naglowek

naglowek

26 lut 2014

Obserwację za obserwację.

Hej ;)

Wczoraj  dołączyłam do grupy na fb ,,Bloggerzy", i udostępniłam swój link do bloga, i jakimś cudem  to co ja napisałam, udostępniło się wszystkim moim znajomym na tablicę :> Tak, bardzo mądrze.  I jak byłam na lekcji biologii, to właśnie dowiedziałam się, że już moja jedna koleżanka przeczytała ten blog. Taka siara :<< No, ale nie o tym dzisiaj.  Dzisiaj mam dla Was kolejny post blogowo-tematyczny. Tym razem poruszę temat  Wam znany czyli  obserwację za obserwację. Zwykle jest to spotykane, u początkujących bloggerek. Sama, tak robiłam bo chciałam zaistnieć w tej blogosferze, ale gdy już zdobyłam trochę stałych czytelników, zrozumiałam, że taka obserwacja za obserwację nic mi nie da. To co, że będę miała milion obserwatorów, skoro tych prawdziwych czytelników będzie tylko 10? Ja osobiście zauważyłam, że mam kilkunastu stałych czytelników, którzy komentują regularnie moje posty, także strasznie im dziękuję :)  Tak jak mówiłam, gdy zdobyłam parę obserwatorów, to przeszłam na ,,strategię" taką, że po prostu zostawię swój link  w komentarzu i powiem Wam, że na tej drugiej metodzie wyszłam o wiele lepiej. Gdy wchodzę, na blog który ma 300 obserwatorów i 10 komentarzy, to od razu wychodzę.  Tak wiem , fajnie mieć po tysiąc obserwatorów, ale po co Wam to skoro oni zajrzą raz , zaobserwują ale nie będą w ogóle komentować, oni mają w liście Obserwatorów, milion takich samych blogów i co myślisz , że ich blogi komentuje? Nie! Po prostu chcę nazbierać sobie obserwację. Teraz gdy mam już prawie 250 obserwatorów, strasznie irytują mnie komentarze typu fajny blog zapraszam do mnie czy, fajny post obserwacja? Tak się zastanawiam czy, nie włączyć modernizacji komentarzy. Co wy na to ? Piszcie mi w komentarzach. I tak na  koniec strasznie dziękuję Wam za tyle miłych komentarzy , za tyle obserwacji. I oczywiście, nie mogę się doczekać 6 kwietnia, ponieważ wtedy minie pół roku od założenia bloga. Może, zorganizuję jakiś konkurs, giveaway nie wiem coś się wymyśli. No i taka mała informacja, napisałam do Aupie. Czekam teraz tylko na odpowiedź, mam nadzieję,że pozytywną. Trzymajcie kciuki. :)

A tu, macie mojego nowego ulubieńca jeśli chodzi o piosenkę. Usłyszałam ją w radiu, i normalnie zakochałam się od pierwszego wrażenia... Właśnie, co wy na to żebym zrobiła post ,,Ulubieńcy Miesiąca"?


                                              Do następnej :)


                                                     

41 komentarzy:

  1. Jak ktoś zostawia u mnie komentarz obs=obs - ląduje w spamie ;p
    Uwielbiam Happysad! Najlepszy zespół ever ;]
    Nie przejmuj się, u mnie też wiedzą, że mam bloga, ale masz być z tego dumna, nie masz się czego wstydzić ;p

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak :) Zgodzę się z komentarzem na górze.
    Ja , podobnie do ciebie bałam się co pomyślą inni o moim bloga.
    Niestety wydało się. Bałam się opinii innych. Myślalam że powiedzą : ' żenada , beznadzieja'
    Zamiast tego usłyszałam jej świetny , super.xD
    Więc nie masz się czego wstydzić.
    Mi się twój blog podoba, obserwuje i licze na to samo.;p
    I jeszcze raz nie masz się czego wstydzić! :D
    http://wiktoriaf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na razie nie wiedzą i mam nadzieję , że tak zostanie xD
    zapraszam do nas : http://vanaandmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi że się dowiedzieli.

    OdpowiedzUsuń

  5. Fajny blog ;))
    Obserwuję i ty też zaobserwuj mój blog jeśli Ci się spodoba :D
    Zapraszam do mnie - http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ciekawego bloga! Posty są fajne. Bardzo mi się podobają zdjęcia oraz design! :))

    l0vetight.blogspot.com ;333

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację co do obserwacja=obserwacja bo na dłuższą metę to nie ma sensu po co komu 1000 obserwatorów jak pewnie nawet połowa z nich nie komentuje. Ta metoda będzie miała zwolenników zawsze -,-
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację w 100% dla mnie każdy blog powinie zdobywać obserwatorów słusznie A nie tylko patrzeć na liczbę..

    u nas nowy post - skomentujesz ? zajrzysz do nas ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, zrób koniecznie ulubieńców miesiąca! ;>

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!

    colorfulnut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze napisany post :)

    Pozdrawiam ;)
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post :) Gdy widzę komentarze typu 'świetny blog, obs=obs?' po prostu je ignoruję. Co innego, gdy dana osoba skomentuje post i ewentualnie zostawi linka do siebie, takie blogi zawsze odwiedzam.

