naglowek

naglowek

30 sty 2014

t h u r s d a y

Hej kochani ;)

Dzisiaj, jest już, niestety czwartek.Jezu, jak to szybko minęło.Całe te ferie spędziłam w domu lub u Kamili.
Miało być inaczej, miałam aktywnie spędzić czas.No niestety, moje lenistwo dało się we znaki. Jeszcze będzie tyle wolnego, że na pewno zdążę spędzić ten czas odpoczynku w sposób aktywny.Tak, wiem obiecałam dzisiaj, że wstawię zdjęcie mojego brzucha bo chcę z Wami podzielić się moimi efektami ćwiczenia z Mel B, które właśnie dzisiaj rozpoczynam.Niestety myślałam, że mam takowe zdjęcie, ale  przeglądając zdjęcia  nie znalazłam żadnego.Na pewno ma je Kamila w folderze, bo robiłyśmy, także przy najbliższej okazji wezmę od niej te zdjęcia wszystkie. Więc musicie poczekać na zdjęcie, ale bądźcie pewni, że za jakiś czas jak tylko szkoła pozwoli, pokażę Wam zdjęcie mojego brzucha przed ćwiczeniami i po ćwiczeniach. Nie wiem, po jakim upływie czasu, zrobię zdjęcia brzucha po ćwiczeniach, ale zrobię :)
I tak na koniec jeszcze wspomnę, że miałam robić akcję dzwonienie, ale niestety nie zrobię. Jeśli będzie Was już 200, po prostu napiszę do jakiejś firmy.Mam na oku sheinside, i po prostu  urozmaicę tego bloga zdjęciami,outfitami. Mam nadzieję, że  pomysł Wam się spodobał i , że  nie gniewacie się z powodu tej akcji :) A, przypomniało mi się,  aktualnie piszę codziennie , ale po feriach zmieni się to. Będę pisała 2 notki w tygodniu czasami 1. Zależy to od tygodnia, czy będzie dużo sprawdzianów.
 
                                                                     Do następnej :)

35 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ciekawa jestem jakie będą te zdjęcia :) jestem u ciebie drugi raz ale coraz bardziej podoba mi się twój blog. Myślę że fajnie bawiłaś się w ferie z swoją koleżanką. Zapraszam do nas

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa efektów ćwiczeń :)

    Zapraszam - malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością na zdjęcia ;)

    http://designyourhappylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na początku roku zaczęłam ćwiczyć, ale po kilku dniach mi się to znudziło :P
    jeżeli masz czas to zapraszam do skomentowania mojego najnowszego posta ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda Ci się z jakąś firmą rozpocząć współpracę ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog obserwujemy ? zapraszam http://misiazmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :)
    Może lepiej by było gdyby zdjęcie było większe ;*
    Bede cześciej wpadać ;*
    anitajanicka.blogspot.com -- obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety. Ten czas strasznie szybko mija. Też chciałam spędzić aktywnie te 2 tygodnie, ale jakoś tak hm...niezupełnie wyszło. Powodzenia w podjęciu się współpracy, z którąś z firm :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety u mnie też ferie szybko przeleciały..mam nadzieję że uda ci się zacząć wwspółpracować z jakąś firmą ;)
    obserwuję. teraz twoja kolej !
    szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie szybko te ferie zleciały :/ Powodzenia w ćwiczeniach ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja na ferie dopiero czekam :P
    też robię te ćwiczenia ale u mnie efektów jeszcze nie widać :(
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ferie zaczynam dopiero 17 lutego wiec muszę czekać....
    śliczne zdjęcie!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko co dobre szybko się kończy

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na zdjęcie z efektami ćwiczeń :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na zdjęcia , z efektami ćwiczeń : ) .
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. oo, ja też sobie od ostatniego czasu ćwiczę, właśnie na brzuch :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do moich ferii jeszcze tylko dwa tygodnie. *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. http://biebernewsxx.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zaczynam ferie dopiero 14 lutego :(


    Zapraszam do mnie, a może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ferie zaczynam teraz :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cześć, chciała bym nawiązać współprace z pewną firmą jednak do tego potrzeba mi 1000 obserwacji ;( bardzo staram się je zdobyć. Kiedy osiągne swój cel chciałabym zorganizować rozdanie, konkurs w podziękowaniu za okazaną pomoc. Była bym bardzo wdzięczna jeśli ktoś obserwował mój blog i mi w tym pomógł była bym bardzo wdzięczna : http://prestizowaelita.blogspot.com/ z góry dziękuję i życzę miłego dnia. Za każdą obserwacje się odwdzięczam. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ferie mam od 17 lutego ;c Jeszcze dwa tygodnie szkoły ;/

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się z tym pogodzić, że moje ferie już się kończą. Pytanie : kiedy to zleciało ?

    ~ Miałabym do Ciebie ogromną prośbę : poklikasz w banery u mnie ? ~

    Dziękuję i pozdrawiam !

    Caaarolyn.blogspot.com --> obserwujemy ?!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zaczynam jutro ferie <3
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam dopero 17 lutego ferie :C
    Super blog
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog ;* Podoba mi się wygląd bloga i ogólnie za całokształt widać ze wkładasz w to wiele wysiłku ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas <3

    http://our-dynamic-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ciekawa tych zdjęć < 3
    Mi się też już kończą :(
    Śliczne ; *
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak, te ferie za szybko zleciały, ja też całe przeleniuchowałam :)

    http://nattssworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa zdjęć ;3
    Ooo to całkiem fajnie ♥
    Napisz do sheinside, są na prawdę świetni <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam ferie w ostatnim terminie :( I mam dużo planów a na pewno spędzę je podobnie jak ty czyli leniuchowując :D
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja za niedługo skończę ferie ;C

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja także w tym tygodniu kończę ferie i już w poniedziałek będę musiała iść do szkoły ;C

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna czapeczka! :-)
    http://itsmyowncatwalk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*