naglowek

naglowek

27 sty 2014

H a t e r

Hej ;)

Nie chcę się za bardzo rozpisywać na początek, bo dzisiaj nic się nie działo więc omijając zbędne paplanie bez sensu i zabieranie Wam czasu zabieram się do porządnego posta.
Dziś chciałabym napisać co nie co o tzw hejterach.
No więc tak, hejter to najczęściej osoba zazdrosna np. o osiągnięcia innej osoby. Jest to także osoba która  hejtuje w sposób niekulturalny osoby które osiągnęły coś więcej, najczęściej hejterzy są anonimowi dlatego  często hejterzy  hejtują na asku ponieważ tam jest opcja anonimowa. Sądzą, że jeśli obrażą osobę o którą są zazdrośni ona się załamie i zrezygnuję ze swojej ,,kariery" np. na blogu. Najbardziej denerwuje mnie to że ci wszyscy którzy obrażają myślą, że im wolno ponieważ  w internecie niby każdy jest anonimowy. Nie to nie prawda,  i tak zawsze wyjdzie na jaw kto takie brzydkie, obraźliwe słowa wypisuje.Denerwuje mnie też, to że zamiast powiedzieć w twarz oni wyżywają się anonimowo na asku, czy blogu zamiast podejść, porozmawiać.Taka opcja, na prawdę jest lepsza, a oni i tak wolą pisać na asku bardzo przykre słowa. Ja też strasznie zazdroszczę dużej ilości osób tego jaki sukces osiągnęli, no ale nie wypisuję bzdur na ich temat oraz ich nie obrażam po prostu dążę do tego by osiągnąć też jakiś mój mały sukces np na blogu. Jak dla mnie 172 obserwatorów to wielki sukces. Aż się dziwię, że przy takiej ilości nie dostałam jeszcze ani żadnego hejta, tylko same miłe komentarze.Od początku bloga myślałam, że z każdym dniem odwiedzi ten blog jakaś osoba i zacznie wypisywać właśnie te hejty, ale jednak się pomyliłam i strasznie się cieszę.

                                                             A wy co sądzicie o tzw hejterach?

26 komentarzy:

  1. według mnie to jest załosne a najbardziej to że hejtują z anonima! To tak jakbyś ubrał na twarz maskę podbiegł do swojego wroga i przekształconym głosem powiedziałbyś "hejt"

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam takie samo zdanie jak ty xd
    ja na szczęście jeszcze nie mam hejtuw ale na pewno z czasem przyjdą, choc i tak mnie to nie interesuje i będe ich mieć w dupie bo co oni wiedzą??

    http://mylittledifferentworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądrze napisane.Zgadzam się z tobą w zupełności!
    dia-ary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    nie ma nic gorszego nic sfrustrowani hejterzy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem hejterzy to po prostu ludzie,którzy zazdroszczą,komuś sukcesu :)) - proste i logiczne.

    Zapraszam do mnie,liczy się każdy komentarz i obserwator - to bardzo motywuję
    http://nicki-nickie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. są to osoby , które po prostu czegoś zazdroszczą...

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejter to po prostu zazdrośnik, nic więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozwolę sobie zacytować bardzo prawdziwe słowa: "Hejter - kozak w necie, dupa w świecie!". Zazdroszczą urody, sukcesów i są zakompleksionymi i samotnymi osobami, które myślą, że błyszczą :)

    Klikniesz w baner Sheinside? Proszę, to dla mnie bardzo ważne! ;*
    Pozdrawiam kochana.
    BIIRDY-BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się całkowicie z Tobą. Według mnie hejter tak jak powiedziałaś jest to osoba która zazdrości komuś sukcesu.
    http://weronikaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog zapraszam na mój http://prawdaszczeroscklamstwo123.blogspot.com/ może ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejterzy odważni tylko w internecie! Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tobą, dla mnie moje niespełna 200 obserwatorów to też dużo :)
    A hejterzy to strata czasu, nie lubię ich :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tylu obserwatorów! Oby tak dalej! Zgadzam się z Tobą w tym temacie. Hejterzy, jednak to po prostu ludzie zazdrośni o czyjeś sukcesy, których sami nigdy nie osiągną.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejterzy to głównie osoby zazdrosne, a odważni są tylko w internecie ..

    Zapraszam - malinaaa99.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hejterzy to zakompleksione dzieci, ktore szukaja pocieszenia w internecie, nie warto sie nimi przejmowac ;)

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hejterzy ehhh ciężki temat ... :) ale nie ma się czym przejmować :)) !
    zaprasza do mnie - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    Jeśli chcesz wywołać uśmiech na mojej twarzy to proszę o klik w banery:)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tobą ;) Hejterzy to zazwyczaj zazdrosne osoby bez własnego życia O.o Oczywiście w przenośni ;) Bardzo fajny post ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem tu pierwszy raz, bardzo mi się podoba, tylko staraj się unikać powtórzeń wyrazów. Co do hejterów, myślę tak samo.

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz w 100% procentach racje.. Sama się stykam z hejtami i wiem co czują ludzi, którym się mówi rzeczy, których nie powinno się wypowiedzieć. Świetny post . =)

    pervers-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post, ciekawy <3
    zapraszam do mnie

    http://bruise-br.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwaga twój pierwszy hejt: Masz bardzo ciekawy blog oraz notkę i fajne zdjątko!!!!
    oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny blog, fajnie piszesz; obserwuje i liczę na rewanż :)

    www.juliaszymanczyk.blogspot.com ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Porządny post. Wiem coś o hejtarach na asku ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. Też dziwię się, że jeszcze nikt mnie nie zhejtował na moim blogu. To zaskakujące bo na asku często to ktoś robił :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na asku tak a na blogu nikt, chociaż mają powody bo mój blog do idealnych raczej nie należy ;c

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*