserwujemy? Napisz u mnie w komentarzu, to wtedy i ja się odwdzięczę. :)
    www,stenaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to przeczytałam to aż uśmiechnęłam się do monitora ;) Cieszę się że pomimo takiej małej ilości postów i wgl chcecie tu wejść, i skomentować ;)

      Usuń
  14. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog i bluzy też :) Chciałabym mieć jedną z nich:*
    Zapraszam do mnie może spodoba ci się mój blog
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. What a nice sweathers! :)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Te bluzy są śliczne *o*

    palinablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu jakie śliczne *.*

    Zapraszam do siebie: http://my-pink-lifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten must have!
    Gdybym mogła z pewnością przygarnęłabym wszystkie bluzy przedstawione w poście :)

    Każdy z nas ma jakieś świąteczne marzenie. Jedni chcieliby nowy laptop, inni zaś ubrania czy słodycze. Ja jednak chciałabym przekroczyć tą magiczną granicę stu obserwatorów To nie może mi się udać bez Ciebie. Dlatego też proszę z całego serca o zaobserwowanie mojego bloga. Nie jestem człowiekiem chciwym czy próżnym, więc odwdzięczam się każdej osobie, która dołączy do czytelników mojej strony :)

    Spokojnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym, dużo radości z prezentów, szczęścia w nadchodzącym roku i miłości, bo to ona jest fundamentem życia.

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale trzeba liczyć się z kasiorką ;)

      Usuń
  20. Uwielbiam sweterki, ale jestem wymagająca i przed zakupem muszę dokładnie obejrzeć i dotknąć, czy przypadkiem nie jest za cienki (zmarzluch ja), za szorstki, albo jakikolwiek inny, który nie przypadnie mi do gustu :)
    Co do bluz - chętnie przygarnęłabym wszystkie z tego sklepu :)
    Pozdrawiam ♥

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja tak tam nie mam xd Jak mam okazje ładne rzeczy kupic w necie, to lapie okazje xd

      Usuń
  21. śliczne bluzy, najlepsza SHit ! :D
    obserwujemy? :)
    DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy, ja też ostatnio zaczęłam kupować sobie sweterku i bluzy.

    http://nicola-nicolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*