naglowek

naglowek

19 maj 2014

Mała recenzja

Hej :)

Patrząc na mojego bloga stwierdziłam , że nie napisałam tutaj jeszcze żadnej  recenzji jakiegoś kosmetyku. I teraz to zmienię. Na dzisiaj przygotowałam dla Was małą recenzję żelu-peelingu- maski z Nivea(dokładnie Nivea Vissage pure effect All-in-1 Żel-Peeling-Maska) :)

Co robi?
Oczyszcza,peelinguje,matuje,zwalcza bakterie,nie podrażnia, omaga odblokować pory i oczyścić skórę z wągrów.
Ma w sobie aktywny ekstrakt z magnolii.
Sposób użycia:
Raz dziennie nakładaj  delikatnie na mokrą skórę, po czym zmyj letnią wodą. A jeśli używasz jako maska to pozostaw 3-5 minut na skórze, następnie zmyj dokładnie wodą, jeśli używasz jako maskę to używaj tego 2-3 razy w tygodniu.
Mała opinia:
Jeśli chodzi o mnie, to jest on wręcz stworzony dla mnie. Mam strasznie tłustą cerę, podatną na wypryski, i gdy tylko wyskoczy mi jakiś nieproszony gość, ten właśnie żel mi pomaga. Jak dla mnie jest on cudowny, nie podrażnia skóry, nic mnie nie szczypie , a co najważniejsze nie pojawia się więcej wyprysków, widać małe efekty. Wiadomo po 2 tygodniach jeszcze nie bedzie wielkich efektów, ale już można zauważyć delikatną poprawę skóry, cery i mniej wyprysków :) Zapach jest przeboski. A na dole macie zdjęcie jak wygląda na ręku. :)

I ta jakość bloggera ;)


Czy używaliście już tego żelu? Jesli tak, to podziel się w komentarzu opinią :) 
Do następnej. 



32 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie używałam, może spróbuję, ale na razie nie mam praktycznie w ogóle wyprysków. Jeśli kiedyś będę miała większe kłopoty z cerą niż mam teraz (choć mam nadzieję, że tak nie będzie, hah :) to na pewno wypróbuję! Bardzo fajna recenzja, chętnie zobaczyłabym takich więcej! Jak dla mnie jakość zdjęć bloggera jest całkiem okej, chociaż wiadomo, zdjęcia nie są aż tak ładne jak przed wstawieniem na bloga, choć blogger jest na pewno lepszy od zdjęć na facebooku. Tam to już po prostu masakra. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie chyba muszę to kupić - też mam problemy z tłustą cerą...

    fotografiazpieknem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście nie lubię produktów "all in one" ale czasami je testuję :))

    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam tego żelu i osobiście jestem z niego bardzo zadowolona :3
    Zapraszam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też używam tego i na prawdę polecam !
    Super recenzja ♥
    http://mirandqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post <3 bardzo mi się podobają takie posty
    wygląd bloga świetny, pozdrawiam :*
    czekam na kolejną notkę

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten krem! :)
    A tak wogóle to jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twojego bloga. Moim zdaniem twoje posty są takie przemyślane i dopracowane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. Trzymam za ciebie kciuki kochana! :*



    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/szacunek-za-szacunek.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam tego żelu i chyba nie mam zamiaru :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam go i był spoko ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem z Sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kosmetyki nivea, większość z nich jest rewelacyjna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś używałam ale się nie sprawdził..
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam go nigdy :) Dziękuje za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam ;d ale chyba spróbuję, używałam tylko under tewenty i jak dla mnie jest do dupy xD
    więc chyba spróbuję tego :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam go , ale może wypróbuję ;)
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam go.
    Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki?
    To dla nas bardzo ważne. Kiedyś i my ci się odwdzięczymy.

    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/05/lista-zyczen-z-prersunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa recenzja :D
    (Zapraszam do mnie, jeżeli możesz to kliknij w bannery w pasku bocznym)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna recenzja i super wygląd blogu! ;)
    Poklikasz u mnie we wszystkie linki ubrań? Proszę :***
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/05/handpicklookcom.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna recenzja !
    Obserwujemy? Zacznij i odpowiedz u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam. Czekam na kolejne recenzje kosmetyków :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglada dobrze , wreszcie recenzja, czekam na wiecej!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam i byłam bardzo zadowolona. Z linii tych kosmetyków używam jeszcze toniku i kremu :) Zdecydowanie mogę też polecić te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mialam jeszcze przyjemnosci go używac..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie używałam tego peelingu,ale mam kilka swoich ulubionych więc raczej tego nie użyję chyba,że kiedyś.

    ♥♥♥♥
    alex-bloguje.blogspot.com/

    Zapraszam ! :))
    Wejdź,komentuj,obserwuj!!

    Zależy mi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam nigdy, ale po dobrej recenzji skusiłaś mnie nim :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam, ale może rozejrzę się za nim :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda, że taka słaba jakość, ale nie mniej jednak recenzja mi się podoba;)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam ale może spróbuję :)
    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*