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog ładne zdjecia! bede wpadała czesciej! moze i ty do mnie wpadniesz i zaobserwujesz ja na 100% sie odwdziecze! pozdrawiam :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli to Cię irytuję to zrób tak jak uważasz. :)
    Happysad kocham ten zespół mój jeden z ulubionych.
    Powodzenia z dalszym prowadzeniu bloga, ja dopiero zaczęłam od tego roku prowadzić swój :) mam nadzieję, że dotrwam do 6 miesięcy, a nawet dłużej :)
    Zapraszam !
    http://layla-laylaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie tą piosenkę ;)
    www.swiat-vindeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna jest ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. taka obserwacja za obserwacje nie jest najlepszym rozwiązaniem...

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie masz się czego wstydzić, prowadzenie bloga to żaden wstyd :)
    pozdrawiam!
    http://style-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. CIEKAWA NOTKA :)
    OBSERWACJA ZA OBSERWACJE ?

    ZAPRASZAM !

    http://laluvugrl.blogspot.com/
    http://laluvugrl.blogspot.com/
    http://laluvugrl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe pytanko, czy ty wgl zanim skomentowałaś mój post to go przeczytałaś? Bo coś nie wierze, żebyś przeczytała ,ponieważ w poście jasno jest napisane , że nie toleruję obserwacji, a ty bezczelnie piszesz Obserwację za obserwację.

      Usuń
  19. Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym! ;)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także nie toleruję obserwacji za obserwację, strasznie mnie to denerwuje -.- Jeszcze widzę, że są osoby które nie przeczytały Twojej notki i piszą, obs za obs, to jest ŻAŁOSNE

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Śmiało powiem,że z pewnością większość z nas tak robiło z początku ;) Jednak to do niczego dobrego nie prowadzi, jest to złudne.. A to,że prowadzisz bloga to przecież nie wstyd :* :*
    buziaki kochana :*
    mal-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post ;)) zgadzam się z tobą.., obserwacja za obserwację nie ma sensu ;)

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też bawiłam się w obserwację za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jesli cie to irytuje to wlacz moderację, tak wszyscy chcą mieć sztucznych obserrwatorów, żeby potem mieć dużo współprac z firmami, ale przecież nie to jest najwazniejsze!
    dorey-doorey.blogspot.com
    nowy post, też może jest tam coś o obs za obs więc zapraszam! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam kiedyś na koncercie Happy-Sad :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To faktycznie gapiostwo. Ale może nie będzie tak źle :)
    Zrób taki post, uwielbiam je!
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. oj no to niezla wtopa
    nie zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post. Odniosę się w nim do siebie, do tego jak ja postępuję i dlaczego tak, a nie inaczej. Akceptuję obserwację za obserwację - chciałabym trafić do jak największej liczby osób, poznać osoby takie, które myślą podobnie jak ja lub mają podobne zainteresowania. Dzięki temu, że zaobserwowałam za obserwację sporo blogów, widzę w liście czytelniczej kto jest wart uwagi.
    Około 80% proponujących mi wzajemną obserwację komentuje moje notki odnosząc się do treści zawartej w poście. Więc nie wiem czy osoby, które to proponują naprawdę liczą tylko na jak największą liczbę obserwatorów? Mam wrażenie, że większość tak jak ja, po prostu szuka w ten sposób ludzi którzy jakoś zainteresują się blogiem i będą go stale czytać. Dlatego nie mam nic do obserwacji za obserwację, gdy ktoś napisze komentarz od serca - mam wtedy wrażenie, że po drugiej stronie komputera siedzi osoba podobna do mnie. Gdy zaś jest on tak jak napisałaś wyżej "fajny blog" "fajny post" na zasadzie kopiuj wklej, to wiadomo o jakim typie ludzi mówimy i śmiało możemy unikać go z daleka.
    Pozdrawiam,
    ellione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jeśli ktoś wyrazi opinie, przeczyta notkę i po prostu powie czy zaobserwuje no to patrze na to inaczej, ale też z niechęcią, jak mi sie spodoba blog , a tak to nie ;)

      Usuń
  29. Masz całkowitą rację, po co nam mega dużo obserwatorów jak czyta nas zaledwie kilka osób :(
    http://allleexx-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. w sumie to masz racje, ze po co mieć obserwujących po to by tylko ich mieć ;/ nasz blog dopiero raczkuje mam nadzieje że za jakiś czas będziemy mieć stałych czytelników a mieć tylko żeby byli w statystyce to trochę tak słabo moim zdaniem lepiej mieć tylko kilku a stałych . pozdrawiam.
    zapraszam do nas http://sweetcandylips26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ja obserwuję tylko te blogi które mnie ciekawią ;-))
    co do konkursu jestem za;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Często dostaję takie komentarze "obserwacja za obserwację" itd. na blogspocie. Na instagramie lfl, f4f what?! Nigdy się w to nie bawiłam, masz rację lepiej mieć mniej obserwatorów, ale za to prawdziwych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja wiem ^^
    Jestem przebiegła i dowiedziałam się o twoim blogu ;p
    kc <33

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz racje :), dużo osób ma obserwacje tylko dlatego że prosi o nie, a tak na prawde takich rzetelnych czytelników ma bardzo mało ;c. To jest na prawde przykre, bo mija się to z celem bloga.
    wpadnij do mnie: http://projekt-piekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również sie bałam że ktoś z mojej klasy się dowie, i się dowiedzieli ale nic sobię z tego nie robiłam a nawet im się spodobała iteraz go czytają :) więc moim zdaniem to żaden wstyd

    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham tą piosenkę!
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*