naglowek

naglowek

15 mar 2014

Nie wiem jak zatytulowac posta wiec przejdzmy do rzeczy..

Hej ! Dzisiaj pisze Karolina z bloga sialalala96.blogspot.com. Razem z Natalią wpadłyśmy na świetny pomysł wymienienia się postami a tym samym przybliżenia Wam naszych postaci. W dzisiejszym poście znajdziecie kilka ciekawych faktów o mnie. Serdecznie zapraszam ! 

1. Jak już wiecie mam na imię Karolina.
2. 25 września skończę 18 lat ( wreszcie! ).
3. Jestem dość wysoka bo mierzę 172 cm.
4. Mam blond włosy i niebieskie oczy.
5. Moje imię z bierzmowania to Julia.
6. Mieszkam na południu Polski.

7. Mam dwie siostry, Kasie i Klaudie.
8. Mam przyjaciółkę o imieniu Agnieszka.
9. Chodzę do 2 LO.
10. Mój ulubiony kolor to czarny.
11. Uwielbiam słodycze, a najbardziej czekoladę, kakao, nutelle.
12. Od dziecka jestem wegetarianką. 
13. Nienawidzę zwierząt ( pomijając psy i koty )
14. Uwielbiam sport, a najbardziej siatkówkę i koszykówkę.
15.  Kocham rap.
16. Moi ulubieni raperzy to Miuosh, Onar oraz Ganja Mafia, a ulubionym polskim artystą Kamil Bednarek.
17. Przez 6 lat uczyłam się grać na skrzypcach.
18.  Lubię czytać książki o narkotykach i problemach życiowych.
19. Moją ulubioną książką jest "Odlot na samo dno"
20. Nienawidzę walentynek
21. Nie lubię kiedy ktoś na mnie patrzy jak jem.
22. Uwielbiam frytki i pizze.
23. Moim ulubionym serialem jest Rodzinka.pl

24. Bardzo podobają mi sie vansy, air maxy i air force.
25. Nienawidzę chodzić w sukienkach i spódnicach. Preferuję raczej spodnie.
26. Moimi ulubionymi filmami są "Titanic" oraz "Sala samobójców"
27. Mam tumblr'a ( http://sialalala96.tumblr.com/ )
28. Nigdzie nie ruszam się bez telefonu.
29. W przyszłości chciałabym zostać policjantką.
30. Jestem bardzo leniwa.
31. Nienawidzę historii, chemii, matematyki, fizyki.
32. Od kilku lat oglądam anime. Moimi ulubionymi są Naruto oraz Death Note. 
33. Chciałabym pojechać do Londynu, Japonii, Nowego Jorku, Los Ageles, na Ibizę.
34. Nie lubię małych dzieci.
35. Mam chorobę lokomocyjną.
36. Uwielbiam słuchać muzyki ,oglądać tv, spotykać się z przyjaciółmi.
37. Jestem śpiochem. 
38. Uwielbiam chodzić na imprezy i koncerty.
39. Cały czas się śmieję.
40. Uwielbiam się przytulać.



Dziękuję za uwagę i zapraszam na mojego bloga !! :)
/Karolajnaa.

23 komentarze:

  1. bardzo fajne fakty :)) i ciekawy blog!
    http://imsolostinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! super blog♥

    ZAPRASZAM CIE DO MNIE NA BLOGA - RAZEM Z PRZYJACIÓŁKĄ ORAGNIZUJĘ SUPER KONKURS!
    DO WYGRANIA: WIANEK I KOSMETYKI!
    jasia-jasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysl z tymi wymianami
    tez ostatnio polubilam bednarka

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fakty! ;)
    Zapraszam na mojego nowego bloga i proszę o pomoc w nadrobieniu strat, ponieważ utraciłam bloga z 300 obserwatorami, teraz zaczynam od zera. Każda obserwacja wywoła uśmiech na mojej twarzy :) dziękuję.
    MÓJ BLOG
    MÓJ BLOG
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post na pewno zajrzę :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne oczy :)

    http://duo-jessie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post <3 bardzo mi się podobają posty tego typu, uwielbiam fakty xd też nie lubie jak ktoś patrzy gdy jem hahahah
    wygląd bloga świetny, pozdrawiam :*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    w wolnej chwili zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, ciekawy! Zazdroszczę takich niebieskich oczu i włosów :c Też chcę być blondynką! Pozdrawiam cieplutko, Karolina :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super post ;-) ja też lubię koncerty i imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne masz oczy *.*

    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fakty :)
    swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post ;)) wydajesz się fajną osobą ;3

    Zapraszam: http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja koleżanka z klasy szaleje za Bednarkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka faktów pasuje idealnie do mnie :)

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię czytać takie posty, bo wtedy możemy poznać lepiej osobę, której blog czytamy :)
    ja w kilku faktach mam bardzo podobnie ;) śliczna jesteś:))
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog :)
    może chcesz wygrać ten wianek? zgłoś się do konkursu♥
    jasia-jasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny wygląd! :)

    alexshia-a.blogspot.com | xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mieszkam na południu ;p Już lecę na Twojego bloga :D

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz śliczne oczy :o

    http://juliettandjuliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysłowe! :3
    uwielbiam rodzinkę.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy blog :* Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj żelki żelki <3 kocham!

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*