naglowek

naglowek

25 kwi 2014

Blogosfera


                                                               FANPAGE
                                                ASK 

Witam :)

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć trochę o blogosferze o moim blogu i ogólnie o blogowaniu. Parę dni temu czytałam post Szczurka i to właśnie ona zainspirowała mnie do podzielenia się z Wami moimi przemyśleniami. Najważniejszym pytaniem jest co to jest to całe blogowanie, dla mnie jak i dla Was. Dla mnie blogowanie jest ważną częścią mojego życia. Jest to cudowne zajęcie. To nie jest obowiązek, to jest pasja. Kocham blogować, jeszcze wiedząc , że Wam czytelnikom to się podoba to w ogóle raj. No, ale niestety  blogowanie nie jest takie łatwe jak by się mogło Wam wydawać, że tylko się dodaje posty. Blogowanie to ciężka sprawa. Trzeba umieć  planować wszystko. Trzeba pogodzić blogowanie ze szkołą,zajęciami i na dodatek znaleźć czas dla przyjaciół. Jest to trudne, bardzo. Mi to całe szczęście wychodzi, nawet zdążam pisać dla Was codziennie. A to dlatego, że jednego dnia piszę 3 notki zapasowe na kolejne dni. Tak notki pojawiały by się co tydzień. Następna rzeczą która jest potrzebna w blogowaniu to zdjęcia, u mnie jak zauważyliście zdjęć od paru tygodni nie ma, ale właśnie robię parę zdjęć z Kamilą i mam nadzieję , że niebawem się pokażą. A poza tym muszą być zdjęcia, bo przecież mam współpracę i będę musiała robić te zdjęcia. Muszę skombinować swojego fotografa(Kamilę) i jeszcze wziąć aparat od siostry, bo jej pożyczyłam ;o. No i oczywiście najważniejszą cechą bloggera jest odwaga.  Bo  przecież pisząc bloga musimy  mieć  świadomość, że i tak prędzej czy później dowiedzą się uczniowie,koledzy,rodzina, i mogą spotkać nas nieprzyjazne komentarze, ale trzeba to olać, bo to tylko opinia zazdrosnych ludzi. Mimo tych niewielu wad, blogowanie wywróciło moje zycie  o 180 stopni. Zmieniłam się pod każdym względem. Pod względem ubioru,zachowania. Co dało mi blogowanie? Hmm, jest wiele rzeczy które osiągnęłam dzięki blogu , ale takie najważniejsze to zdecydowanie pewność siebie. No i oczywiście poznałam mnóstwo bloggerek, z którymi utrzymuję kontakt. Z jedną nawet umówiłam się na spotkanie w wakacje, ponieważ blisko w Gdyni, niedaleko tylko 100 km. :) Jeśli chodzi o blog, to jest to świetna forma wspomnień, zawsze można wrócić do starszych postów, i pośmiać się z tych zdjęci i stylu pisania. Mam nadzieję, że ten blog przetrwa baaaardzo długo, i będę mogła tutaj pisać do Was za 10 lat . :)
Patrzcie jakie  ładne cudeńko ma Kamila. A jakie ładne dłonie :< 
Do jutra :)

Ps:Jeszcze tylko pojutrze pojawi się notka, a później dopiero w czwartek. Ta notka jest tak jakby  za jutro, ale jutro jadę do Popiela i nie będę mogła jej wstawić, więc wstawiam teraz. Miłego czytania ;3 W niedzielę, zapewne małe co nieco z pierwszego spotkania z Natalią ;33 


50 komentarzy:

  1. Zycie blogera jest trudne, oprócz tego pogodzenia czasu itp. zmienia się twoje życie co najmniej w połowie, bo blogowanie jest wspaniałe ale czas też trzeba mieć. I tak jeszcze odwaga, bez tego nie oprzemy się hejterom.
    Ale dzięki blogowaniu nabieramy pewności siebie i lepszego stylu pisania itp. więc ma swoje pozytywy i negatywy, myślę , że jednak warto blogować ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ma piękne dłonie i paznokcie !

