naglowek

naglowek

16 lut 2014

G o o d i d e a

Hej, hej ;)

Na początek, chciałabym pogratulować Faustynie która wygrała konkurs na post promujący. Jej post, pojawi się jutro w godzinach 16-18 więc czekajcie. Gratuluję też 6 innym uczestniczkom, które niestety nie wygrały, ale i tak ich blogi są świetne i na pewno będę czytała :)
Tak sobie zaczęłam myśleć, że po co mi współpracy z zagranicznymi sklepami, skoro jest tyle świetnych polskich sklepów internetowych. Skusiłam się, i napisałam do  firm polskich, i czekam odpowiedź. I tak na koniec, to parę ogłoszeń parafialnych.
1. Od wtorku, będę robiła pod koniec postu linkowanie.
2.Piszcie w komentarzach, pomysły na posty.
3.I ostatni pomysł to taki, że raz w tygodniu pojawi się notka która będzie reklamowała wybrany przeze mnie blog. Wybieram blogi, które skomentowały mi post i jeśli mi się spodoba to  napisze co nie co o tym blogu, więc myślę, że fajny pomysł i także początkującym bloggerom otworzy świat na blogosferę  i ktoś dzięki mnie zdobędzie większe grono czytelników. Czekajcie, na ten post bo nie wiadomo który blog skomentuje, może akurat TWÓJ? Powodzenia ;)


A na koniec, zamiast zdjęcia wklejam Wam moją ulubioną piosenkę. Planuję także, pod koniec lutego zrobić ulubieńców miesiąca, ale tylko piosenki i filmy ;))
                                                                           


                                                                      Do następnej ;*

25 komentarzy:

  1. Moja pani od polskiego zawsze mówiła ogłoszenia parafialne, wspomnienia z podstawówki :* Pomysł z reklamowaniem bloga wydaje się fajny, a jeśli chodzi o pomysły to możesz zrobić outfit vs. outfit, moja przygoda z blogowaniem, moje blogowe sekrety, ulubione blogi :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na kolejne posty! :)
    Dziękuję bardzo, że poklikałaś w linki na moim blogu! ♥
    Twój blog zostanie polecony w kolejnym poście ;)

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z blogami jest bardzo fajny, więc czekam na kolejne posty ;P
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. :)

    http://maaadnajt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na następne posty :3
    gratuluje zwycięzcy
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla blogerki :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz napisać posta o swoich pasjach, idolach, przyjaźni lub po prostu wspomnij coś o sobie . Czekam na ulubieńców miesiąca. Mam nadzieję, że znajdę tam coś dla siebie. głownie interesują mnie film ;)
    Zapraszam:
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/2014/02/to-juz-jest-koniec.html

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie, że napisałaś do różnych polskich stron;)

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :)

    Zapraszam: http://www.call-me-zuza.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny blog godzien obserwacji i odwiedzin będę na 100% wpadała tu częściej! :)
    Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania Air Max! :)
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na kolejny post !! :))
    http://hefud666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że będziesz robiła linkowanie ;d

    Skom.? :) http://inkheart-r5-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A do jakich firm napisałaś? Pierwszy raz słyszę tą piosenkę ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje zwyciężczyni!
    bardzo fajny pomysł i miło z twojej strony,że chcesz pomagać tym co dopiero zaczynają.

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Może jakiś tag? Albo outfit?
    Uwielbiam tą piosenkę *.*

    Poklikasz w baner voguec.com? to dla mnie ważne , odwdzięczę się :))
    http://veraaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł ;3
    Gratuluję zwyciężczyni ^^

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Do jakich firm polskich napisałaś?
    zapraszam na nowy post emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/


    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*