naglowek

naglowek

19 lut 2014

No name

Hej kochani ;)

Dzień minął mi, całkiem świetnie chociaż pod koniec dnia mój kolega z klasy mnie strasznie zdenerwował. Ogólnie to strasznie od tygodnia boli mnie głowa, i nie wiem o co chodzi, i do tego mam zakwasy -,-.
Jutro mam konkurs z religii, a ja nadal nic nie umiem, na piątek wiersz i ja nie wiem jak to mam ogarnąć.
A tak poza tym, to otrzymałam wiadomość od Aloha From Deer, która no troszkę mnie zabolała bo napisali, że widać, że jestem nastawiona na darmówki. No, ale to nie prawda, bo gdybym była nastawiona na darmówki, to już bym dawno zrezygnowała z bloga, po tym jak mi odmawiają współprac, więc nie sądze żeby to było dla darmowych ciuchów. Już dawno, bym się poddała, a ja nadal prowadzę ten blog bo po prostu kocham na nim pisać, i  dzielić się z Wami, moimi przemyśleniami no i ogólnie innymi rzeczami. Nie siedziałabym o 21 nad postem, nie męczyłabym się tylko po prostu bym usunęła, a tego nie robię bo moim zdaniem za dużo już osiągnęłam. Tak dla mnie 236 obserwatorów, i tyle wejść, komentarzy to na prawdę bardzo dużo, i tak wiem dużo razy już Wam dziękowałam, ale dziękuję jeszcze raz. No, i  na koniec wiadomości od nich przeczytałam, że proponują mi 15% zniżki, na zakupy u nich w zamian za ładne zdjęcia, gdzie jestem ja w ich ciuchach. Doradźcie mi czy mam się zgodzić, czy nie za bardzo? A waszym zdaniem, też robię bloga dla darmówek? Tak na koniec zapraszam znów na blog seeachance.blogspot.com
A na koniec 2 nowe piosenki, które znalazłam u Szczurka na filmiku :)
I na koniec linkowanie z 2 ostatnich postów:
http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/
http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

                                                       lusiaa-lusiaa.blogspot.com
                                                        pusta-szklanka.blogspot.com
                                                        dziennik-zuuzu.blogspot.com
                                                         amcia-blog.blogspot.com
                                                    http://jagodzianka2002.blogspot.com/
                                                           imagine-yuki.blogspot.com
Do następnej ;*


47 komentarzy:

  1. Według mnie to nie jesteś nastawiona na darmówki! Widać, że piszesz bo kochasz to robić tak jak ja :) i nie przestawaj, napewno kiedyś będą chcieli z Tobą współpracować! NIE PODDAWAJ SIĘ <33 wierzymy w Ciebie ;**

    emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. odnośnie bólu głowy zrób sobie badania,bo nie ma co tego lekceważyć ;)
    Pozdrawiam, sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog, zapraszam do siebie ♡♡♡
    http://madame-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że nie jesteś nastawiona na darmówki,
    pozdrawiam cieplutko! c;
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Miom zdaniem ich odpowiedź była bardzo chamska. Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie postów i na pewno nie prowadzisz go dla darmówek :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. another day jest swietne <3

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, blog jest naprawdę bardzo dobry! Podoba mi się sposób w jaki piszesz notki, na pewno jeszcze nie raz tu wpadnę! :)
    ________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post i fajny blog :) :) :) :)
    Klikniesz w baner sheinside.com ( na pewno się odwdzięczę )
    http://key-tina.blogspot.com/2014/02/sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Masz cudowny wygląd bloga który bardzo zachęca mnie do czytania, również świetnie piszesz jesteś śliczna i twój blog przypadł mi do gustu więc może wspólna obserwacja? Jeśli byś chciała to zacznij a ja na pewno się odwdzięczę, miłego dnia <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się twój blog :D czytam go już od dłuższego czasu..oo jest tu moja najukochańsza piosenka Another Day :( zapraszam do nas, skomentujesz coś ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. siemcia :3 masz ciekawy blog. można tu znaleźć porady dotyczące mody oraz twoje przeżycia z życia. No i śliczna jesteś *.* zapraszam na mojego bloga http://taktorakochazycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zasłużyłaś na tych obserwatorów ;) Uwielbiam te piosenki, i filmik z nimi Szczurka <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym się nie zgadzała bo czy tak naprawdę będziesz u nich coś kupować? :) tyle samo kasy pewno wydasz szukając sobie ciuchów w normalnych sklepach, no bo przecież zawsze dochodzi przesyłka, nie przejmuj się ich opinią no i życzę wytrwałośći w dalszym szukaniu współprac, na pewno w końcu się coś uda, nie przejmuj się gadaniem tylko rób swoje :) no i zapraszam na konkurs, do wygrania portret :)
    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem prowadzenie bloga, którego się kocha i szanuje a jednocześnie niewielkie na nim zarobki nie są złe ;) Dlaczego by nie spróbować jeśli mamy taką szanse ? Oczywiście są blogi, na których jest 80%reklam i 20% treści, takie osoby są zdecydowanie nastawione na darmówki. Ale współpraca rzetelna, umierna i uczciwa jeszcze z nikogo nie zrobiła sępa na darmówki. Poza tym, która z nas nie lubie dostawać raz na jakiś czas jakiś fajnych upominków ? :)
    Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Głupio napisali, widać że NIE JESTEŚ nastawiona na darmówki ;) Nie znają się hahha <3

    Obserwuję już od dawna, liczę na rewanż <3 Zapraszam do skomentowania - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/i-my-idols.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super post !!! ;)
    Klikniesz u mnie w baner sheinside.com ???
    Na pewno się odwdzięczę
    http://key-tina.blogspot.com/2014/02/sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Post jest świetny, ja teraz aktualnie mam ferie wiec wolne od szkoły ♥

