naglowek

naglowek

10 sty 2014

A s k

Hei ;)

Co tam u Was? U, mnie wszystko dobrze. Siedzę sobie u Kamili, oglądamy ,,Wawa non stop". Wczoraj i dzisiaj nie byłam w szkole, nie wiem czemu jakoś nie miałam ochoty. Ten dzień był jakiś nie ciekawy, gdyby nie to spotkanie z Kamilką, która mi poprawiła humor to byłby to najgorszy dzień, spędziłabym go słuchając smutnej muzyki, i leżąc lub siedząc przed komputerem. No, ale nie będę was zanudzać swoim nieciekawym życiem, przejdźmy do tematu. Dostałam od was około 15 pytań, i teraz na nie odpowiem.
1.Jak długo znasz Kamilę?
Kamilę znam już 10 lat.
2.Co sprawia ci największą radość?
Największą radość sprawia mi otoczenie bliskich mi osób.
3.Masz ulubioną książkę?
Mam, parę które lubię ale nie pamiętam tytułów niestety ;d
4.Jak wyobrażasz sobie przyszłość?
Kariera, dom,przyjaciele,rodzina,mąż ;)
5.Co najbardziej  lubisz w blogowaniu i skąd wziął się  u ciebie pomysł na takie spędzanie wolnego czasu?
W blogowaniu najbardziej lubię gdy wchodzę, a was jest tu więcej i więcej. Pomysł na takie spędzanie wolnego czasu wziął się od przeglądania  blogów innych sławniejszych bloggerek.
6.Należysz do jakiegoś fandomu?
Tak jestem Kwiatonator.
7.Jak ci poszedł ten semestr w szkole?
Chyba dobrze,ale zawsze mogło być lepiej.
8.Uprawiasz jakiś sport?
Nie, nie lubię.
9.Jak często słuchasz muzyki.
Często, kiedy tylko mogę.
10.Jaka jest ostatnia rzecz, którą robisz przed snem?
Ostatnie chwile przed snem spędzam na ,,obczajaniu" fejsbuka.
11.Dlaczego stworzyłaś tego bloga?
Na początku, dla dobrej zabawy, ale z dnia na dzień staje się  ten blog moim życiem.
12.Kto jest twoją życiową inspiracją?
Moją życiową inspiracją są....w sumie to nie mam jakieś inspiracji.
13.W przyszłości marzysz o...?
W przyszłości marzę o wspaniałym mężu,o 2 dzieci, i o dalszej przyjaźni z Kamilą.
14.Nie lubisz gdy ktoś...?
Nie lubię gdy ktoś udaje przyjaciółkę, a za plecami obrabia jej dupę.
15.Nigdy w życiu nie zrobisz...?
Nigdy w życiu nie ożenię się z Przemkiem :D
16.Kiedy się urodziłaś?
Urodziłam się 3 marca.
17.Masz jakieś zwierzę?
Mam 2 psy yorka, i owczarka niemieckiego.
18.Kim chcesz być w przyszłości?
W przyszłości chcę być grafikiem lub informatykiem. 



I to, wszystkie te pytania , do nastepnej notki :)

63 komentarze:

  1. O jajku ale super że masz 3 psy :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pytania XD
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne odpowiedzi ;)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się te odpowiedzi ;p

    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne odpowiedzi :)
    obserwuje i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś :))
    Może obserwujemy? :))
    Wpadaj ayvinn.blogspot.com

    Czy mogłabym prosić o kliknięcie reklamy znajdującej się pod najnowszą notką? Bardzo mi na tym zależy, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja niee , ale dziekuję :D
      Okej, poklikam ;d

      Usuń
  8. Bardzo fajne odp :).Też lubię "wawe non stop" ;p

    Zapraszam:
    sabinaa-blog.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba to może obserwacja za obserwacje?
    Odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Hah, ja odpowiedziałam na wszystkie które dostalam :)

      Usuń
  11. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Świetny blog (naprawdę) . Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę.
    (u mnie zawsze obserwacja za obserwację)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię wawe! Fajnie odpowiedziałaś na pytania :)
    Zapraszam do mnie www.mniamii33.blogspot.com
    Jeśli masz instagram to zapraszam również do follow za follow instagram.com/martuuula33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale niestety rzadko oglądam jakoś nigdy nie ma czasu ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  13. bardzo fajnego masz tego swojego bloga :))))
    zapraszam do mnie;) i musze cie zapytać o obserwacje ? :) co nty na to ? czekam!

    OdpowiedzUsuń
  14. .. Moje pytania :D Też jestem Kwiatonator ♥♥♥ Nie wiem czy już sprawdzałaś swojego maila, ale zrobiłam już tobie nagłówek i jestem ciekawa czy Ci się podoba.

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, go kooocham ;) A co do nagłówka jest śliczny, już jest na blogu ;)

      Usuń
  15. świetne odpowiedzi ;3.

    http://kalla-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne pytania <3
    Zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na posta :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł na posta i bardzo fajne odpowiedzi. Można się wiele o Tobie dowiedzieć.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się właśnie żebyście poznali mnie lepiej ;)

      Usuń
  19. Przez te odpowiedzi wiemy o tobie wiele wiele więcej ;)

    Zapraszam, obserwuję i liczę na rewanż ;*
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo, starałam sie ;)
      Nie obserwujesz ;c

      Usuń
  20. Ale masz dużo piesków, zazdro :(

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 to dużo? :D Chciałabym mieć więcej :D

      Usuń
  21. Fajne odpowiedzi ;)
    Świetny blog i ciekawy design.
    Zapraszam do siebie; http://falloutdreamer.blogspot.com/
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Design, jeszcze nie jest taki dopracowany ale ucze się ;)

      Usuń
  22. Świetne odpowiedzi,fajnie że zrobiłaś taki post możemy się trochę o tobie dowiedzieć :)
    Pozdrawiam Cieplutko i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jeszcze więcej się o mnie dowiedziecie mam nadzieję ;)

      Usuń
  23. takie posty są ciekawe, można się o kimś sporo dowiedzieć :)
    zapraszam, obserwuję!
    my-retro-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, dlatego ten post zrobiłam ale chyba mi nie wyszło ;d

      Usuń
  24. Fajne odpowiedzi,możesz też zrobić za kilka dni post 15 faktów o mnie :)

    iska-iskaa.blogspot.com ---- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za pomysł, zabieram się do robienia 15 faktów ;d

      Usuń
  25. ale fajnie odpowiedzialas cudny blog <3

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom?obs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się żeby ten blog był cudny xd ;))

      Usuń
  26. fajne posty i zdjęcia.
    obserwuje i licze na rewanż.
    dusska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też nie mam swojej inspiracji :3
    obserwuję i czekam na cb :)

    OdpowiedzUsuń
  28. so sweet! <3
    maybe we can follow each other? let me know! http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*