naglowek

naglowek

23 sty 2014

B l o g

Hej ;)

Co tam u Was?U mnie świetnie.Chociaż dzisiaj jeszcze nic ciekawego się nie zdarzyło, to jest świetnie.Ten dzień mam zamiar spędzić w domku, pod kocykiem, czytając fajną książkę bądź obejrzeć sobie jakiś fajny horror. Macie może swoje ulubione horrory, jak tak to piszcie chętnie obejrzę coś nowego. I jeszcze tak na koniec, to  chciałabym Wam napisać co nie co o designu mojego bloga. Jestem w kontakcie z Amandą (jej blog:klik). To właśnie ona zrobi mi design, nagłówek. Na jej blogu widzę świetny design, więc już nie mogę się doczekać kiedy mój skończy. Mam nadzieję ze wyjdzie, równie fantastycznie jak na jej blogu. Design będzie na pewno skończony w tym tygodniu, chyba że Amandzie coś wyskoczy. Bardzo jej dziękuję, za to że poświęca dla mnie swój czas, a mogłaby porobić coś innego. Jeszcze raz dzięki. Opublikowałam notkę, a tu proszę co widzę, nowy design. Jest śliczny. Dziękuję :*
Dzisiaj przygotowałam dla Was 5 rzeczy które musi mieć blog, abym go czytała.Oczywiście, wchodzę na każdy blog, który podajecie  mi w komentarzu, i także komentuje ale tylko  na niektóre blogi wchodzą zawsze. A więc zaczynajmy:

1.Świetne zdjęcia.
Tak wiadomo, nikogo nie stać na lustrzankę, no ale wystarczy cyfrówka. Na prawdę tylko cyfrówka, po prostu pobawcie się, aparatem, poznajcie  jego możliwości a zdziałacie cuda.
2.Weryfikacja obrazkowa.
Następny punkt, to wyłączenie weryfikacji obrazkowej. To na serio jest irytujące, gdy chcesz skomentować post, ale nagle musisz wpisać kod, wpisujesz źle już 3 raz i w końcu się denerwujesz i wychodzisz.
3.Ortografia,interpunkcja.
Następną rzeczą, jest ortografia. Na prawdę, nie  lubię czytać bloga w którym jest trylion błędów, wiadomo są dyslektycy no ale komputer zawsze podkreśla błędne słowa na czerwono, więc postarajcie się i to zmieńcie.
4.Emotikony.
Emotikony, tak fajne są też lubię je używać no ale nie na blogu. Tu się trzeba powstrzymywać, nie może być w każdym zdaniu :) :D xd :P. To zniechęca do czytania bloga.
5.Design, nagłówek.
Ostatnią rzeczą, ale nie mniej ważną jest ładny design, nagłówek. Wiadomo, nie każdy jest specem( np ja ) no ale idzie, poprosić kogoś   bardziej doświadczonego o pomoc. Design powinien być jasny, przejrzysty a nie fioletowo-różowy bo to zniechęca.
A teraz, tak dla odmiany zdjęcie przerobione przez moją koleżankę :)


                                                              No, i to wszystko.
                                                             Podoba się nowy design?
                                                          Mam nadzieję że notka, się spodobała, i zgadzacie się ze mną.
                                                              Do następnej :)

39 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Twoimi warunkami czytania bloga! I bardzo się cieszę, że wygląd, który Ci zrobiłam się podoba ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę :)
      No, komu by sie nie podobało takie cudeńko. ;D
      Widzę, że zaobserwowałaś mój blog :D
      Dziękuję ;*

      Usuń
    2. Pewnie, że zaobserwowałam! Z pewnością będę tutaj wpadała bardzo często :)

      Usuń
    3. Ja twój też ;) Ty masz świetnego bloga , też będę wpadała bardzo często ;)

      Usuń
    4. Super blog! Bardzo mi się podoba, zatem co powiesz na wspólną obserwację? Oczywiście jeżeli spodoba Ci się mój blog :) Jeśli tak to zaobserwuj i napisz, na pewno się odwdzięczę :)
      Pozdrawiam :*
      nayy-naay.blogspot.com

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej tutaj: http://justine-juustine.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam 2 zaległe nominacje :C Dziękuję strasznie, ale chyba nie znajdę czasu na napisanie postu o LBA.

