naglowek

naglowek

27 lut 2014

Tag best friend

Hej.

Dzisiejszy dzień, był dosyć ciekawy, zleciał szybko. Trochę się martwię początkiem  marca, ponieważ wtedy zaczynają mi się wszystkie sprawdziany.Jedyna myśl, która mnie podtrzymuję na duchu to to, że 3 marca są moje urodzinki. I tak, na koniec zanim przejdziemy do tematu notki chciałabym poinformować, że  dzisiaj lub jutro  będzie nowy design zrobiony przez KLIK. Mam nadzieję , że Wam się spodoba . Ja już widziałam screena, i mi się strasznie spodobał nowy design. Ale, nie o tym mowa. Dzisiaj przygotowałam dla Was tag o przyjaźni. Jest to tag w którym odpowiem na pytania dotyczące mnie i mojej przyjaciółki Kamili.
1.Jak się poznałyście?
Poznałyśmy się 10 lat temu, gdy Kamila przeprowadziła się i została moją sąsiadką.
2.Ile się znacie?
Tak jak wspomniałam, znamy się już 10 lat.
3.Czy chodzicie do jednej klasy?
Nie, ja chodzę do I , a Kamila do III.
4.Czego w sobie nie lubicie?
Raczej nic ;)
5.Czy jesteście podobne do siebie( chodzi tu i charakter i upodobania)
No troszkę mamy ze sobą wspólnego. ;)
6.Co w sobie lubicie?
Wszystko <3
7.Jaka jest Kamila?
Kamila, zdecydowanie jest jedną z osób którym, ufam najbardziej. Wiem, że mogę na nią liczyć, nawet gdy się pokłócimy to nigdy nie wydaje moich sekretów, które powierzyłam jej kiedyś tam.I po prostu, jest kochana, najlepsza i bardzo ją kocham <3
8. Czy kiedykolwiek się pokłóciłyście?
Tak  ogólnie to zawsze są jakieś sprzeczki, a jeśli chodzi o takie większe kłótnie, to raz pokłóciłam się z nią i nie odzywałyśmy się do siebie przez rok, a teraz w ferie 2 tygodnie też bez rozmów, ale  to w sumie wzmacnia przyjaźń.
9. Ile razy dziennie się widzicie?
Widzimy się zawsze kiedy chcemy, ponieważ jest moją sąsiadką więc ;))
10.Czy macie wspomnienia?
Myślę, że każdy ma ze swoją przyjaciółką wspomnienia. U mnie są to np, Sylwester 2012/2013, wakacje, plaża , rolki i dużo, dużo innych wspomnień.

I to wszystko, wiem że pytań nie jest za dużo, ale  zawsze coś. ;) W komentarzach piszcie mi pomysły na posty, co chcielibyście na moim blogu przeczytać.

*google*

                                                                                  Do następnej.;)

17 komentarzy:

  1. ja ze swoją przyjaciółką mam bardzo dużo wspomnień :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi ;)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com ZAPRASZAM :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ze swoją przyjaciółką znam się już 13 lat :)
    zapraszam - krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjecia :*


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że macie do siebie tak blisko :)
    Zapraszam Cię do mnie na notkę o różnych typach ramonesek, jeśli zaobserwujesz mój blog, z przyjemnością odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie sylwester to też świetne wspomnienia z przyjaciółka :))
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie mieć kogoś bliskiego.
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać,że to bardzo mocna przyjaźń :3 Zazdroszczę,że macie do siebie tak blisko :)

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie , ja mam tak samo z moją przyjaciółką, kłócimy się czasem kłótnie są bardzo poważne, po czasie się godzimy (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog!
    Powodzenia w blogowaniu :)

    • Zapraszam do mnie •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZYJAŹŃ JEST NAJWAŻNIEJSZA! DOBRZE JEST MIEĆ OPARCIE W DRUGIEJ OSOBIE:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swoją przyjaciółkę odnalazłam dopiero teraz, chociaż w czasach gimnazjum i nadal mam dwie inne. Niestety moja przyjaciółka mieszka 10 km ode mnie. :<

    Om,om,om.
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze jest mieć taką przyjaciółkę <3

    Obserwuję już od dawna, może rewanż ? <3 http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 10 lat to bardzo długo :*

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. prawdziwy obrazek jednakże u mnie sie nie sprawdzil ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że masz taką przyjaciółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie ze tyle czasu sie juz znacie i ze blisko siebie mieszkacie

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*