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne przemyślenia , ja też ostatnio o tym myślałam ;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogowanie powinno być pasją ;) świetna notka! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dłonie <3
    swietnie piszesz :)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka ! ;)

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna notka ! Ja dopiero zaczynam :)
    http://maddieandsell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że masz czas pisać notki codziennie :) Ja niestety nie mam tyle szczęścia. W mojej tematyce bloga myślę o nim zawsze gdy jestem na zakupach lub gdy przeglądam internet a nawet gdy rozmawiam z innymi - zawsze coś może się przydać. Zawsze noszę ze sobą organizer do bloga i staram się od razu uzupełniać w razie gdy coś wpadnie mi do głowy :) Oby jak najdłużej - powodzenia!

    Zapraszam do mnie:
    www.tematyczniekosmetycznie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewność siebie to podstawa ! :) szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę trudno połączyć w miarę systematyczne pisanie postów, naukę, zajęcia dodatkowe, spotkania z przyjaciółmi i czas na "opierdaling".
    Sama nie łączyłam końca z końcem i przestałam blogować. Zaczęłam ponownie pod koniec lutego i się nie poddam!

    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak, blogowanie zmienia życie człowieka (głównie na lepsze) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki świetny ten wisiorek :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + możesz zaobserwować jak ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację! U mnie blogowanie też jest taką częścią mnie, bez której nie potrafiłabym żyć. Ten wisiorek jest cudowny ♥ A Kamila ma piękne paznokcie haha :)
    Buziaki ;*

    czytruska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszesz bardzo ciekawe posty :)
    i wygląd bloga jest meega *-*
    może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakim aparatem robisz zdjęcia, bo mają świetną jakość? :D

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję,że będziesz pisać jak najdłużej.

    Alex-bloguje.blogspot.com

    ZALEZY Mi !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Doskonale to wszystko opisałaś. Ja również zawsze mam problem z dodawaniem zdjęć, bo nie zawsze jest też czas, aby je zrobić. Na blogowanie trzeba poświęcić wiele czasu, bo często dzieje się tak, że jednak trzeba zrezygnować ze spotkania z przyjaciółmi na koszt napisania posta. Blogowanie, jednak wchodzi w nawyk, wręcz w uzależnienie, od którego nie można się uwolnić, ale w sposób jak najbardziej pozytywny :) Pisanie postów, zmiany w wyglądzie, czytanie komentarzy i wszelkie tego typu rzeczy to czysta przyjemność. Najgorsza chwila jednak to ta, gdy znajomi dowiadują się o blogu... Sama jeszcze nie doszłam do tego momentu, ale wiem doskonale, jak mogłoby to wyglądać - ciągłe przedrzeźnianie, wyśmiewanie i wykorzystywanie wszelkiego typu zachowań, które naprawdę mogą zniechęcić do prowadzenia bloga. Ale tak jak napisałaś - nie można się tym przejmować. Przede wszystkim tutaj cisną się na usta obecnie często wykorzystywane słowa "haters make me famous" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog ciekawy, fajnie piszesz notki! ^-^



    zapraszam do siebie: http://aiko-chaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, ja mojego bloga też prowadzę dla wspomnień. Obserwuję :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację w blogowaniu trzeba wszystko planować :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog to świetna sprawa a zarazem cieżka praca. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. masz rację, cechą bloga jest z pewnością odwaga. Ja jej nie mialam przez dłuższy czas dlatego nie pokazywałam swojej twarzy ale na szczęście to się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. moje zycie tez sie troche zmienilo przez to :d aczkolwiek nigdy nie pisze postow na zapas bo nie wiadomo w sumie co sie stanie nastepnego dna ;d

