naglowek

naglowek

2 mar 2014

Gala Blog Roku 2013

Hej kochani ;)

Dzisiejsza notka dotyczyć będzie bardzo dobrze znanej Wam gali ,,Blog roku 2013". Zapewne  część z Was oglądała ją. Ja należę, do tych osób które ją oglądały. Gala trwała 2 godziny i była transmitowana na żywo na ich stronie. Było mnóstwo kategorii, i każdy blogger który wygrał posiadał bardzo wartościowego bloga. Przejrzałam wszystkie blogi, i te wygrane jak i te które tylko zostały nominowane. W kategorii  mojej ulubionej ,,Blogi Nastolatków" nominowana została Jessica Chińcza,Szczurek oraz Julia. Wygrała Jessica. Powiem szczerze, że liczyłam na Szczurka i  poniekąd to właśnie dla niej oglądałam całą galę, ale blog Chińczy jest równie wspaniały jak i 2 pozostałe blogi nominowane. A blogiem roku został blog haloziemia. Nie powiem bardzo fajny blog, czytając go nie mogłam się oderwać. Pomimo trudności w obejrzeniu gali( ponieważ miała zacząć się o 20 , a zaczęła się o 20:10) mogę z ręką na sercu powiedzieć, że była to  świetna gala, w pięknym miejscu i chciałabym kiedyś znaleźć się na takiej gali. Cudowni ludzie, cudowna atmosfera i jeszcze koncert Dawida Podsiadło- żyć nie umierać...No i oczywiście, była to najlepsza edycja! Może zgłoszę się do następnej. A wy co o tym sądzicie? Byliście kiedyś na takiej gali? Zgłaszaliście się, lub macie zamiar? I takie małe pytanko, czy ktoś wie w ogóle jak się tam można zgłosić, bo czytałam Zasady, ale nic kompletnie nie zrozumiałam. Byłabym wdzięczna, gdybyście napisali mi co nie co w komentarzu.
http://www.blogroku.pl/
pamietnik-Jessiki.blogspot.com

Oto zwyciężczyni Jessika (kategoria ,,blogi nastolatków")


20 komentarzy:

  1. ja też oglądałam galę, była świetna <3 mi do gustu przypadł najbardziej blog Szczurka i Julii :)
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądałam galę , była świetna :) Szczerze nie mam pojęcia jak się do takiej zgłosić ;/ Fajny blog , podoba mi sie , obserwuję :) Miło będzie jak zajrzysz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam, gratulacje dla Jessici ;)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie oglądałam..Ale gratuluje zwyciężczynie :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałm gali ale też szkoda że szczrek nie wygrała
    http://malolatajulqa.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post ! :) Masz bardzo ładny wygląd bloga !
    Jeżeli masz chwilkę to zapraszam :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej gali ale nie miałam okazji obejrzeć !
    http://julliet-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno kiedyś trafisz na taką galę! To proste...kiedy zaczyna się nowy rok wybiera się najlepsze blogi minionego roku w danych kategoriach. Odbywają się etapy z których wyłaniane są najlepsze blogi :))
    ( kiedy zaczyna się dana edycja należy porostu zgłosić swojego bloga do konkursu )

    http://calineczka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a mi właśnie chodzi jak mam zgłosić, czy przez email czy przez fejsa? :D

      Usuń
  9. Startowałam w Blogu Roku ale nie dostałam się do 10. Jednak w tej kategorii jest limit wiekowy a ja już mam +16 więc brałam udział w "Ja i moje życie". A zasady są proste, na początku wypełniasz zgłoszenie i czekasz. Co czym jest etap głosowań (smsowych) i 10 blogów z najwyższą liczbą głosów przechodzi dalej. A potem juror wybiera 3 która jest w finale i potem gala :))
    + zapraszam do konkursu do wygrania zestaw pomadek(baby lips)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloga na początku pojawi sie na stronie głównej a potem w zakładce w jakiej kategorii startujesz, i masz swój numer, jako która osoba zarejestrowała się w systemie.

      Usuń
  10. Nie oglądałam tej gali. :( Niestety.
    Ale masz genialny wygląd bloga o.o

    http://caaarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest limit wiekowy i wgl, trzeba wypełnić to zgłoszenie i w sumie nic innego :)
    Później trzeba czekać :)

    Oglądałam galę :)
    pozdrawiam
    http://elizatakesphotoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też liczyłam na Szczurka :(

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja liczylam na Jessikę i mega się cieszyłam, że wygrała, Szcurka też lubię, ogólnie to za wszystkie trzymalam kciuki :8
    dorey-doorey.blogspot.com
    skomentujesz nowy post? ^^ jak ci się spodoba to może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja właśnie dzis byłam na koncercie Dawida w Łodzi i po prostu aż brak mi słów - było po prostu PIĘKNIE!
    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogladałam, i trzymalam kciuki za Szczurka :)
    optymistka-byc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja szczerze mówiąc od początku kibicowałam Jessice, bo jej blog jest cudowny (nie mówię, że innych dziewczyn nie; tylko Jessiki czytam:)).

    Zapraszam:
    www.melancholy-october.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*