naglowek

naglowek

29 sty 2014

e x e r c i s e s

Hej ;)

Tym którzy zaczęli ferie jako pierwsi zostało tylko 5 dni. Nie mogę przyjąć tego do świadomości, że będę znów wstawała o 6, i tyle nauki znów. Następne wolne, dopiero będzie w Wielkanoc, i te 2 miesiące za pewne będą się dłużyć w nieskończoność.No niestety, każdy nastolatek to przeżywał,  te poranne wstawanie, trzeba się troszkę namęczyć by być kimś w tym niełatwym świecie.Nie ma nic za darmo.
A przechodząc do tematu notki, to zawsze mówię, że zacznę ćwiczyć ale nigdy mi to nie wychodzi. Poćwiczę dwa dni, i już się poddaję.Chciałabym, żeby  mi się udało. I właśnie dlatego, chciałabym się z Wami podzielić, ćwiczeniami które myślę, że są najlepsze i dają najwięcej wycisku.Mam nadzieję, że przez ten post, kogoś zmotywuję do ćwiczeń. Jeśli chcemy być chudzi, trzeba się trochę pomęczyć, a te ćwiczenia które daję wam tak fakt dają trochę wycisku, ale da się przeżyć do najgorszych nie należą.
Na początek, zaczęłabym  od rozgrzewki z Mel B:
Później, już w zależności od tego co chcemy ćwiczyć, czy chcesz mieć wyćwiczony brzuch,nogi czy też pupę, to wszystko poćwiczysz z Mel B, łatwo i przyjemnie. Ćwiczenia nie zabierają, aż tak dużo czasu, może trzeba poświęcić tą godzinkę , jeśli chcesz wszystkie partie ciała wyćwiczyć, ale na prawdę nie są straszne. Jak już, poćwiczyłaś, to jeśli nie jesteś jeszcze zmęczona, możesz zrobić dodatkowo brzuszki, czy pokręcić specjalnym ,,hulahopem". 
Jeśli macie, własne ćwiczenia, to możecie się podzielić tym w komentarzu.
Może, ktoś już ćwiczy z Mel B, to także można podzielić się wrażeniami.
Do następnej :)

54 komentarze:

  1. Ja ćwicze poranną jogę i jestem bardzo zadowolona :D
    http://dogon-mnie-jesli-potrafisz.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)) Chyba muszę zacząć więcej ćwiczyć :/ Obserwuję i zapraszam do mnie http://sweet-life-maggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś ćwiczyłam Mel B i Chodakowską a teraz zamierzam do tego powrócić w ferie :)
    obserwacja za obserwacje ? jesli tak to napisz u mnie na blogu :).

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam ćwiczeń z Mel B ale nie ćwicze regularnie :)
    obserwuje i licze na rewanz <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo nie dołuj tak z tymi pięcioma dniami :c:c

    Jeżeli masz czas to zapraszam do siebie

    http://craziness-is-normal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam ćwiczyć codziennie rano przez cały tydzień, ale się rozchorowałam i nic z tego nie wyszło :(
    Nominowałam Cię do Libster Blog Awards, pytania u mnie:
    swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post :) Zapraszam do mnie :) Jak Ci sie spodoba to zaobserwuj i napisz w kom. że obserwujesz i zostaw adres bloga a ja się odwdzięcze :P

    http://tagjest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie dzisiaj zaczynam ćwiczenia Mel B na brzuch ;D

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne jest to Mel B! :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny blog! zaobserwuj mój a odwdzięczę się tym samym juju7200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie trafiłam na notkę o ćwiczeniach z Mel!
    Ćwiczę z nią dwa tygodnie i efekty są mega widoczne.
    To nie poddajemy się i walczymy dalej o upragnioną sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, serio nigdzie nie było notki takiej? :D A właśnie, zapomniałam jeszcze napisać, że będę dzieliła się z wami od jutra, efektami. Do jutrzejszej notki wrzucę zdjęcie mojego brzucha, a za dwa tygodnie kolejne zdjecie i tak ciągle, żebyście mogli zobaczyć efekty :D

      Usuń
  12. super blog! :) miałam zacząć mel b ale brak czasu xd
    ja zaczynam ferie dopiero :)

    Zapraszam do mnie- Magda :)
    http://littlee-thiinggss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zostałaś nominowana do tagu u mnie na blogu!
    Zapraszam: lusia-luusia.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hohoho ja już z 3 miesiące nie ćwiczę. Powiem ci, że jak już zaczniesz to działaj do końca, ja przestałam i wróciłam z powrotem do swojej poprzedniej wagi :) Będę musiała znowu zacząć ;pp

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba twój blog obserwuje ♥ możne skomentujesz nasz najnowszy post ? :)

