naglowek

naglowek

26 gru 2013

s m i l e

Hei ;)

Już po wigilii, po świętach w sumie. Minęły mi święta w bardzo rodzinnej, przyjemnej atmosferze. Było dużo śmiechu, zabawy i jedzenia.Z prezentów jestem zadowolona, zdecydowanie trafione. Dostałam bluzę, perfum, zestaw Dove, pendrive( którego nigdy nie mam, a strasznie mi zawsze był potrzebny, taki sobie reniferek a kryje pendrive ) i słodycze. Dla mnie, to świetny prezent, nie wiem jak dla wa, ale ucieszyłam się.Ogółem mnie łatwo zadowolić jeśli chodzi o prezenty, z wszystkiego się ucieszę.Świąt jak już pisałam w ogóle nie czułam,po prostu bez śniegu nie ma świąt.Święta minęły, Sylwester się zbliża teraz trzeba się na to szykować.Ja tak zwanego sylwka spędzę z siostrą. No, a wracając do tematu to dzisiaj jakoś mam bardzo dobry humor co jest dziwne.Nie wiem, tak od dzisiaj obudziłam się ,,prawą" nogą, nie lewą :) Byłam, sobie u Kamili miałyśmy zrobić zdjęcia, ale wyglądałam okropnie. No i najbardziej mnie to właśnie dziwi, wyglądałam okropnie, ale humor bardzo dobry. Naśmiałyśmy się, tak jak zwykle gdy jesteśmy razem.
A tu macie naszego smajla, bo my jesteśmy takie właśnie szczęśliwe.
Nie komentujecie mojego ryjca, bo wiem dziwnyy :D
A wy jakie macie plany na sylwka?
Co dostaliście pod choinkę?

76 komentarzy:

  1. Cute blog post! Would you like to follow each other? If so just let us know :) xx

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie. Na Sylwka jeszcze nie mam planów, a o prezentach pisałam na blogu jak chyba wszyscy ;)

    hopeloveandparty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki xd a ja mam xd hah , no kazdy pisal xd kazdy blogger xd

      Usuń
  3. Ja także nie mam planów na Sylwestra.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  4. Same fajne prezenty :) a na sylwestra do znajomych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, dzieki ;) oo, to bedzie udany sylwek xd

      Usuń
  5. Ja w zeszłym roku miałąm taki czas, że na wszystkie święta dostawałam pendrive XD Fajnie, że Ci humorek dopisywał ;0

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja pierwszy raz dostalam, ale taki fajny reniferek xd taki suuuodki <3

      Usuń
  6. Ale Wy śliczne jesteście *o* masz ładne włosy *,*
    ja dostałam między innymi książkę o fotografii i jestem z niej bardzo zadowolona.
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo <3 Niee jestesmy ładne ;ccc hah, dziekii <3
      O, ciekawe prezenty xd

      Usuń
  7. Ślicznotki *.*
    Świetny blog i cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie: http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam się cieszę z tych świąt , a plany na sylwka mam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznotki.! <3
    Ja Sylwestra spędzam z moim Skarbem. :)

    Również obserwuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah,, kazdy nam to mówi a my i tak w to nie wierzymy xd

      Usuń
  10. Razem z przyjaciółką wybieramy się na rynek, a resztę nocy spędzimy u niej zapewne chichrając się do białego rana. :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, no to ciekawe plany xd no u nas tez bedzie chichranie xd

      Usuń
  11. Ja narazie nie mam planów,miałam iśc do znajomej,ale ona chyba nie chce :c

    pamietnik-veronic.blogspot.com --- jeśli możesz zaobserwuj.Będzie mi niezmiernie miło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostałam moją wymarzoną Lustrzanke! Świetny post, bardzo mi się podoba to zdjęcie! Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to fajnie. Cieszę się :) Dziękuję , miło <3

      Usuń
  13. Nice post)))Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez się ciesze , ze wszystkiego bo liczy sie gest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, nawet jakbym nie dostala prezentu to bym sie ucieszyla, bo liczy sie ogółem spędzanie czasu z rodziną, nawet z skarpetek bym sie cieszyła , bo jak piszesz liczy sie gest :D

      Usuń
  15. Ja sylwka to nie wiem jeszcze chyba spontan :) Oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, na spontana najlepiej wychodzi xd hah, dzięki ;)

      Usuń
  16. super, że ucieszyłaś się z prezentów :) święta, święta i po świętach - tyle przygotowań i już po wszystkim, szkoda ; <

