naglowek

naglowek

25 kwi 2014

Ulubione bloggerki :

                                                  Lajkujcie-FANPAGE
                                                  Pytajcie-ASK
Witam;)

Jak sobie pomyślę, że kończą się wolne dni, to mnie skręca. Całe szczęście, będę chodziła tylko  3 dni i majówka. Na pewno majówka będzie   z Kamilą i Olkiem może też z Weroniką. Dzisiaj chciałabym  przedstawić Wam moje ulubione bloggerki. Zaczynajmy:

Łucja :)



Jessika Chińcza :)









Paulinka <3


Binka:)

Julia :)

Daria :)
_
Karolina :)


Wiktoria :)

Patrycja :)

Alex :)

Magda :)

Mery&Blue :)
♥
Paulina :)

Karolina:)

Agata :)

Zosia :)

Asia :)


                                                                         Do jutra :)



40 komentarzy:

  1. świetna notka :)
    Obserwuje :)
    Jeżeli masz czas to wpadnij w wolnej chwili :)
    http://enjooyablee.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ich trochę ;)

    zapraszam do siebie na konkurs :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko 17 :D Po prostu, one są najlepsze, i je kocham czytać <3

      Usuń
  3. Ciekawy post:-)
    Ja nie mam ulubionych blogerek

    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię większość z nich! Ale części nie znam, mogłaś podać linki do blogów ;p

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linki do blogów są zalinkowane, jeśli najedziesz na imię to tylko klikasz i przenosi cię na bloga dziewczyn :)

      Usuń
  5. Również czytam blogi ( niektórych ) dziewcząt, które podałaś. c :
    radioactive15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię blog Lucy i Binki <33

    szkoda że mojego nie ma :( ale zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lucy, Binka, Agata, Patrycja <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie wszystkie które lubie ;)

    http://asuna-time.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię tego typu posty :)
    świetnego masz bloga i zaczynam go obserwować (myślę ,ze ty też ) :) szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wymienilas wszystkie moje ulubione blogerki <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znałam większości z tych blogerek , ale na pewno z chęcią odwiedzę ich blogi :)
    obserwuję
    vintage-girls-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam wszystkich blogerek :) ale chętnie zaglądnę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje, bo dzięki Tobie weszłam na dużo ciekawych blogów.
    No i również zamartwiam się, iz wolne od szkoły dobiega ku końcowi, lecz niedługo wakacje, a jeszcze bliżej weekend majowy.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://bruise-br.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny post też je lubię,ale nie znam kilku,więc z chęcią wejdę na ich stonkę i zobaczę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także uwielbiam Lucy,Binkę i Agatę :)
    Mamy podobny gust :D

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy post ;3
    jeśli chcesz to możesz do mnie zajrzeć :
    http://moj-obiektyww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie blogi z wymienionych znam ;) Super są.
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna lista blogów :)
    Skomentujesz mój nowy wpis? :***
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. hej! ważna informacja! założyłam nowego bloga, dlatego tamto, które obserwujesz już nie jest aktualne (malolatajulqa) dlatego zapraszam cię na nowego bloga : http://desire-and-have.blogspot.com/
    jeśli zaobserwujesz, to będziesz mieć nie 1 a 2 czytelników!
    zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 343 <3 Oni są najlepsi ;33 A poza tym nie obserwowałam cię, i po co mi tu piszesz jakbyś nie mogła na emailu, czytałaś chociaż posta?:))

      Usuń
  21. Uwielbiam Lucy i Agatę! ♥
    www.7thelittlethings.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne blogerki wybrałaś, nie znam tylko jednej..
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam dużo, ale najbardziej lubię to Mery&Blue i Agatę z Will Be Finee :)

    OdpowiedzUsuń
  24. także lubię Lucy i Agate :3 <3
    http://zaaczaroowanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Również czytam niektóre z tych blogów lecz doliczam jeszcze Ciebie :)

    alex-bloguje.blogspot.com !

    ZALEŻY MI C;

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja WPRAT KOCHAM JULKĘ BINKĘ I SZCZURKA <3 <3

    super post <3

    OBSERWUJE-miło by było gdybyś i ty mnie zaobserwowała :)
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post !!!
    Ja uwielbiam Szczurkaaa <3
    Zapraszam http://mirandqq.blogspot.com/ :*
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny post, ja kiedyś też pisałam o moich ulubionych blogach ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie ;))
    rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Również czytam niektóre z tych, co wymieniłaś :)

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogłabys jeszcze dać linki do ich blogów ;p
    idiocisawsrodnasxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyście najechali na ich imiona, to automatycznie by was przeniosło na ich bloga :))

      Usuń
  31. Ja uwielbiam Łucje :-)

    Zapraszam http://alexetalex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Obserwacja za obserwację?
    Jeżeli spodoba ci się mój blog zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna notka :)) podoba mi się ;)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/la-la-la.html nowa notka! zapraszam na bloga, każdy komentarz i obserwowanie będzie odwzajemnione. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wiecie to głupie i to niema sensu a weycie na youtube i wpiszcie co to opciach i to bedzie bo wy to robicie i lol po pierwsze ja jestem ładniejsza i po drugie robie ładniejsze zdięcia i lol gdie wy mieszkacie chyba w bolcu a nie w Warszawie ile wy gówniary macie lat chyba pięć no i znajcie lepszy styl ubierania co i ładniejszy ja jestem moelką awy nie i mój dziadek to p
    prezydent no tak i nauczcie się to więcej nie pokazywać wy diowuchy małolaty się znalazły!!!!!!





    OdpowiedzUsuń
  35. wiecie to głupie i to niema sensu a weycie na youtube i wpiszcie co to opciach i to bedzie bo wy to robicie i lol po pierwsze ja jestem ładniejsza i po drugie robie ładniejsze zdięcia i lol gdie wy mieszkacie chyba w bolcu a nie w Warszawie ile wy gówniary macie lat chyba pięć no i znajcie lepszy styl ubierania co i ładniejszy ja jestem moelką awy nie i mój dziadek to p
    prezydent no tak i nauczcie się to więcej nie pokazywać wy diowuchy małolaty się znalazły!!!!!!





    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*