naglowek

naglowek

6 gru 2013

s n o w

Hei ;)

No więc dzisiaj są mikołajki. Bardzo się cieszę, ponieważ to coraz bardziej przybliża do 24 grudnia.Co dostaliście na mikołajki? Ja dostałam czapkę beanie z napisem Easy( na pewno jak będą outfity robione to wam pokażę) i słodycze. Cieszę się z tej czapki, bo jest na prawdę śliczna, ciepła. Wczoraj czytałam o tym huraganie Ksawerym, myślałam że to tylko jakieś bajki ale do tej pory bardzo mocno wieję wiatr. No i co najlepsze, w końcu spadł śnieg. Jak wstałam i zobaczyłam ten biały puch,  usiadłam i zaczęłam słuchać świątecznych piosenek, kolęd. Wyczekiwałam na ten moment kiedy biały puch opatuli  moją wioskę. No, i w ogóle dzisiaj tak wiało że nie poszłam do szkoły. Teraz czekam na Kamilę aż wróci ze szkoły, ponieważ ma do mnie przyjść i obejrzymy horror. U niej nie można oglądać strasznych, strasznych horrorów bo się będzie bała spać, ale u mnie to spoko, bo to u mnie a nie u niej i się tylko ja będę bała;)

(zdjęcia z grafiki google)

28 komentarzy:

  1. Czapka na pewno się przyda :) Też mam beanie i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie śniegu prawie tyle jak na tym zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ubustwiam straszne horrory, a prezent mikolajkowy dostane w poniedzialek :c
    Zapraszam gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jeśli są dobre. Ale obejrzałyśmy i był beznadziejny, trwał godzinę dwadziescia minut, a dopiero od jakieś godziny były straszne sceny :D

      Usuń
  4. Ja dostałąm sweterek i słodycze! ;D

    niikablog,blogspot,com <-------- nowa notka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nic nie dostałam,u mnie raczej nie obchodzi się Mikołajka,a szkoda.. :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można nie obchodzić mikołajków ;c?

      Usuń
  6. Ja dostanę( bo wczoraj zamówiłam :) moje wymarzone buciki na zimę <3
    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie sniegu tez jest bardzo duzo, ale wolalabym go miec blizej swiat, nie teraz :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz, i w święta chcę śnieg! ;c

      Usuń
  8. Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli jesteś zainteresowana odpisz u mnie.
    http://evv-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notka :)
    Idealna piosenka na blogu :)

    http://wwithmylife.blogspot.com/
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dostałam perfumy, słodycze i pieniądze :3

    U mnie tak wiało, że drzewa przewróciły się na tory, przez co nie miałam jak dojechać ze szkoły do domu .-.

    + Obserwuję.
    http://anotherchaptersending.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O , to fajnie masz ;d
      Ojej, i jak dojechałaś?

      Usuń
  11. Fajny nagłówek. Ja na Mikołajki dostałam portfel. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej fajny post :)

    Może obserwujemy :)) Podoba mi się twój blog!

    http://queenfordesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. żeby tak było na sieta :)
    Za obserwujesz??
    http://purple99strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co zamiast takich krajobrazów za oknem, jest tylko silny wiatr i topiący się śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już nie ma wiatru tak silnego, ale śnieg sie stopił ;c

      Usuń
  15. ale piękne zdjecie <3
    może wspólna obserwacja na GFC?? daj mi znać :)
    może chciałabyś zgarnąć świąteczny prezent? Rozdanie z Sammydress, sprawdź TUTAJ
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki persunmall u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcie ;)) + dodaję do obserwowanych :) zapraszam na mój blog : http://julaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*