naglowek

naglowek

3 sty 2014

N e w Y e a r

Hei ;)

Dzisiaj drugi  dzień nowego, najlepszego 2014 roku. Jak wam się udał Sylwester? Co robiliście? Mi, udał się bardzo, bardzo dobrze. Przyjechałam do mojej siostry, i po prostu była dyskoteka. Poznałam Olka. Mega fajny chłopak.Mamy wspólnych znajomych z mojej szkoły on zna parę osób. I, tak oto sposobem umówiliśmy się że przyjedzie tu do mnie , bo ma tu babcie i dziadka, i pójdziemy na spacer, ja, on i moja przyjaciółka Kamila.Jak najbardziej mogę przysiąc, że nigdy nie miałam tak fajnego Sylwestra, oprócz tego z Kamilką, bo też był fajny. No, ale nie zabrakło mi jej do 5 gadaliśmy z nią i z jej kumpelką Klaudią na skejpie, więc mogłysmy poczuć się tak jakbyśmy były razem. Jak puszczali fajerwerki, i bylo odliczanie to pomyślałam o niej i aż płakać mi sie chciało. Mój szwagierek, kupił w biedrze dwie takie pudełka fajerwerek, i oczywiście wystrzeliwały tak ślicznie. W każdym pudełku było 42 takie wybuchy.Olek to nagrywał, więc na pewno pokażę tu  te minutowe filmiki. Na prawdę, było zarąbiście, mega, i dużo tańców.



Moja piękna stópka ;)

Kamilcia :3

Myy idealni ;d 


Mój nowo poznany Oluś :D

Antocha cz.1 :D

Antocha cz2 :D

Hah :)

Fajerwerki  zakupione, już wybuchły ;D 






25 komentarzy:

  1. Ciekawie piszesz, może obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post ;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że dobrze się bawiłaś. Świetne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. maybe we can follow each other? let me know;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że miałaś udanego sylwestra :)
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, żebyście nie myśleli że tylko siedziałam i robiłam zdjęcia, bo też tańczyłam i wgl ;))

      Usuń
  6. świetny post :D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! ;)
    Świetny blog, od razu dodałam się do obserwatorów i mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie. :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już jest was 130 o.O :))

      Usuń
  8. fajne zdjęcia ;)
    notthisstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia ;)
    Obserwujemy?zacznij i daj znać a zrobię to samo
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Dam znać :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Fajny blog obserwuje i myślę że się odwdzięczysz;]
    http://doma-aa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D
      Jak znajdę, czas to zajrzę na twoj blog ;)

      Usuń
  11. Ja byłam w domu ;)

    zapraszam do mnie:
    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, tylko ostatnie zdjęcie mi się odtworzyło. W poprzednich jest jakiś błąd ;/ Sylwester miałaś zdecydowanie udany. Ja akurat spędziłam go z przyjaciółką i było wspaniale.
    Pozdrawiamy serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiem, coś Blogger nawalił ;c No, bo na początku było dobrze, wszystko ;c No, mogę z czystym sercem powiedzieć że jeden z dwóch tak mega udanych ;) No, z przyjaciółką też wspaniale, bo z kimś ważnym ;)

      Usuń
    2. No, już naprawiłam ten błąd mam nadzieję :)

      Usuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*