    sali-pno.blogspot.com
    Mogłabym liczyć na kliknięcia w SHEINSIDE? Proszę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie to wszystko opisałaś, mnie osobiście blog nie zmienił w żadnym stopniu :D
    idiocisawsrodnasxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jak dla mnie blogowanie nie jest takie straszne jak opisujesz ;) nie mam czasu - nie piszę, nie mam pomysłu - nie piszę. To tylko i wyłącznie decyzja autora, a pisanie na siłę "bo już dawno nic nie było" mija się z celem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny post! Bardzo fajnie piszesz, zapraszam http://babesogood.blogspot.com/?m=0 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak samo wiele w moim życiu zmieniło blogowanie :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. właśnie trzeba wszystko zaplanować a później pisać . A co do czasu ja niestety nie mam codziennie wystarczająco dużo czasu , szkoła w sumie chyba w weekendy tylko :) http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna notka. Świtnie się czytało. Czekam na zdjęci :)

    W chwili wolnej zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam :)
    Obserwuje miło będzie jeżeli ty również zaobserwujesz :)
    http://enjooyablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne przemyślenia.. Napisałaś coś w podobie do Szczurka, ale bardziej sądzę,że wspomogłaś się jej postem, nie przepisując .. <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, napisałam po prostu swoimi słowami , a wspomogłam się po prostu postem :)

      Usuń
  32. Jak tam samo, uwielbiam blogowac, lubie sie dzielic tym co mysle, a potem usmiechnac sie gdy widze ze to co napisalam, naprawde sie komus podoba, oto wlasnie chodzi w blogowaniu. Robie to tez sama dla siebie :)

    Zapraszam do mnie: http://xwelcomeinmyworldx.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. post rewelacyjny, mnie bardzo denerwuje ta cała, że tak się wyrażę zabawa w obs za obs, kom za kom, i spam - och tak, ten przeklęty spam, początkujące bloggerki (większość) niestety się nim "posługują", napiszą: fajny post, zauroczyłaś mnie jesteś megaaa. OBS ZA OBSSSSS KOM ZA KOM - ŻAŁOSNE. I jeszcze dają ze sto linków, aby tylko ich odwiedzić bloga, ja jakoś takich blogów unikam.
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak tylko przeczytałam tytuł,to od razu wiedziałam,że zainspirowałaś się Szczurkiem :)
    Zgadzam się,blogowanie jest pasją,nie obowiązkiem :3 Osoby,dla których blogowanie jest przymusem,nie powinny tego robić,bo nic dobrego z tego nie wyjdzie ^^

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ale żeby nie było nie kopiowałam posta! :)

      Usuń
  35. Też uważam, że blogowanie to super sprawa, i dla czytelnika, i dla blogera :) Jednak zgodzę się też z tym, że trzyma w to włożyć sporo pracy.
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. do pisania trzeba mieć talent lub chociaż bardziej niż ogólne pojęcie, do fotografowania trzeba mieć talent - niestety blogowanie nie jest dla wszystkich ;)
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie blogowanie jest wspaniałe :) Można podzielić się czymś z innymi osobami. Tylko trzeba włożyć w nie sporo pracy, a nie większość postów jak u niektórych z Sheinside lub Choises..

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie blogowanie to sama przyjemność. Bardzo lubię pisać, robić zdjęcia czy do nich pozować. Czasami brak na to czasu, ale nie wyobrażam sobie go nie prowadzić :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. dobry post, ja z moim blogiem też już wiele przeszłam :) i dobrze go chronię hehe ;) blogowanie dla mnie to taka przyjemna praca, o ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja uwielbiam blogować, mogłabym pisać posty całe dnie :) Jest to taka moja mała 'praca' :)

    Zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne kształt paznokci ma ta Kamila *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę ci, że masz codziennie masz czas na napisanie notki. Ja też czasami piszę notki na zapas, ale gdybym dodawała je codziennie to pewnie po jakimś miesiącu zabrakło by mi pomysłów na kolejne.
    Jaki śliczny naszyjnik *-*

    http://peach-please.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, gdyby nie posty zapasowe nie miałabym na to czasu. Ja tam mam codziennie nowe pomysły i je po prostu piszę i mam na resztę dni :)

      Usuń
  44. Teraz nie umiałabym żyć bez bloga, za bardzo mi na nim zależy. :D
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*