naglowek

naglowek

26 cze 2014

Second hand

Hey :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was post na team second handów czyli popularnie nazywane ,,lumpeksami". Są to sklepy z odzieżą używaną. Pisze o tym ,ponieważ większość luzi wyśmiewa się z osób które tam kupują. Chciałabym Wam przedstawić co to jest tak na prawdę lumpeks , i moja opinia o nim i o osobach tam kupujących. Nie mam doświadczenia w kupowaniu tam rzeczy, bo nie kupowałam tam nigdy ciuchów dla siebie, więc  moja opinia może się różnić od waszego.Na początek co to jest lumpeks? Second hand to niby odzież używana, ale teraz coraz więcej  lumpeksów ma nowe  rzezy z sieciówek z metkami.  Jak dla mnie jest to sklep niczym nie różniącym się od  sieciówek. To że jest tam o wiele taniej nie powinno być powodem do wyśmiewania się z osób którzy tam kupują. Osobiście tam nie kupuję, ale nie mam nic do osób którzy to robią. Nie ocenia się ludzi po tym gdzie kupują.  Wiele gwiazd kupuje właśnie tam ciuchy i po prostu przerabia według swojego uznania np Kesha( jakkolwiek to sie pisze). Ja osobiście jeśli bym miała za małe ciuchy to wolę wrzucić to do kontenera z odzieżą uzywaną lub pójsc do lumpeksu i  po prostu dać to osobom które nie stać na drogie ciuchy.  To że  kupujecie w lumpeksach nie robi z Was gorszych, tam na prawdę można kupić bardzo oryginalne ciuchy po niskiej ceny, tyle już hauli oglądałam lumpeksowych i zakochałam się w każdym ciuchy który widnieje w szafie tych youtuberek.Więc jeśli  kupujesz w lumpeksach nie ukrywaj się, to nie jest powód do wstydu! Noś z dumą te ciuchy które tam kupiłaś!



                      To wszystko :) Do zobaczenia w niedziele, będzie post o nowej koszulce z sheinside :)


35 komentarzy:

  1. Ja jakoś specjalnie nigdy nie wstydziłam się tego, że znalazłam np. jakąś fajną bluzke z lumpeksie. Jak dla mnie to świetna sprawa, że za ciuch dam 5zł, a nie 50!
    ✿ Serdecznie zapraszam do mnie - klik ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście mam kilka rzeczy z sh, które w ogóle nie wyglądają na noszone wcześniej najprawdopodobniej są zadbane :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest jeden second hand, i to nawet obok bloku, ale w sumie nigdy tam nie byłam ,chyba mogłabym się wybrać ;D

    Obserwuję ;* Zapraszam do siebie :)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa notka :)

    masz świetny wygląd bloga :)


    http://nikkowska.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  6. a właśnie dzisiaj sobie kupiłam taki fajny kombinezonik w lumpeksie po 7.50, a pewnie w normalnej sieciówce kosztowałby z +50 zł hehs
    Ogólnie to dla mnie fajna sprawa, że możemy zaoszczędzić na naprawdę o wiele więcej wartych ciuchach. U mnie jakoś 85% szafy to własnie rzeczy z second handów, a jak ktoś się o tym dowie to od razu robi wielkie oczy, bo zazwyczaj lumpeksy są kojarzone z jakimiś szmatami, a w rzeczywistości tak nie jest. ;w;

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie second handy są naprawę super! możemy znaleźć oryginalne ubrania w bardzo dobrych cenach!

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post ;)) ja osobiście bardzo lubię second handy ;3 i często tam kupuję ;)) .. można znaleźć wiele oryginalnych rzeczy ;)

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupuję w second handach, ale nie mam nic do osób, które tam zaopatrują się w ciuchy. Czasem można trafić na ciekawe rzeczy, jednak w większości przypadków ciuchy nie są zbyt ładne, dlatego podziwiam osoby, które potrafią tam znaleźć coś modnego ;)
    http://farbowane-rudym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem tak zwaną lumpeksoholiczką, ponieważ jestem uzależnina od kupowania tam <3
    Kocham te sklepy i nie rozumiem ludzi, którzy się z nich śmieją..

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz właściwie coraz więcej ludzi kupuje tam ubrania, coraz mniej ludzi się z tego śmieje, właściwie chyba odkąd przyszła moda na vintage, w second hand można znaleźć mnóstwo ubrań w tym stylu. Sama nic nie mam z lumpeksu, ale ubrania które kupuję w sieciówkach zawsze kupuję na promocjach, więc i tak kupuję tanio :)


    http://littleworldnessy.blogspot.com/
    Dzięki za komentarz w ostatnim poście i zapraszam na nowy post. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam talentu do znajdywania fajnych rzeczy w lumpach, ale zazdroszczę innym jak kupią sobie coś genialnego za 2 zł ;D
    http://donutworrybehappy.blogspot.com/ - zapraszam do mnie, wracam z relacją z koncertu 30 Seconds to Mars :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym się nie wstydziła tam kupować :)
    normalne ciuchy tam sprzedają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiem czemu ludzie śmieją się z tego, ze ktoś kupuje w lumpeksie Oo