      Usuń
  3. Ja zwracam uwagę na zdjęcia, ciekawość posta i weryfikację obrazkową :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak.Weryfikacja obrazkowa jest bardzo irytująca. Super zdjęcie :) Moja przyjaciółka go uwielbia ;)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny design * *
    Weryfikacja jest denerwując,zwłaszcza jeżeli kilka razy musisz wpisywać kod -_-
    Najważniejsze są zdjęcia,ale nie każdy ma lustrzankę i to jest najgorsze ;c

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jesli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;)
    obs = obs ?
    http://labbrarosse03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nie ma nic gorszego od weryfikacji :))

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie ma nic gorszego od weryfikacji :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Weryfikacja najgorsza i emotikony!
    AWW ZDJ Z KWIATKIEM ♥

    Pozdrawiam, Zuza
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie nie ma chyba nic gorszego od weryfikacji a najważniejsze to chyba zdjęcia dobrej jakości i ciekawe wpisy
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  11. Też denerwuje mnie weryfikacja obrazkowa i obecność emiotikonów. Śliczny design :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Bardzo mi się podoba :* Co powiesz na wspólną obserwację? Oczywiście jeżeli Tobie spodoba się mój blog <3
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy design jest świetny!
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie lubię emotikonów! ;3 Post super! ;))

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny nagłówek!

    http://profeszional.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie lubię kiedy w poście jest dużo emotikonów.

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie zniechęca jedynie nadmierna ilość emotikonek i błędy ortograficzne... A najbardziej te najłatwiejsze słowa jak "ponieważ", "że"... Nie rozumiem jak w tego typu wyrazach można robić błędy ortograficzne...
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę Tobie polecić "Bez litości 2" oraz "Carrie"- bardziej dramaty, ale warto obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahah świetnie to przerobiła koleżanka :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. great post!
    thanks for comment in my blog
    kisses....

    http://zapatosrojosmoda.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  21. heh, świetne zdjęcie :)
    nie znoszę kiedy ktoś nadużywa emotikonek... grrr :/
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcie jest świetne przerobione, wygląda tak rzeczywiście ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  23. Design jest świetny
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com/
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post :) ja jeszcze lubię jak zdjęcia są duże :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm...moze uda mi się wpasować w Twoje kryteria! Zgadzam się również z nimi :)
    Cudowny blog, rzadko się spotyka tak dobre! Zapraszam do mnie http://szanski.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ha! No i zapomniałem dodać, że obserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Nowy design śliczny ;* Poza tym zgadzam się z twoimi zasadami. I mądrze napisałaś o lustrzance. Ja obecnie robię zdjęcia telefonem i nie są najgorsze. Z resztą jak wejdziesz to zobaczysz ;pp

    zapraszam do mnie:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam podobne wymagania co do blogów. :)

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna przeróbka :D
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie właśnie design jest najważniejszy, bo jak blog jest pstrokaty, to mam ochotę wyjść. Ale zgadzam się z resztą punktów ;)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Hah, świetne to zdjęcie z Kwiatkiem :) +obserwuję (liczę na rewanż)

    oli-olli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wrażeniem jak wkładasz w niego tyle pracy i serca to niesamowite jestem pod wrażeniem życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu . Pozdrawiam cię serdecznie.
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogła bym prosić cie o kliknięcie w linki umieszczone w poście do ubrań to była bm na prawde bardzo ci wdzięczna
    + jeśli masz chęć wpadnij też i na tego bloga mojej przyjaciółki
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*