naglowek

naglowek

3 lut 2014

I n f o

Hej ;)

Dzisiaj post, krótszy niż inne. Po pierwsze,to czekam na odpowiedź w sprawie z sheinside. Napisałam do nich wczoraj o 17, ale jeszcze nie ma odpowiedzi. Poczekam do jutra, może odpiszą. Po drugie, to przez ten tydzień raczej nie będzie postów, ponieważ i tak dzisiaj opuściłam szkołę, a jest nowy semestr i muszę się wziąć w garść, więc na nowe posty możecie liczyć może  w przyszłym tygodniu, lub w weekend. No chyba, że sheinside mi odpiszę ,to zrobię ten kolaż i to tyle. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. Po trzecie, to strasznie dziękuję Wam za tych 214 obserwatorów i dużej ilości komentarzy. Strasznie Was kocham. Dziękuję, że czytacie te moje wypociny, i śledzicie mojego bloga. Mam nadzieje, że będziecie równie pomocni jak teraz w sprawie współpracy, bo tak jak mówiłam  w poprzednim poście będę potrzebowała klików w banner lub  w ubrania zalinkowane w kolażu, który dodam jeśli tylko dostanę pozytywną odpowiedź. A teraz, kończę i czekam na tą odpowiedź. Nawet nie wiecie, jak ja się stresuję. Jeśli macie doświadczenie w  współpracy z sheinside, to możecie mi napisać w komentarzu bądź na emaila porady, i w ogóle co chcecie. Czy Wam też tak długo odpisywali? A i jeszcze taka mała sprawa, związana z zdjęciami. Zdjęć w postach  na razie nie będzie, ponieważ nie mam z czego robić zdjęć, więc będę starała się pisać posty tematyczne,tagi w których będę mogła brać zdjęcia no nie wiem z internetu. Jak tylko dostanę, telefon to zrobię zdjęcia, a później pożyczę aparat i będę robiła przez jakiś czas aparatem, więc nie martwcie się. I oczywiście, piszcie Wasze pomysły na następne posty, a ja postaram się wykorzystać każdy pomysł. A  i dodam dzisiaj bądź jutro, stronę z nagłówkami które będziecie mogli ,,zamówić" za darmo. Zrobię , dla każdego. :) Na dole, przykładowy nagłówek, taki przedsmak. Jest to nagłówek, który  robiłam dla mojej koleżanki. Zakaz kopiowania. Kurde, ten post miał być krótki a wyszło jak zwykle.

                                                              Do następnej :)

61 komentarzy:

  1. Powodzenia w współpracy! Jeden dzień to bardzo krótko na odpowiedź, bądź cierpliwa ;) Oni dostają masę mailów od blogerek, więc mają dużo roboty.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    flyunderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie :) firmy zazwyczaj odpisują po 2 dniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam za uspokojenie, po prostu naczytałam sie że odpisują po 1 dniu i już, emocje że się nie dostanę :D Jak, to ja za bardzo przeżywam :)

      Usuń
  3. Widzę, że nie tylko ja będę pisała mniej postów przez powrót do szkoły ;c

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się,że nie odpisują :3 Firmy najczęściej odpisują po 2-3 dniach,a po za tym w weekendy nie odpisują,więc pewnie niedługo zobaczysz odpowiedź :)

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie martw się . Ogólnie , to firmy w Hong Kongu mają teraz swoje święto ,,Spring Festiwal'' odpiszą dopiero po 7 lutym :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za informację, na pewno teraz będę spokojniejsza i poczekam na odpowiedź już bez emocji że nie odpisują bo mnie nie przyjęli ;)

      Usuń
  6. Powodzenia co do współpracy, gdy juz się jej podejmiesz na pewno poklikam <33 Kwiat \♥♥!

    Pozdrawiam i Obserwuję! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zrobiła to samo u mnie ♥ Również Zapraszam na post - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/na-nowo.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Aby odpowiedz od nich była pozytywna, na pewno zależy Tobie na współpracy :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w reklamówki. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zależy, ale jak dostane odpowiedź negatywna, to spróbuję później. Zależy mi, ale nie zrobiłam tego bloga dla współpracy, po prostu zależy mi na tym by mojego bloga urozmaicić w różne outfity fajne i modne+czasami nie ma kasy na ubrania, a takie darmowe ubrania to fajna sprawa i to tylko po prostu mała nagroda, dla mojego wysiłku w blog. :)

      Usuń
  8. Oby się zgodzili bo mają tam swietne ubrania :D

    10vee.blogspot.com za każdą obserwacje się odwdzięczam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę aby odpisali i zaproponowali wspolpracę:) ucz się ucz, bo jak teraz olejesz to będzie ciężko nadrobić:) z miłą chęcią obserwuję:) będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz mnie odwiedzić i również zostać na dłużej:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog <3
    Obserwujemy ? jak tak to zacznij i napisz u mnie , odwdziecze sie :)
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę, żeby Ci jak najszybciej odpisali :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech szybko odpisują! Nie stresuj się :*
    http://jagodzianka2002.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego co słyszałam, to Sheinside późno odpisuje, a czasem wcale, bo przecież mają zgłoszenia współpracy nie tylko z Polski, a poza tym normalne zamówienia. :/