    http://rosy-roosy.blogspot.com/- klik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to lubię chodzić do SH. To nie wstyd tam kupować, a oszczędność. To prawda. W takich sklepach można zdobyć perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bardzo lubię kupować w second handach ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chyba nie umiem nic szukać w takich sklepach :D ale np. moja koleżanka, albo różne dziewczyny jak się przegląda blogi znajdują tam takie ładne rzeczy za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy tam nie kupowałam ubrań nie mam nic do osób które tam się ubierają.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Coraz więcej osób kupuje w lumpeksach i mało osób się z tego śmieje. To jest właśnie takie głośne, że się ludzie smieją z takich osób, a ja się jeszcze nigdy z takim czymś nie spotkałam ;)
    Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam nawet często kupowałam i jestem zadowolona z tych rzeczy :) http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. W życiu nie ubiorę się w ciuchy z lumpeksa.
    Zapraszam na mojego bloga, to nie reklama tylko zaproszenie.
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. W sh można znaleźć naprawdę świetne ubrania! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sporo osób kupuje w sh i ja jakoś nigdy nie usłyszałam żeby ktoś się z tego śmiał, często można tam znaleźć prawdziwe perełki!

    Chciałabym Cię bardzo serdecznie zaprosić na mojego bloga, zależy mi na tym żebyś go odwiedziła, gdyż dużo to dla mnie znaczy. Reaktywowałam go po sporej przerwie bo postawiłam sobie wielki cel na te wakacje aby zmienić swoje ciało i mam nadzieje że z twoją pomocą się uda ZMOTYWUJ MNIE PROSZĘ- proszę zajrzyj: http://mimi-runs.blogspot.com/ Bloga piszę o fitnessie, bieganiu, jeździectwie i tym co akurat siedzi mi w głowie. Serdecznie zapraszam! Będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz i zostawisz jakiś ślad!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie lumpeks i normalny sklep nie robi różnicy, w lumpeksie coraz częściej są lepsze i o wiele tańsze rzeczy niż np. w h&m. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie ja zamierzam zamówić sweterek taki bo śni mi się po nocach hheehe :)
    co powiesz na wspólna obserwacje?
    wiem, wiem,że nie tolerujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak na prawdę wiele osób robi tam zakupy,tylko nie każdy potarfii się przyznać! Znam dziewczynę która chodzi do takich sklepów,bo nie raz ją tam widziałam,chociaż ona sama w życiu nie powiedziałaby,że tam kupuje.Najlepsze jest to,że patrząc na nią w życiu nie powiedziałbyś,że tam chodzi,a to świadczy o tym,że idzie tam znaleźć idealne i to markowe rzeczy! :D

    wiska-faashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam second-handy, można tam znaleźć wiele tzw. 'perełek' za grosze :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiele osób wstydzi się chodzić do SH, jednak ja lubię tam wpadać :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uważam że twój post powinnie przeczytać wszyscy którzy śmieją się z innych że kupują w tego typu sklepach.ja naszczęście nie mam wokół siebie takich ludzi,ponieważ gdy gadamy se o ciuchach to każdy zawsze wspomnie że bluzkę czy spodnie czy cokolwiek kupił w tym sklepie.Także dobrze trafiłam.Ale są tez takie osoby które śmieją się z innych że nie mają firmowych ubrań ,i że kupują ubrania na ciuchach czy w lumpeksach a sami na ciuchach kupują ubrania ,i zmyślają ze ta bluzka była z zary,owszem mogą kupować gdzie chcą ale nie powinni sie wyzywac że ktoś tam kupuje w second handzie jak sami tam kupują .Ja czasami wejde własnie do second hand i naprawde jest tam wiele fajnych żeczy naprawde musisz tam zajżeć ,bo czasami można upatrzyc wiele fajnych żeczy
    +byłoby mi miło gdybyś weszła na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad :)
    wiccula.blogspot.com czekam na komentarz w sprawie mojego posta :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście uważam że nie ma powodu żeby się śmiać nad secon-handem . To zwykły sklep i podejrzewam że
    każdy my chociaż jedną rzecz z takiego sklepu .

    Czy mogłabyś poklikać u mnie w poście ? Serdecznie dziękuję <3

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/06/handpicklook.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również uważam że to zaden wstyd kupować w SH, przecież tam są normalne ubrania, a nieraz nawet lepsze niż w markowych sklepach ;)
    http://styletimeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zgodzę się z moją poprzedniczką, to żaden wstyd tam są nawet lepsze ubrania. Są też nowe za dużo niższą cenę, ja niestety nic jeszcze tam nie upolowałam :)

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie widzę nic złego w kupowaniu w lumpeksach, można tam znaleźć wiele świetnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*