naglowek

naglowek

21 lut 2014

Moja przygoda z blogowaniem

Hej.
Czytając sobie ostatnie komentarze, jakaś czytelniczka napisała mi żebym zrobiła właśnie post o mojej przygodzie z blogowaniem, więc pomyślałam czemu nie, i właśnie dzisiaj zrealizuję ten plan.
No więc, tak gdy byłam troszkę młodsza, to miałam strasznie dużo blogów,ale najczęściej miałam tam po 1 obserwatorze i 0 komentarzy. Z blogowania zrezygnowałam na parę lat, i gdy skończyła się już moja przerwa, to szukałam jakiś fajnych blogów. I tak natrafiłam na te sławne bloggerki typu Lucy,Wiśka, Szczurek.Czytałam je, czytałam aż w końcu  wydoroślałam trochę i zamarzyłam sobie znów bloga. Zakładając bloga, myślałam a znowu będzie tak jak wtedy, i chciałam zrezygnować już po  tygodniu, ale  z dnia na dzień ku mojemu zaskoczeniu, przychodzili nowi obserwatorzy, kilka komentarzy.Pamiętam, że strasznie ,,jarałam" się 10 komentarzami, i w ogóle, a teraz gdy patrzę, 236 obserwatorów i po 40 komentarzy  to jest takie wow, jak ja mogłam tyle osiągnąć. W sumie, to Wasza zasługa, także znów mocno Wam dziękuję. Zawsze wspieracie mnie, podtrzymujecie mnie na duchu, rozśmieszacie i po prostu, gdy czytam Wasze komentarze jestem radosna, i od razu pojawia się banan na twarzy.I po prostu kochacie mnie za to jaka jestem, i nie chcecie mnie zmieniać , akceptujecie mnie i za to też Wam dziękuję.Widzę, że mam paru czytelników stałych, którzy komentują szczerze i zawsze posty, no ale jak to na każdym blogu są i te osoby które nie czytają posta , a komentarz piszą tylko dla reklamy bloga i jest to coś takiego, ,,fajny blog zapraszam do mnie", to już nie jest miłe. Mam nadzieję, że nadal będziecie ze mną, będziecie mnie wspierać w każdej sytuacji i nigdy nie odwrócicie się ode mnie, a ja będę blogowała całe moje życie.Mam zamiar, trochę połączyć moje życie, karierę, pracę w przyszłości z właśnie blogiem, jeśli wytrwa blog i ja :)
I to jest koniec już tego postu, mam nadzieję że się Wam spodobało. A tak na koniec, to podawajcie jakieś fajne sklepy internetowe zagraniczne i polskie, bo chciałabym znaleźć jakieś perełki.
*weheartit.com
Do następnej ;*

                                                         

56 komentarzy:

  1. ooo super przygoda, życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać tego typu posty, ja też pisałam u siebie o mojej historii blogowania (;

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahha, zaczynałyśmy tak samo z blogowaniem. :D

    Piękny wygląd bloga, sama robiłaś.?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wygląd bloga zawdzięczam Amandzie z bloga amcia-blog.blogspot.com. :)Właśnie dzisiaj napisałam do niej by znów mi zrobiła, i może w następnym tygodniu wygląd nowy będzie <3

      Usuń
  5. Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/2014/02/jak-poprawic-sobie-humor.html proszę kliknij w linki i wspomnij o tym w komentarzu,
    a przy kolejnym poście link do twojego bloga znajdzie się na liście blogów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój blog jest moim pierwszym blogiem, na jakiś czas dawno temu go opuściłam ale potem wróciłam do niego z dwojoną siłą ;) Życzę Ci wytrwałości kochana ;)
    Buziaczki :* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczynałam bardzo podobnie z blogowaniem :)
    Masz bardzo fajny blog, posty aż miło się czyta hehe xd

    zapraszam do mnie , mam nadzieję że zostawisz po sobie jakiś ślad :) --> wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł na posta ;)
    proszę skomentujesz nową notkę na moim blogu? ;(
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę sę, że mogę być tu z Tobą i być może przyczyniam się do Twojego uśmiechu ;) Twój blog jest cudowny, włożyłaś w niego dużo pracy, więc nie poddawaj się ;)

    Konkurs na wygląd bloga :)
    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/2014/02/wygraj-wyglad-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdecydowanie przyczyniłaś się do mojego uśmiechu, dzięki takim komentarzom właśnie jestem szczęśliwa i mam ochotę na blogowanie, każdy by miał wiedząc że ma swoją grupkę osób którzy wspierają,kochają i w ogóle ;**