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :3 i fajny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie masz się czym denerwować, zawsze długo odpisują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej odpiszą powodzenia!
    lifestyle-natuska.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję obserwatorów i komentarzy! :)
    I mam nadzieję, że odpiszą, mają tam świetne ubrania :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny blog obserwuje i proszę o rewanż ;DD
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia ze współpracą

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog. Obserwuję. Jeżeli spodoba Ci się mój blog, liczę na rewanż:)

    ✿ imagine-yuki.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  22. mi chyba odpisali po 2 dniach, ale nie pamietam ;c zycze powodzenia!

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy blog. oraz życzę powodzenia :)
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli sheinside nawiąże z tobą współpracę to będę klikać w baner ;) Kilka razy nawet ,bo bardzo lubię twojego bloga.
    Robisz ładne nagłówki. Trafiłam na twój blog wczoraj i teraz go śledzę jest naprawdę ciekawy. Powodzenia w blogowaniu :) Wytrwałości i sukcesów .Abyś osiągnęła więcej niż 200 obserwatorów. Jesteś naprawdę fajną dziewczyną z tego co widzę.
    +Obserwuje.

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    alex-bloguje.blogspot.com

    wejdź , komentuj, obserwuj !

    Z.a.L.e.Ż.y M.i

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dziękuję, strasznie mocno,mocno ;) No, to się cieszę, że poklikasz. Już osiągnęłam 217 obserwatorów ;) Miło mi to słyszeć, ty też wydajesz się być fajną osóbka ;)

      Usuń
  25. mam nadzieję, że uda ci się z sheinside :)
    świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno ci odpiszą kochana trzeba być dobrej myśli :)
    Lubię Dawida Kwiatkowskiego :)

    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia! ;3

    http://cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie tu u Ciebie, czekam na następne posty :) obserwacja za obserwacje? Jeśli tak to Zacznij :p.

    KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Też kocham Kwiatka <3 czekam na następny post
    http://mylife-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. U Sheinside jest teraz nowy rok, wrócą bodajże 7 lutego ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę powodzenia :) Sheinside to na prawdę świetny sklep :)

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Spokojnie,dostaniesz pozytywna odpowiedz. Na pewno :) wierze w to. Bardzo ladh naglowek. Czekam na wiecej postow.

    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. powodzenia z nagłówkami! :)
    claud-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod ogromnym wrażeniem ile wkładasz w niego serce i pracy to cudowne, że tyle radości sprawia ci jego pisanie życzę ci dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i wszystkiego czego sobie życzysz . Pozdrawiam
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogę poprosić cię o kliknięcia w banery na moim blogu to była bym bardzo ci wdzięczna nawet nie wież ile sprawia mi to radości .
    + i jeśli mogę zaprosić cie na bloga mojej przyjaciółki to też było by mi niezmiernie miło
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dawid <3
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kwiaat <3

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. mam nadzieje że dostaniesz tą współprace ;)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę powodzenia we współpracy i dziękuję bardzo za motywujący komentarz na moim blogu! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia w współpracy ;)
    _____________________
    DODASZ U MNIE KOMENTARZ? ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. powodzenia z współpracą ;)) na pewno będzie dobrze ;33

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    oraz fanpage na facebook'u:
    www.facebook.com/KingaWuPhotography

    OdpowiedzUsuń
  42. życzę powodzenia z współpracą pewnie będziesz ją mieć
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Czyżby Kwiatanator ?

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejku śliczny design bloga *.* post świetny, bardzo przyjemnie się czyta :*
    Po prostu świetny blog :3
    Zapraszam na konkurs do wygrania iPod shuffle aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. mam nadzieje że ci odpiszą ! :) to nic ze nie bedzie postu :) poczekamy !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. powodzenia we współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz świetny blog, a Twoje posty są bardzo ciekawe ♥ z pewnością będę tu wpadać częściej :3
    Jeśli masz czas to skomentuj a jak Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja na pewno się odwdzięczę :*
    http://the-olaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Życzę powodzenia z współpracą
    obserwuje
    zapraszam :
    http://smocze-kule.blogspot.com/
    http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę udanej współpracy!

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Na pewno uda Ci się nawiązać z nimi współpracę - uśmiech na twarzy, zajmij czymś myśli, a odpowiedź na pewno zawita :) Fajne nagłówki, Twój również jest bardzo ładny! <3
    Powodzenia w dalszej pracy i miłego wieczoru!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog, będę często wpadała jeżeli masz czas i ochotę zapraszam do mnie mam nadzieję że Ci się spodoba ! :)
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. nie przejmuj się jeśli sheinside ci teraz nie odpisze, bo chyba do 9 mają wolne. jednak nie jestem pewna..

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. o czym tak piszesz do SI ? :)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*