naglowek

naglowek

29 mar 2014

My idol

Witam ;)

Przepraszam, że nie pisałam do Was przez prawie tydzień, ale nie miałam weny , miałam naukę i w ogóle. Wybaczacie? :) Piszę posta teraz do Was tak na szybko, bo zaraz może pójdę do mojej przyjaciółki. Tak bardzo się cieszę, że przeprowadziła się i jest bliżej mnie. Dzisiaj przygotowałam dla Was post o moim idolu Dawidzie Kwiatkowskim. Więc zaczynajmy:

Dawid Kwiatkowski (ur. 1 stycznia 1996 w Gorzowie Wielkopolskim) – polski piosenkarz.
Jak się stałam Kwiatonator?
Kwiatonator jestem już od początku grudnia. Stałam się nią przez przypadek, słuchając sobie Eski. Puścili tam właśnie  piosenkę bodajże ,,Na zawsze". Wpisałam do internetu Dawid Kwiatkowski, poczytałam sobie,zagłębiłam się bardziej w niego. Zaczęłam słuchać inne piosenki, czytać jego blog, słuchać covery. Na facebook'u zaczęłam szukać też trochę o nim, znalazłam jego konto, dołączyłam do różnych grup, poznałam wiele osób przez te grupy Kwiatonatorek .  I tak oto do tej pory jestem Kwiatonator. Wcale nie żałuję tej decyzji.
                                                     Za co go kocham?
Kocham go za jego charyzmę, talent, głos. Za to, że dąży do celu, mimo tych wszystkich osób które go hejtowali, on i tak się nie poddał. Spełnia swoje marzenia, bez względu czy komuś się to podoba, czy nie. I za to właśnie go kocham,  za ten talent, za to że się nie poddaję. Daje mi wielki przykład. Proszę, żebyście nie hejtowali z tego powodu mnie, bo to nie jest miłe. Nic tym nie zdziałacie, tylko Was wyśmieję :)


                                                             I to wszystko. :)
Na koniec mam dla Was małą niespodziankę w postaci piosenki, którą długo szukałam i nie mogłam znaleźć, a teraz się znalazła <3 Posłuchajcie.
Do następnej :)

31 komentarzy:

  1. Świetny post :) Wiele osób źle go komentuje ..np. "pedał" czy coś takiego , ale.według mnie on jest osobą która robi coś z pasją , kocha swoje fanki i ma siłe by przebrnąć przez falę hejtów . Pozdrawiam ;* mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Moim zdaniem Kwiatkowski i jest chyba jednym z najlepszych polskich piosenkarzy.

    juulczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze masz swojego idola, pfzez to mozesz realizowac sie i stanowi on dla ciebie podopore w trudnych chwilach ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię Kwiatkowskiego :)
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem jego wielką fanka ale niektóre piosenki ma fajne :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię Kwaitkowskiego ;)
    story-of-my-life1704.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny post i zdjęcia kochanie,zapraszam do mnie. http://martyna-martynka22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko ♥ moja siostra ehhe :) mamy tego samego idola !! Kwiatonators na zawsze
    super blog jestem tu pierwszy raz ale będę zaglądać

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam go trochę z TzG, lecz nie słyszałam ani jednej jego piosenki. :) Nie mój gust muzyczny. ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Dawida, jest taki dość śmieszny i zwariowany :) śledzę go na instagramia i widzę dużo głupich filmików i fotek :)
    bejbicamxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post i wgl fajny blog ;* Kwiatonators ♥
    O-wszytkim-i-niczym.blogspot.com
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1964524902050433260#overview/src=dashboard

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny post to fakt :D
    nie znam gościa, mieszkam od dawna poza granicami PL, ale budkę suflera znam :D

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie nie interesuję Dawid Kwiatkowski. Nie uważam, że to pedał jak osoby, które go nie lubią. Choć mi nie przeszkadza... Szczerze to denerwują mnie osoby, które obrażają kogoś bez powodu ;33

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny post . Moim idolem jest również Kwiatkowski i jestem Kwiatonators .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny wygląd bloga :) Nie kocham Dawida, ale go lubię. Ma cudny charakter ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :)
    I ciekawy post. Znam kilka piosenek Dawida, uważam, że są fajne :))
    Pozdrawiam :)
    Mój blog :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja o Dawidzie słyszałam już kilka lat temu, ale ogółem za nim nie przepadam. Inaczej. Może nie za nim, ale jego muzyka mnie nie przekonuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post ;)) mnie nie przekonuje jego muzyka, ale fajnie, że ty masz swojego idola ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post ;)) mnie nie przekonuje jego muzyka, ale fajnie, że ty masz swojego idola ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawid <3 wspaniały Dawid, to głupie że niektórzy robią niemiłe obrazki z nim, on jest wspaniały i Justin też < Bieber> . Denerwuje mnie to jak te fandomy się kłócą :(
    Poklikasz u mnie w link do kurtki Sheinside? Proszę Cię, pomóż spełnić marzenia <3

    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiatkowski!! *.*
    zapraszam do mnie!
    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie kocham Dawida, ale cenię jego talent. Taneczny też.

    Zapraszam do mnie
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze mieć idola. :D

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  24. Jutro idę na jego koncert w galerii Askana, w Gorzowie.
    Chcesz autograf? Dla mnie to żaden problem, podejść i zapytać :)
    Gdyby nadal mieszkał w Gorzowie, widziałabym go często, grrr.
    http://www.cukiereek33.blogspot.com/2014/03/march-sheinside-flower-and-fun_29.html
    Byłabym wdzięczna jeśli poklikalbyś w linki w poście :* xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post :)
    obserwuje
    http://mylivejazzdance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie nie przekonuje jego muzyka, ale nic do niego nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. No to jesteśmy Kwiatonarkami razem : ) Też jestem już od dobrych 5 lat kiedy zaczynał na fotoblogu ; ) I nie tylko , wiem tez że jest dużo hejtów na to kogo wolimy i na to kogo słuchamy moim zdaniem to kogoś sprawa czego słuch i kogo ; ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  28. o moj rocznik ale fajne ma piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomimo to, że go nie lubię, bardzo spodobał mi się Twój post. Napisałaś jak zaczęłaś go słuchać oraz dlaczego go tak lubisz ;) Bardzo mi się to spodobało ;)

    Jak masz chwilkę to wpadnij:
    recenzje-aplikacji-android.blogspot.com
    Piszę recenzje aplikacji na telefony z androidem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Też jestem Kwiatonator . <3 Zapraszam ! http://chcespelniacmarzenia.blogspot.com/2014/03/akcja-zadaj-mi-pytanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  31. KWIATTT <3 masz za to plusa :* blog jest interesujący :D spodobał mi się :* KWIATONATOR 4-ever :*

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*