    Mój nowy blog skomentuj, zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę sweet-milenkaaa.blogspot.com ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaję mi się, że jak na firmę to zachowali się nie w początku co do ciebie..
    Może właśnie dlatego nie pisałam do polskich firm..
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. weź sie nie przejmuj tym co piszą. nie warto. no i napisz jak wypadłaś na konkursie :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to poklikaj reklamówki. odwdzięczam się zawsze jak tylko mogę :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A słyszałaś Be here - Monika Kazyaka? Jest piękna ♥

    ♥MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  21. każda firma martwi się o swój nos. rzeczywiście postąpili nie w porządku. już lepiej bez słowa odmówić współpracy, niż narzucać komuś, że poświęca część swojego życia, aby mieć "darmówki".
    ja na Twoim miejscu bym się nie zgodziła. ;)

    http://bloodyverone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za te wszystkie pozytywne komentarze. Tak kto nie chciałby raz na jakiś czas dostać upominka, ale nie można tego nazwać że jestem nastawiona na darmówki. Tak nie przyjmuję, tej propozycji. Izilley- tak znam kocham tą piosenkę <3

      Usuń
  22. nie ma co się oszukiwać, firma zachowała się nie w porządku.. ale nie ma co się przejmować ;) uszy do góry!
    pozdrawiam ciepło, i zapraszam do siebie! A

    OdpowiedzUsuń
  23. Oni Cię potraktowali w ten sposób, a Ty jeszcze się zastanawiasz nad współpracą? Dziewczyno, szanuj się! W ten sposób tylko im udowodnisz, że jesteś "tanią blogerką". Ja nigdy nie zgodzę się na zniżki, na banery, na jakieś klikanie w obrazki, darmowe ciuchy... Każdy post, każde jedno zdjęcie to dla mnie sporo pracy i nie dam jakiejś firmie zarobić na takiej formie reklamy. Chcą się reklamować? Niech płacą. Choćbym nie dostała żadnej propozycji przez 5 lat, to trudno, nie mam zamiaru być jak reszta "blogerek", które zrobią 10 wpisów, 500 zdjęć, post sponsorowany i jeszcze baner za głupią bluzkę. I Tobie radzę dokładnie to samo :) Masz bardzo fajnego bloga, więc nie daj się wykorzystywać :)

    _________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za rady, wsparcie. A co do twojego komentarza, to dziękuję uświadomiłaś mi troszkę rzeczy, i na pewno nie dam się wykorzystać, by ktoś mógł na mnie zarobić:)

      Usuń
    2. Zgadzam się! Ty się szanuj!

      http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

      Usuń
  24. świetny post ;)) i nie przejmuj się ich odpowiedzią ;) jesteś super ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też bardzo lubię te piosenki :) Zapraszam : http://alwaysbehappyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne piosenki :)

    Obserwuję :)

    http://wercia-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem co bym zrobiła na twoim miejscu no bo jeżeli mają ci przysyłać ciuch i ty musisz za niego zapłacić to bym się nie zgodziła :)

    kami-kamiko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zgadzaj się na płacenie za ubrania w takim razie lepiej nie zamawiać..swietne piosenki i blogi :)
    zapraszam na filmik!
    Powinien Ci się spodobać, robiłam go dla czytelników więc dla najlepszych osób na świecie i jesteś jedną z nich <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. też mam zakwasy, bo zaczęłam chodzic na dancehall :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nienawidze miec zakwasow!

    www.huge-fridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. spam (wybacz, że nie przeczytałam notki, ale przynajmniej jestem szczera)
    chciałam tylko powiedzieć, że organizuję giveaway z pewną firmą i do wygrania prawdziwe perełki, przekonaj się sama! *o*
    oto link: http://miauczak.blogspot.com/2014/02/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przejmuj się takimi komentarzami , Twoi czytelnicy wiedzą , że robisz to bo lubisz :)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny post :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny wyglad bloga i świetny filmik ♥
    http://millena-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny blog,masz ochote na obserwacje ? jakbys mogla kliknac w sheinside na moim blogu bylabym bardzo wdzieczna napewno sie odwdziecze :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Aloha From Deer napisała do mnie :) Byli bardzo mili :) Spodobał mi się ich blog i oferowali mi współpracę. Jednak ja miałam tyle meili, że im odmówiłam :)

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny blog i sliczna wlascicielka ,jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac bedzie mi milo :) jesli mozesz rowniez kliknac w banner sheinside bedzie mega :* buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/02/spring-with-sheinside-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  38. ojej, nie martw się, że ci odmówili. :* Jeśli prowadzisz bloga dla nas-czytelników to nie powinno cię to w żaden sposób ruszyć i nie powinnaś się w żaden sposób przejąć. Prowadź dalej bloga, jak to zawsze robiłaś, a zobaczysz, że kiedyś sama będziesz dostawała masę wiadomości z prośbami o współpracę. A zniżkę przyjmij tylko wtedy, jeśli serio coś ci się spodoba u nich i akurat bardzo ci się przyda. W sumie 15% to nie jest tak wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martwię się że mi odmówili, po prostu zabolało mnie to w jaki sposób mnie potraktowali , no ale było minęło. No prowadzę bloga dla Was i przede wszystkim też dla mnie :) O, dziękuję za wsparcie :* Tak 15% to nie wiele ;c

      Usuń
  39. Nie martw się tym że ci odmówili!
    Masz wspaniałego bloga i prowadź go dla nas! <3
    http://maniszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*