      Usuń
  10. Podobnie zaczynałam.
    fajny pomysl na notkę :)

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny blog, również bardzo ciekawy *,*

    Zapraszam do mnie:

    http://uczucia-sa-wazne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny desgin <3
    Pozdrawiam ;)
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna przygoda :)
    Zapraszam na mojego bloga :
    ola-a.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj i napisz mi w komentarzu a ja to samo zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i post <3

    ZAPRASZAM DO MNIE ABY POMÓC W JEDNYM POŚCIE - kaamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post :)]
    Może też taki napisze
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę bardzo ciekawy post:)

    http://dance-life-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też miałam kiedyś dużo blogów :) tyle że miałam wszystkiego po 0 :D
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post, obserwuję od dawna :>
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post. Moja przygoda była podobna :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post!

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. blogowanie to fajna sprawa choc gdy ja jakis czas temu natknelam sie na swojego pierwszego bloga to az zlapalam sie za glowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję Ci bardzo <3
    blogowanie jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja podobnie zaczynałam ;)

    Dziękujeee bardzo za komentarz na moim blogu <3
    Pozdrawiam,
    Ally
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Blog idelany! Godzien obserwacji i odwiedzin!
    Ja tam nie pogardzę odwiedzinami zaczynam wpadać częściej!
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jak byłam mała też miałam wiele blogów !

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też miałam blogi jak byłam mała, ale to kompletny nie wypał :D
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. najlepsze sklepy zagraniczne:
    sheinside.com
    oasap.com
    choies.com
    dressilly.com
    no to chyba na tyle co pamiętam :)
    dorey-doorey.blogspot.com <-- post Before I Die, liczę że przeczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też miałam kilka blogów i właściwie jest do drugi, o którego dbam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokladnie z kazdym komententarzem jest wiekszy usmiech na twarzy:))
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com
    Mam nadzieje że to nie bylby problem gdybym poprosila Cie o klikniecie w linki w tych 2 postach KLIK i KLIK, z gory dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. polecam sheinside, choices :)
    juz wiem, ze ten blog bedzie swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię takie posty <3 Jeśli mogę to kiedyś skorzystam z tego pomysłu :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/dziekuje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że mozesz. To nie jest mój pomysł, wiele takich postów czytam więc nie pytaj się tylko pisz, i koniecznie wyślij linka do postu, poczytam z chęcia ;)

      Usuń
  32. hej moze wpadniesz do mnie i zaobserwujesz ja na 100% sie odwdziecze!!
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Blogowanie to świetna sprawa:D

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś naprawdę świetna widać że blogowanie to twoja pasja więc nigdy nie przestawaj pisać bo idzie ci to naprawdę dobrze ;) z czasem na pewno będziesz miała jeszcze więcej obserwatorów i komentarzy ;)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny wygląd bloga

    olivia-olivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też tak miałam hahah pamiętam że jak dostałam pierwszy komentarz to zaczełam krzyczeć XD
    hakuna matata ^^

    art-aart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam nadzieję, że nie poddam się tak łatwo! Życzę powodzenia w blogowaniu :3

    Zapraszam: nusiiak.blogspot.com KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten blog który prowadzę jest moim pierwszym, ale wielokrotnie sobie odpuszczałam. Jednak można odnieść sukces na twoim przykładzie.

    Życzę dużo sukcesów na blogu, i zazdroszczę stałych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  39. wspaniały wygląd bloga

    olivia-olivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie, że zrobiłaś taki post! :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też jak byłam młodsza to miałam bloga, gdzie dodawałam posty kilka razy dziennie xD

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia! Całokształtnie blog jest baardzo dobry :)
    ______________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. super blog !!!!!!!! niezła przygoda :)

    faschiontiime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Post jest świetny :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia i cudowny post ! Na pewno będę zaglądać tu częściej <33

    Zapraszam na nowy post i KONKURS :
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja zaczęłam blogować bo brakowało mi porządnej pasji :)
    Obserwujemy? :)
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja zaczęłam blogować bardziej pod wpływem nudy i jako tako lekko się rozkręciłam.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu. :3

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog <333 Bardzo fajnie czyta się Twoje posty :)
    Pozdrawiam i jeżeli masz chwilkę to zapraszam :) :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję takich wyników :3 Ja blogować zaczęłam pod wpływem koleżanki :)

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Super blog, jestem tu pierwszy raz,
    a już mi się podoba :)

    http://jessicaa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*