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie ciesze :D Tyle kasy poszło ;d

      Usuń
  17. Udanego sylwestra ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. I bardzo fajnie, że ze wszystkiego się cieszysz! ; )) Ja planów na sylwestra nie mam. Chyba sobie zostane w domu :)

    Zaobserwowałam. Może też zaobserwujesz? ; 33
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwazam to za plus. W domu tez fajnie :3

      Usuń
  19. Raczej planuje bawić się na domówce :))
    Również obserwuje ;)
    Pozdrowienia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mam planów na sylwestra, a na gwiazdkę dostałam nowy telefon :)

    Zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu, każda osoba wygrywa 30$ do sklepu, a dwie osoby sukienkę wartą 100-200$ :) http://diamentowyblog.blogspot.com/2013/12/giveaway-with-dressale_27.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie tu u cb ♥ Myślę że będę tu częściej wpadać ;p
    w wolnej chwili zapraszam do mn =D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna fotka :-) , mnie równiez łatwo zadowolić jeżeli chodzi o prezenty. cieszę się dosłownie ze wszystkiego, bo przecież liczy sie gest :-).

    ale w przeciwienstwie do wszystkich- ja byłam zachwycona faktem, ze nie ma śniegu. nienawidze zimy i po nowym roku mogłaby juz przyjść prawdziwa wiosna :-)
    chociaż wiem, że to raczej niemozliwe ;-D
    buziaki i zapraszam ;-*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja tam lubię zimę, nawet kocham i to właśnie za ten śnieg, za mróz :D

      Usuń
  23. Jaka Ty jesteś śliczna $.$ Może pokażesz w następnym poście swoje prezenty? Jestem ciekawa jak wygląda ten pendrive.

    Obserwuję, a jeśli Tobie spodoba się mój blog - proszę o to samo :)

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha, nie nie jestem śliczna, ale dziękuję ;)
      Jeśli, skombinuję aparat, to oczywiście pochwalę się :)
      Pendrive, jest na prawdę śmieszny :D
      Może, jutro zrobię zdjęcia z przyjaciółką, to w poniedziałek dodałabym posta, ale nic nie obiecuję. :)

      Usuń
  24. hello darling u have a great blog, would u like to follow each other on gfc and facebook??? i always follow back
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  25. słodkie zdjęcie :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcie, ja jeszcze nie mam planów na sylwka, ale życzę tobie Szczęśliwego Nowego Roku kochana :*

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo;) Dziękuję :) Na pewno coś wymyślisz :)
      Ja tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku:*

      Usuń
  27. jad edo przyjaciolki na sylwka i tyle... bedziemy narzekac isie obzerac śmieciowym żarciem o :D

    zapraszam na rozdanie
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, nie ma chyba na co narzekać :D

      Usuń
  28. świetny post, a wygląd bloga jeszcze lepszy. myślę, że niedługo zostaniesz jakąś sławną bloggerką. oby tak! :)

    obserwujemy? zaobserwuj, a ja zrewanżuję się w 1OO%!
    bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo ;** Jezu, to takie mile ;** Fajnie sie czyta takie komentarze. :) Tobie, również życzę tego ;)) Ja, muszę jeszcze trochę poczekać, daleko mi np do Lucy ;)

      Usuń
  29. przesłodkie te zdjęcie ! <3 pozdrawiam cieplutko

    melanszclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe. ;D

    - - - -
    Obserwuje licze na rewanż
    http://diamentyzporcelany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm :D
      Nie widzę, cię w liście Obserwatorów :D

      Usuń
  31. Piękne zdjęcia :D
    + Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com --> zapraszam, dopiero go rozkręcam. Jeśli Ci się spodoba to mile widziane komentarze i obserwacje (to bardzo motywuję :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wiem, to strasznie motywuję :)

      Usuń
  32. Ja też jestem zadowolona z prezentów :) Fajne zdjęcie :)
    Masz świetnego bloga, obserwuję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. pod choinkę dostałam 2 cudowne torebki, trochę kosmetyków, kubek, herbaty i jeszcze parę rzeczy, trochę by wymieniać, bo bardzo lubię drobiazgi :) szkoda, że te święta tak szybko minęły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetne prezenty, ja też lubię drobiazgi :D
      Czy ja wiem, czy tak szkoda :D

      Usuń
  34. Bardzo fajny blog :) zapraszam http://positive-attitudee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. zapraszam do mnie:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    obserwacja za obserwację;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, nie piszcie takich komentarzy ,, zapraszam do mnie" bo to denerwuje....

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*