naglowek

naglowek

8 sty 2014

A s k a n d a n s w e a r

Hei :)

Już 8 dzień tego pięknego roku. Jak czuję się w tym roku? Ja, czuję się świetnie, stosunki moje z klasą poprawiły się, stałam się bardziej otwarta, zawarłam nowe przyjaźnie, codziennie ,,przychodzi" was tu więcej. Mam nadzieję, że ten  rok przyniesie jeszcze więcej sukcesów,że będzie was tu więcej, i że poprawię w sobie to wszystko. No, a przechodząc do tematu, to  ponieważ w poprzedniej notce  pisałam o tym , że chcę zrobić Pytania i Odpowiedzi, i żebyście zadawali mi pytania  i  na 20 komentarzy było tylko 1 pytanie, to chciałam zrobić osobny post, o tym że proszę Was, zadawajcie mi pytania, ja wybiorę sobie kilka pytań i odpowiem na nie,w najbliżej notce. No, i jeszcze konkurs, też mało chętnych. Kochani, jest wasz tu aż 135 a nikt na prawdę nie chcę wziąć udziału? Przecież wśród Was musi być jakaś osoba, która zna się. Kochani, nie musi być jakiś mega profesjonalny nagłówek, zwyczajny parę zdjęć napis i to tyle. Na razie zrobię własny nagłówek, i zobaczycie że ja też na razie nie umiem profesjonalnych nagłówków robić, ale  staram się doskonalić to w sobie. Taki konkurs, by wam dał dużo. Po pierwsze ja bym się cieszyła, że mam takich kochanych czytelników, i z nowego nagłówku, a wy ,,podkręcili" byście swoją ,,karierę" w robieniu nagłówków. Pamiętajcie ten nagłówek który wygra, zostanie na moim blogu calutki miesiąc, tematyka dowolna byle by było dopasowane do tych miesięcy czyli styczeń, luty ;)
No, i to tyle bardzo Was o to proszę :)

32 komentarze:

  1. codziennie będzie nas wiecej u Ciebie na blogu :) a kazdy dzień będzie przynosił Tobie nowe doświadczenia :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Codziennie, jak wchodzę to widzę tu o 1,2 obserwatorów więcej, więc nie jest źle,dziękuję za tak wielkie zainteresowanie moim blogiem :) Chętnie poklikam ;*

      Usuń
  2. codziennie będzie nas wiecej u Ciebie na blogu :) a kazdy dzień będzie przynosił Tobie nowe doświadczenia :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym Ci pomogła z nagłówkiem ale nie jestem w tym zbyt dobra i mam urwanie głowy w szkole.
    Pytania ode mnie:
    Co sprawia Ci największą radość?
    Masz ulubioną książkę?
    Jak wyobrażasz sobie przyszłość?
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, też nie jestem w tym dobra, próbuję dalej, uczę się. No, rozumiem ja też mam niestety c; Poradzisz sobie, w szkole ;)) Powodzenia ;*

      Usuń
  4. Mogłabym Ci zrobić nagłówek :)
    Jeśli chcesz napisz na mojego maila: aga.leman123@gmail.com

    Pytanka:
    *Co najbardziej lubisz w blogowaniu i skąd wziął się u ciebie pomysł na takie spędzanie wolnego czasu?
    * Należysz do jakiegoś fandomu?
    * Jak ci poszedł ten semestr w szkole?

    aaaaga.blogspot.com
    +Obserwuję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to super, skontaktuję się z tb dzisiaj ;)
      Dziękuję za tak kreatywne pytania, które od was dostaję ;)

      Usuń
  5. dziękuję za komentarz. cieszę się że podobają się tobie te zdjecia :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, no bo są śliczne ;)
      Już klikałam dzisiaj :D

      Usuń
  6. Śliczny blog, obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://lovevampirelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak spodoba mi się twój blog to zrewanżuję sie ;)

      Usuń
  7. Uprawiasz jakiś sport?
    Jak często słuchasz muzyki?
    Jaka jest ostatnia rzecz, którą robisz przed snem?
    Ładny blog ;*. Fajnie, że masz zamiar pójść na Kwiata jutro, może jak się rozpoznamy, to pogadamy ze sobą ;D.
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement, pytanka ;)
      No, niestety jednak nie jadę bo mam projekt w szkole ;c
      Ale, możemy pogadać na emailu,wymienić się fb czy czymś i pogadać :D

      Usuń
  8. Ja niestety nie znam się na nagłówkach, na grafice :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś trzeba spróbować czegoś nowego no nie? :D

      Usuń

  9. Witaj kochana.

    Chciałabym Cię prosić, abyś poklikała w link do Sheinside, który znajduje się w tym poście : http://caaarolyn.blogspot.com/2014/01/sheinside.html
    Byłabym Ci ogromnie wdzięczna, jeśli klikniesz, napisz mi w komentarzu, a ja odwdzięczę się Tobie jak tylko zechcesz.
    Mam nadzieję, że wiesz jak ważna dla nas- bllogerek, jest współpraca z jakimś sklepem internetowym.

    Pozdrawaim gorąco
    Carolyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak, ja nie cierpię jak ktoś komentuje, bloga tylko by rozsławić swojego lub prosić o klikanie -.- Skomentuj, wysil się, a później wstaw coś związanego ze swoim blogiem a wtedy chętnie wejdę.

      Usuń
  10. fajnie ze czujesz się świetnie, ja nie za bardzo bo jestem chora :p
    +zapraszam do mnie <3
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja, no to wracaj do zdrowia, kuruj się ;)

      Usuń
  11. Ja nie mam tego problemu na blogu (nagłówek) ;-)
    A zapytam Cię o :
    * dlaczego otworzyłaś bloga?
    * kto jest Twoją życiową inspiracją?
    * w przyszłości marzysz o...?
    * nie lubisz gdy ktoś...?
    * nigdy w życiu nie zrobisz...?


    Pozdrawiam,
    > Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  12. początek notatki brzmi jakbym sama o sobie pisała :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rok zaczęłam wraz z chorobą ;)

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rok zaczęłam zerwaniem..:(

    http://teczowagabka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, znajdziesz tego swojego idealnego ksiecia ;*

      Usuń
  15. Obserwuję :)
    liczę na rewanż <3

    http://somedayitwillbebetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam dla ciebie parę pytań:
    - Kiedy się urodziałaś?
    - Masz jakieś zwierzę?
    - Kim chce być w przyszłości?

    obserwuję i liczę na to samo!
    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pytania:
    Za co lubisz bloga?
    Lubisz żelki?
    Najlepsza książka to .........
    Dziękuję, że do mnie wpadłaś :)
    Obserwuję!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*