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci, że masz ferie :D Jednak już się po woli kończą, co nie jest fajne :/
    Obserwujemy? :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog, fajne się czyta.
    Zapraszam do mnie - foreverandsmile.blogspot.com
    zaobserwuj i napisz w komentarzu link do swojego bloga, chetnie sie odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten blog <3 bardzo mi się podoba. Ma piękny wygląd i treść
    Masz zadatki na prawdziwą wielką blogerke *.*
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wole ewe chodakowską
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog obserwuje i myślę że się odwdzięczysz;]
    doma-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny i ciekawy blog :)
    Obserwujemy ?
    http://everything-of-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tak samo, poćwiczę trochę i koniec :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ♥♥♥♥ Fajny wpis, zapraszamy do siebie zostaw po sobie jakiś malutki śladzik jakim jest obserwacja bądź komentarz. ♥♥♥♥ http://clarrieandcarrie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te ćwicznia, myślę, że skorzystam :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Mel B!

    http://survive-with-me.blogspot.com/
    zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mama kupiłam płytę Mel B :). Super nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Mel B, ćwiczę z nią, daje takiego powera i motywacji, a jej 'good job' na końcu każdego zestawu jest mega satysfakcją :) Po jej ćwiczeniach jestem wykończona, ale bardzo szybko zobaczyłam efekty. Ewę Chodakowską też lubię, jednak nie daję rady wykonać jej ćwiczeń i po niej w ogóle nie widać, że się męczy, a Mel B męczy się ze mną i to jest fajne :) Ale każdemu pasuje inny zestaw. Szkoda, że jestem leniwa i ciężko mi się zabrać za codzienne ćwiczenia...

    Bardzo podoba mi się twój blog, więc obserwuję :) Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba również zaobserwuj :)
    Klikniesz w baner Sheinside? Proszę, to dla mnie bardzo ważne.
    Pozdrawiam kochana.
    BIIRDY-BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi też będzie się ten czas dłużył ..
    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mi się kończą ferie :( A co do ćwiczeń to mam tak samo jak ty :P Ostatnim razem ćwiczyłam 5 dni, a potem sb wmawiałam, że np, jutro będę ćwiczyć więcej. xd Te ćwiczenia wyglądają "zachęcająco" może sprubuję. Życzę powodzenia i duuużo motywacji. :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    adellerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię te cwiczenia z Mel B ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Też nie lubię porannego wstawania. Ale cóż co zrobić. :] A ćwiczenia z Mel B bardzo polecam :)
    http://dorr-dor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog <3
    przypadł mi do gustu, na pewno bd wpadać tu częściej <3
    obserwuję i liczę na to samo :*
    http://wiktoria-victory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też ćwiczę z Mel B! I jest świetna, daje wycisk ale da się przyzwyczaić :)
    Mi niestety kończą się ferie ;c
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam ją!! :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja kuzynka to ma :)
    http://natty-naatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog. Obserwuję.

    Pozdrawiam
    kala-kalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja sobie właśnie ćwiczę z Mel B i chyba mi się to tak szybko nie znudzi. :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mi się już kończą ferie , aż mi nie chce się wracać do szkoły :c
    Też ćwiczę z Mel B :)

    zapraszam
    http://calia-caliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post:P Ja także mam koniec ferii:)
    Zpraszam oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog :*
    obserwujemy? - jeśli tak to zacznij a ja się odwdzięczę
    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mel B jest świetna :)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zaczynam ćwiczyć z Mel B :)
    Fajny ciekawy post

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Też ćwiczę z Mel B ^^ Kocham ją!
    Obserwuję. teraz ty!
    szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jejku, tak patrzę na te komentarze i zastanawiam się czy ludzie umieją czytać w ogóle, bo na dole jest wyraźnie napisane że nie uznajesz obserwacji za obserwację a tutaj minimum 10 komentarzy OBSERWUJEMY??
    :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, warto czytać też to co jest na samym dole moi drodzy,bo to strasznie denerwuje i irytuje ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się, ale u mnie też co chwila ludzie piszą "obserwujemy", ich ignorancja czasami może na prawdę człowieka doprowadzić do złości :)

      Usuń
  46. Ja akurat ćwiczyłam przed feriami z Mel B, dwa zestawy ćwiczeń na zmianę - brzuch, nogi oraz brzuch, pupa zamieniałam zestaw codziennie przez jakiś tydzień, efekty było widać już w połowie tygodnia, tak mam, że jak się już biorę za zdrowy tryb życia to efekty na szczęście są prawie natychmiastowe. Po feriach zamierzam znów zacząć ćwiczyć z Mel B. Te 10-min treningu jest na prawdę męczące, ale i efektowne. Polecam to każdemu kto chce schudnąć :) Obserwuję twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam tą kobietę
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam Mel B od początku stycznia z nią ćwiczę :D

    OdpowiedzUsuń
  49. kocham te ćwiczenia!
    Zapraszam do mnie america stlyelife fashion:)
    http://www.pingusie-pingusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. właśnie ostatnio czytałam o Mel B i od lutego zaczynam :)

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie niestety ferie się już skończyły.
    Też zaczynam ćwiczyć.
    agusia667.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*