naglowek

naglowek

29 kwi 2014

Wygraj post promujący!



Hej :)


Razem z Asią chcemy zrobić konkurs. Nagrodą będzie post promujący na obu blogach, czyli na moim i na maymiodek.blogspot.com


Zasady:
Kliknąć we wszystkie linki tutaj-TUTAJ
Zaobserwować publicznie bloga mojego i Asi
Polubić mojego fanpag'a :)
Oraz wstawić banner( na dole jest)
W komentarzu musicie napisać:
Imie i pierwszą literę nazwiska :)
Email
Banner do wstawienia(zalinkowany):

Wyniki 6 maja.
Akceptowane będą tylko komentarze zgłoszeniowe :)

12 komentarzy:

  1. Magda M
    magda-13@o2.pl
    Baner wstawiony :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilia K
    emilka11.2000@tlen.pl
    Baner wstawiony
    emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ♥ Biorę udział ♥
    Zaobserwowałam oba blogu publicznie (od dawna je obserwuje)
    imię i pierwsza litera nazwiska: Sandra Ch.
    e-mail: SandraStream@wp.pl
    Bener wstawiłam na moim blogu pod adresem: http://sandra-suzy-blog.blogspot.com/
    Fanpage polubiłam jako: Sandra Chudy
    Kliknęłam we wszystkie linki na blogu Asi;D

    Wszystko zrobiłam;)) ♥ Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście biorę udział!
    Poklikałam w linki
    Blogi obserwuję jako Zuzza
    Lubię Twojego fanpag'a
    Wstawiłam banner na bloga: swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com
    moje imię i pierwsza litera nazwiska to Zuzanna C.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zapomniałam wstawić e-maila. To on:
      zuzac.blog@interia.pl

      Usuń
  5. Biorę udział!
    Kliknęłam
    Obserwuje jako: Rose
    Lubię twojego fanpaga
    nie wiem czemu, ale tego banneru nie mogę od ciebie skopiować ponieważ jest niewidoczny Oo
    Martyna P
    martynablogx3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia T.
    natalia.turlej@vip.onet.pl
    Wszystkie zasady wykonane, teraz próbuję wstawić baner!!
    POZDRAWIAM
    http://natalia-lena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Weronika D.
    werka0978@gmail.com
    Obserwuję 2 blogi (publicznie) także poklikałam a i fanpage też :)
    Baner wstawiony

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdalena G.
    meg6654@gmail.com
    Obserwuję dwa blogi, dałam like i poklikałam w linki :)
    Banner wstawiony tu -> http://meg-megan1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*