naglowek

naglowek

22 kwi 2014

Q&A

Hej :)

Jak tam u Was po lanym poniedziałku? Kto Was oblał? Ja osobiście, zostałam oblana przez Kamilę, za co nie dziękuję. Miałam całą mokrą kurtkę :<  Zanim zacznę to  chciałabym napisać, że właśnie moja bluza z sheinside, którą wybrałam została wysłana, i za tydzień,dwa będę ją miała.Dzisiaj przygotowałam dla Was ,,Pytania i Odpowiedzi". Zaczynajmy:
1. Od kiedy masz bloga?
Bloga mam od 6 listopada.
2. Posiadasz kanał na yt?
Nie nie posiadam, ale mam zamiar zrobić taki kanał, i zacząć nagrywać.
3.Jakiego typu posty najbardziej lubisz robić?
Zdecydowanie tagi, co widać po moim blogu( jutro również tag)
4. Czym się interesujesz?
Interesuję się blogowaniem,modą,grafiką oraz fotografią.
5.W jakich jesteś fandomach?
Kwiatonator :)
6.Ulubiony blog?
Dużo by tu wymieniać( w środę  zrobię notkę)
7.Co cie zainspirowało do załozenia bloga?
Inne bloggerki :>
8.Kto robi zdjecia?
Kamila <3
9Czego byś nigdy nie zaryzykowała w swoim życiu dla przyjaciół?
Nie wiem, nie myślę jeszcze o tym :>
10. Co jest u Ciebie w życiu priorytetem?
Szczerość.
11. Czego boisz się najbardziej?
Chyba nie ma takiego czegoś. 
12.Co najbardziej cenisz u ludzi?
Szczerość.
13. Ile miałaś blogów przed tym ?
Nie wiem, dużo.
14..Miewasz czasem momenty w których chcesz usunąć bloga ?
Raz miałam taki moment, ale nie aż taki żeby usunąć, tylko zawiesić.
15.Jaki masz aparat ? 
Mam ogólnie cyfrówkę, ale teraz jest u siostry i robię zdjęcia telefonem.
16. W jakim programie przerabiasz zdjęcia? :)
Gimp,Photoscape, Photoshop czasami :D
17. Ulubiony sklep ? :)
Sheinside, i te sieciówki :D 
18.Jak ty zrobiłaś taki wygląd bloga, że to ma taki kształt a nie prosty prostokąt? (prosty prostokąt...) 
Cały wygląd nie robiłam ja tylko Agata z bloga agadiar.blogspot.com :) Jej się spytaj.
19. Jeżeli miałabyś wybrać dla siebie 3 cechy, jakie by były?
Odważna,dusza towarzystwa,stanowcza. :)

38 komentarzy:

  1. super odpowiedzi ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się twoje odpowiedzi :) zapraszam http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam chyba szczęście - mnie nikt nie oblał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Mnie oblał tata i siostra. No i nie wiem co tu jeszcze napisać ;)

    vici-vicia.blogspot.com <---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. cała oblana byłam i dom też cały w wodzie :3
    nowy post u mnie zapraszam do obserwacji jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też interesuję się blogowaniem xd

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odpowiedzi :D Też przerabiam zdjęcia w Gimpie. ;))

    zapraszam --> glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ♥
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny tag :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne odpowiedzi :)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ja wcale nie bylam oblana kocham tez blogowac, fotografowac <3
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham tagi również:)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za odpowiedź :D Grasz w simsy, co nie? XD
    idiocisawsrodnasxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnęłam, bo napisałaś "dusza towarzystwa" :D

      Usuń
  14. mnie oblała mama z babcią -.- ale im się odpłaciłam! ;]]
    fajne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  15. heheh już cię lubie ja czyba bardzo cenie sobie u ludzi szczerość http://linkaexcept.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pytania i odpowiedzi :) To niesamowite ile można dowiedzieć się o człowieku tylko po takich 19 pytaniach!

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście nie zostałam oblana, super odpowiedzi :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na tag :)
    katie-style1771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również uwielbiam tagi :) mam w planach dodać wiele tagów :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł, fajne odpowiedzi. ;)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na notkę z ulubionymi blogami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł na tag.
    Ciekawie się go czyta, u mnie też dzisiaj tag :)

    pozdrawiam
    mokkakahvi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie tagi można sie wiele dowiedzieć;)
    zapraszamy na nowy post

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy tag. Wyczytałam, że chcesz założyć kanał na YT. Życze powodzenia! :)
    mozedzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i jestem pewna że wrócę na pewno !
    zapraszam do mnie może obserwacja? ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. 2,4,13,18 <-- Witaj bliźniaczko :))
    A ta agata odwaliła kawał dobrej roboty - ślicznie tu u ciebie :)

    Zapraszam na nowy post :)
    http://iitiismyliife.blogspot.com/2014/04/pinkpinkpink.html
    Miło będzie mi jeśli coś po sobie zostawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku masz naprawdę przepiękny desine. Bardzo mi się podoba, jest taki delikatny i dziewczęcy poza tym fajnie piszesz, chyba zostanę tu na dłużej ^^
    Jak będziesz miała czas to wpadnij do mnie http://everythingaboutmediary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post ;)
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne odpowiedzi:) Pozdrawiam xoxo

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*