naglowek

naglowek

19 sty 2014

F a v o u r i t e b l o g g e r

Hei ;)

Jak widzicie, dodaję notki systematycznie, co mnie bardzo cieszy, w końcu znalazłam trochę czasu na  bloga, ale to się pewnie zmieni jak znów wrócę do szkoły po dwutygodniowej przerwie.I jeszcze zanim przejdę do tematu to takie małe pytanko, poszukuję chętnej osóbki, tak miłej która  zrobiła by mi design.Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ ten nie jest za ładny, estetyczny. No, i teraz przechodząc do tematu, dziś chciałabym napisać o moich ulubionych bloggerkach, które odwiedzam codziennie. Są one dla mnie w pewnym stopniu wzorem,inspiracją.



Lucy, 14-letnia nastolatka mieszkająca w Norwegi.

    
13-letnie siostry cioteczne, są też przyjaciółkami.
15-letnia Wiska mieszkająca w Norwegi 
13-letnia Karolina, mieszkająca w Niemczech.
14-letnia Karolina ;))
12-letnia Julia mieszkająca w Gdyni :)

I to, już wszystkie moje ulubione bloggerki :)
Do następnej :*




                                                                                                                                                       



24 komentarze:

  1. Znam Lucy - Mery&Blue - Wiśke ale jestem ciekawa ten ostatniej bloggerki - podasz mi do niej link ?


    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ostatnia bloggerka to Julia i tu masz link get-some-smile.blogspot.com

      Usuń
  2. Oo to tez moje ul blogerki! <3

    + co do tej stronki to na niej robiłam te komplety ( http://www.faslook.pl/ ) ale trzeba się zarejestrować ale to szybko się robi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię blog Lucy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie posty. Świetny pomysł. Jeśli chodzi o wygląd to zbyt wiele nie pomogę, bo sama na swoim blogu mam problem, aby dojść do takiego wymarzonego wyglądu. Lecz ja na Twoim miejscu, jednak wolałabym posłużyć się własną wyobraźnią, zastanowić się, co Ci w sercu gra i stworzyć taki swój wygląd, jaki naprawdę chciałabyś mieć :) Na internecie możesz też znaleźć wiele kodów do zmiany tego i owego w wyglądzie, jak też możesz znaleźć kilka gotowych szablonów, z których zawsze możesz skorzystać.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam osobę która może ci zrobić ładny wygląd to jest jej blog ;D http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że czytamy blogi podobnych bloggerek ;)
    Co do wglądu mogę Ci w nim pomóc - kody CSS i takie tam, jak masz jakieś pytania pisz do mnie na maila - amciaa456@onet.eu

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej,dziękuję bardzo skontaktuję się :)

      Usuń
  7. Z nich wszystkich znam tylko Lucy, i ją koooocham!!
    Reszty niestety nie znam, ale z chęcią poznam. mogłabyś dać mi linki do ich blogów?

    the-crazy-muffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te wymienione blogi, są po prawej stronie na blogu :D Wystarczy kliknąć :D

      Usuń
  8. znam tylko bloga lucy i bardzo ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, widzę ze czytamy te same blogi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie znam i lubię
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam wszystkie blogi♥
    Obserwuje!
    Świetna notka :3


    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post i blog ;)
    Zaobserwuję Cię ! :)
    Wpadnij do mnie. Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :)
    Moją ulubioną bloggerką też jest Lucy :*
    Obserwuję :))
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. znam większość :)
    zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam Lucy !

    http://soooooooogoooooooooood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wielbiam Lucy i Mery & Blue <3 .

    kaamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*