naglowek

naglowek

6 sty 2014

S c h o o l

Hei ;)

No, i w końcu musiał nadejść ten dzień. Dzień, szkoły. Niestety , już jutro idę do szkoły.I koniec tej laby, tego lenistwa, codziennego bycia z Kamilką u niej, robienia zdjęć.Trzeba się ogarnąć i przestawić się na czas szkolny. Ale, są plusy, takie że tylko 9 dni chodzimy do szkoły a później  moje upragnione ferie. Ja na ferie mam dużo planów, mnóstwo spotkań z Kamilką,Olkiem,Weroniką. Na pierwszy weekend będę u Weroniki, a 20 jeszcze idę spotkać się z Olkiem i  Kamilką. No a reszta, czasu to tylko Kamilka, facebook, dom. No, taki standard. Będę, tęsknić przez te 9 dni, za tymi wygłupami z Kamilą,  za tymi spotkaniami. No niestety, ktoś wymyślił szkołę by się w niej uczyć, i chodzić do niej. No, ale chociaż tyle dobrego, że w szkole, też są przerwy i tam może , spotkam Kamilę. W tej szkole, już Kamili zostało niestety tylko 5-6 miesięcy, i znów nie będzie wygłup, bo będzie mieszkać w internacie, jeśli dostanie się do tej wymarzonej szkoły. I na koniec mam do was prośbę i konkurs. Prośba jest taka, że mam  chęć napisać tutaj Pytania i odpowiedzi, więc pytajcie mnie o co chcecie, a ja wybiorę niektóre pytanie(z 20 pytań) i odpowiem na nie, nie wiem czy w formie filmiku, czy w poście ale odpowiem. A teraz konkurs. Ponieważ tamten konkurs na nagłówek, nie wypalił za bardzo, bo  mało wiedziało o istnieniu tego bloga, to chcę znów zrobić taki konkurs, tym razem na nagłówek... w sumie to nie wiem jaki, daję wam wolną wolę. Mam nadzieję, że tym razem będzie więcej chętnych. Aby wziąć udział, musicie napisać w komentarzu swoje imie i email oraz dlaczego mam wybrać właśnie wasz nagłówek. A co do nagrody z tamtego konkurs, to Karolina(zwyciężczyni) napiszę niedługo  post promujący, trochę musiała poczekać na uprawnienia, bo coś mi się tu zepsuło, ale już niedługo za pewne pojawi się jej post. A wam chętnym, życzę powodzenia.


22 komentarze:

  1. No niestety szkoła :C ja tam nawet nie wiem kiedy mam ferie.
    Lubię posty pytania&odpowiedzi, więc nawet się skuszę i zadam ci pytanie : *Jak długo przyjaźnisz się z Kamilą ?

    http://hopeloveandparty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, niestety ;c Hah, no to sprawdź i wyczekuj ;)
      Hah,no dziękuje za pytanko, ale tylko ty mi jak na razie zadałaś pytanie ;c

      Usuń
  2. no niestety, wszystko co dobre szybko się kończy :( ale niedługo ferie :)
    jeżeli zajrzysz do mnie na bloga to prosiłabym o poklikanie w banery reklamowe :)
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, i ja się pytam dlaczego to wszystko się kończy, co? :D Noo, i sie bardzo ciesze , 8 dni i ferie ;)

      Usuń
  3. współczuję Ci, że musisz iść już do szkoły, ja jeszcze dzisiaj mam wolne ;)
    fajne zdjęcia ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie było w sumie tak źle. Motywuje, mnie to że za 8 dni , ferie ;) Fajnie mialaś ;)

      Usuń
  4. A ja dopiero w śrubę idę do szkoły, bo mieszkam w Niemczech :P
    Obserwujemy?
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja, no to w takim razie chcę do Niemiec :D

      Usuń
  5. Świetny blog
    zapraszam do mnie
    http://palinsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to bym jeszcze została w domu - pozostaje tylko czekać na ferie! :) Pozytywne fotki ;) Obserwuję i czekam na kolejne posty ;) Pozdrawiam

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jak każdy, ale cóż zrobić? Trzeba iść... ;) No, ja też czekam ;)

      Usuń
  7. szkoda, że tak szybko minęło wolne;p
    mogłabym prosić o kliknięcie w link w ostatnim poście? daj znać, z góry wielkie dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, niby tak dużo wolnego, a jednak za szybko minęło to wszystko , to lenistwo ;c

      Usuń
  8. super blog, coś nowego dla mnie .. zapraszam do mnie :)

    http://gwiazdylatynoskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też już dzisiaj byłam w szkole, choć starsznie mi się nie chciało :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale trzeba sie zmusić niestety ;c

      Usuń
  10. Też mi się nie chciało no, ale cóż ;c
    Obserwuję :*
    http://wiktoriaa-wiktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, trzeba iść ;d
      Dziękuję ;**

      Usuń
  11. bardzo fajny post ;D i ładne zdjęcia ;))

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*