naglowek

naglowek

30 gru 2013

T h e e n d


  • Hei ;)


Już jutro Sylwester. Matko, jak to szybko minęło. Pamiętam, jak cieszyłam się, że zaczyna się 2013, a tu proszę nawet się nie spojrzałam a tu 2014. Miałam dwie opcje na Sylwester, do mojej przyjaciółki, i siostry. To była trudna decyzja, ale zdecydowałam że do siostry, bo z nią widuję sięraz na rok a z Kamilą,  zawsze i to do późnego wieczora siedzimy i obczajamy aska,fejsa.No i jutro pakuję się, i wstaję o 8 i idę na autobusik do siostry. Moim zdaniem, Sylwester będzie udany. Poznam Olka, i takie dwie dziewczynki. I w ogóle, przetańczę tą noc. Będę się bawić, nie zważając na nic. W tamtym roku byłam u Kamili, było świetnie więc mam nadzieję , że i ten będzie cudowny.I jeszcze postanowiłam sobie że nie mogę przytyć, tylko właśnie spalić te wszystkie kilogramy( te świąteczne) tańcząc, i nie ważne czy będzie mnie coś bolało, trzeba się bawić i powitać 2014 tak, żeby ten rok stał się najlepszy. Jak wrócę w 2014 r. to zrobimy sobie z Kamilą dziką imprezę i tak oto wejdziemy w Nowy Rok, razem i najlepiej jak się da. Mam nadzieję, że ten 2014 będzie dobry, i przyniesie to co dobre. A wracając do notki, to dziś przygotowałam Wam moje postanowienia noworoczne. Nie wiem, jak bym się starała, i tak co roku nic mi nie wychodzi, więc  mam  taką cichą nadzieję, że w tym roku 2014 się uda , mi spełnić chociaż 3 postanowienia. A więc zaczynajmy:


  • Będę miała piękne, długie włosy.
  • Przestanę jeść słodkie.
  • Będę mniej nieśmiała.
  • Zacznę się starać w szkole o dobre oceny.
  • Stanę się odważna.
  • Będę optymistką,
  • Będę biegała.

No i to, wszystko. To są moje postanowienia. Do jutra, zapewne przyjdzie mi ich więcej do głowy, ale cóż.
No, no to pa. Do następnej notki ;*



                                            A wy jakie macie plany na Sylwester?

32 komentarze:

  1. Ciekawe postanoweinia. Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak pewnie nie uda mi się ich spełnić :D
      Dzięki, i nawzajem oczywiście ;*

      Usuń
  2. Mam takie same postanowienia jak ty, oprócz ocen, bo mam dość dobre :)
    obserwujemy?
    http://stylofthemostimportant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to fajnie, gratuluję dobrych ocenek ;)

      Usuń
  3. fajne postanowienia :)
    życze powodzenia i udanego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja żadnych postanowień nie mam... Bo im więcej ich mam tym dany rok jest groszy ;P

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja im więcej mam, to tym trudniej mi ich dotrzymać :)

      Usuń
  5. Powodzenia w realizacji postanowień :) Ja nie mam żadnych planów.
    ✌blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne postanowienia, chcę tylko jeszcze schudnąć. ;c ;/

    ob za ob ?
    http://sophiaa-world.blogspot.com/ Jak coś to pisz u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o no właśnie, zapomniałam o schudnięciu ;)

      Usuń
  7. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym się chyba nie zmusiła do biegania, okropnie tego nie lubię :)

    notthisstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja też tego nie lubię, i jak narazie nie umiem się zmusić ;c

      Usuń
  9. moim postanowieniem też jest zacząć biegać :) chce nabrać kondycji, w tym roku już musi mi się udać! :)

    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jaa tak samo , ja wgl nie umiem najprostszych ćwiczeń, masakra ;c

      Usuń
  10. Masz może skype? Bloggerki powinny się poznawać tak jak np. Luci i Weronika. Oczywiście zrozumiem jeśli nie chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam skype, ale niestety bez kamerki ;D
      Kamerke, kupuje za tydzien ;D
      Jak kupię, to się odezwę ;)

      Usuń
  11. świetny post ;D;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizacji tych postanowień. Wierzę, że dasz radę :) Ja szczerze, mówiąc nawet nad moimi postanowieniami dobrze nie pomyślałam, ale jakieś tam są. Świetny post.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to słodkie . Bardzo dziękuję :) No, to przemyśl, warto ;)

      Usuń
  13. mam tez podobne postanowienia!

    Fajny blog, będę wpadać częściej, obserwuję!
    julialoveblogging.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy post ;) fajne zdjęcie ;) szczęśliwego nowego roku ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sylwester i po sylwestrze :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    postanowienia troszkę inne niż moje,ale życzę powodzenia :)
    obserwuję :*
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, najchętniej to bym znów chciała przezyc taki sylwester ;)
      Dziękuje, nawzajem ;))

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*