naglowek

naglowek

17 sty 2014

15 f a c t s a b o u t m e

Hej kochani ;)

Przepraszam Was, że nie pisałam tutaj przez tydzień jakoś nie miałam pomysłu na notkę. Tak to już jest ;) Dzisiaj był ostatni dzień w szkole, i znowu 2 tygodnie odpoczynku. Nie wiem jak wy, ale ja te ferie chcę spędzić aktywnie, na dworze, z przyjaciółmi. Moje ferie, wakacje zawsze wyglądały tak facebook,dom.No, ale dobra nie chcę was zanudzić, przejdźmy do tematu notki. Dzisiaj przygotowałam dla Was 15 faktów o mnie, pewna osoba zaproponowała mi to w komentarzu pod ostatnim postem więc czemu nie?. Dobra, zaczynajmy:

1. 03.03.2000- moja data urodzenia ;)
2. Mam 3 starsze siostry(18,25,28).
3.Chciałabym dostać się do Łączności w Gdańsku( mam jeszcze 2, 5 lat)
4.Interesuję się grafiką,informatyką i ogółem to co związane jest z informatyką.
5.Grafiką zainteresowałam się 15 kwietnia 2011 ;)
6.Mam 1 najlepszą przyjaciółkę i jest nią Kamila(oprócz Kamili mam jeszcze jedną przyjaciółkę Weronikę).
7.Chcę w tym roku zacząć kręcić filmiki na bloga.
8.Moja wieś liczy 90 osób(małoo)
9.Mam słabą samoocenę.
10.Uwielbiam robić sobie zdjęcia z Kamilą.
11.Chciałabym być bardziej aktywna.
12.Lubię poznawać nowe osoby.
13.Ogółem jestem bardziej spokojną osobą,ale.
14.Wszystko zmienia się gdy jestem z moimi przyjaciółmi.
15.Moich obserwatorów traktuję jak  kumpele, i chciałabym  każdego poznać.


Do następnej notki ;*

28 komentarzy:

  1. Też lubie poznawać ludzi :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji- odwdzięczę się

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fakty ;) Widzę, ze ten sam rocznik :) Czekam na te filmiki na bloga :3 Pozdrawiam cieplutko :)

    loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)) Hah, noo widzisz ;) No, postaram się robić takie tagi już w formie filmików ;d

      Usuń
  3. Bardzo fajny post, można się wiele o Tobie dowiedzieć. Też mieszkam na wsi :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też się urodziłam w 2000 r ; )
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥ kliknęłabyś w baner sheinside na moim blogu?<3 pozdrawiam ♪

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej;) Okej, jak mi sie twoj blog spodoba to spoko ;d

      Usuń
  6. Ja też chciałabym zacząć w tym roku kręcić filmiki na bloga ♥
    Zapraszam - guska0guska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, muszę sie postarać uzbierać na aparat xd

      Usuń
  7. obserwuje czekam na ciebie <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam złą zamoocene :\ Cały czas się krytykuję itp :(

    zapraszam do mnie i proszę o klikanie w link do SHEINSIDE w poście - potrzebuję 100 klików! :D
    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to w sumie zależy od dnia, raz mowie ze jestem piekna i wgl a raz ze brzydka glupia xd

      Usuń
  9. Fajnie jest coś więcej się dowiedzieć :)
    Obserwuję, teraz Ty? <3
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne fakty! ^_^

    http://l0vetight.blogspot.com/ / zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń

  11. rewelacyjny post - miałaś świetny pomysł!
    zapraszam do mnie i prosze o klikanie w link SHEINSIDE - staram się o współpracę i musze mieć 100 klików! :*




    http://fashionable-sophie.blogspot.com/2014/01/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja, tylko czytelniczka mi podłożyła ten pomysł xd

      Usuń
  12. Fajna czapka :)
    http://parkspati.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilki ja mam taką samą tylko że napis Easy :D

      Usuń
  13. Fajne zdjęcie ;) Takie pozytywne!
    Bądź moim kumplem :D Obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, my z Kamą mamy same takie zdjęcia ;)

      Usuń
  14. Ciekawy wpis
    szalonazduna23.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym mieć starsze siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie chciałabyś mieć xd One są zuuee ;d

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*