naglowek

naglowek

22 sie 2014

#2 Kolejne outfity

Hey :)
                             Zanim przejdę do postu, to prosiłabym Wam o zadawanie  pytań pod komentarzem odnośnie szkoły, nauki, wakacji :)
Na początek chciałabym zapytać czy jesteście już przygotowani do szkoły? Bo ja tak. Parę osób pytało mnie o to czy na moim blogu pojawi się seria back to school i powiem Wam , że nie bo nie widzę sensu  tworzyć posty które każdy już  ma na swoich blogach i  każdy do szkoły ma zeszyty, piórnik i plecak więc to troszkę bez sensu, natomiast jeśli chcecie mogę tak raz  na jakiś czas robić outfity do szkoły, już raz zrobiłam zdjęcia 2 letnich outfitów i powiem Wam , że spodobał mi się ten pomysł na posty więc i dzisiaj przygotowałam dla Was   2 outfity tym razem bardziej   na cieplejsze dni, można to uznać za takie outfity do szkoły :) Od razu przepraszam za wszystkie miejsca gdzie ciuch się trochę wygniótł no, ale okiełznać moje ciuchy, żeby  ułożyły się ładnie do zdjęć to nie lada wyzwanie :)
I outfit:


 Jest to taki moim zdaniem typowy jesienny outfit. Składa się on z zwykłych marmurkowych rurek,  niebieskiej bejsbolówki, fioletowej  koszulki z Prosto( Sopot) i czarnej beanie z napisem Easy :)

                                                                             Rurki,Bejsbolówka- Giełda
                                                                             Koszulka- Prosto
                                                                             Beanie- No name








 II outfit składa  się z  zwykłych czerwonych rurek,  bokserki oraz  taki bardziej wiosennego sweterka w  kwiaty.


                                                                         Spodnie- Giełda
                                                                         Koszulka-Cahoot( nie znam firmy ) :D
                                                                        Sweterek- No name


                                                                  I to na tyle :)

                                                            Do następnej.





                                                                     


34 komentarze:

  1. Outfit drugi jak najbardziej przemawia do mnie. Super by było gdybyś pokazała te ubrania na sebie, napewno oglądałoby się dużo lepiej. Tak masz rację teraz roi się od serii Back to school, ale szczerze powiem, że nie trafił mnie jeszcze żaden post, więc szukam dalej. Powodzenia w blogowaniu :)

    Będzie mi miło jak wpadniesz do mnie bo dopiero zaczynam.
    Pozdrawiam :)
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy outfit super:)xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy outfit super, bo koszulka Prosto <3 xD

    zajrzyj do mnie, adres znasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenia :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie w moim stylu ciuchy!:)

    fajny blog zapraszam do mnie.
    Julcze-blog.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś te ubrania do mnie nie przemawiają. Wolę bardziej pastelowe ubrania, lekkie, przejrzyste, klasyczne.

    aki-akkie.blogspot.com - Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pastelowe kolory też lubię, ale nie do takiej pory roku jaką jest zima czy jesień.

      Usuń
  7. Bardzo fajna beanie! Ja chyba też muszę sobie kupić podobną :D
    Ładne outfity, widać że dużo pracy włożyłaś w robienie zdjęć. :))
    Obserwuję bo naprawdę bardzo dobry blog <3
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne stylizacje. :))
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz genialną czapkę! *O*
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe stylizacje :)

    Zapraszam na nowy post :)
    greentea83.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny blog, no i oczywiście post. Jestem pod wrażeniem! ♥ Zupełnie nie mój styl :)

    Zapraszam: (mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem)
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM (KLIK) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne outfity . Ja też jestem gotowa do szkoły :)
    obserwuje
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super notka ;)
    zapraszam do mnie http://wiciakmartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie :) To teraz czekamy na szkołę ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe outfity ;))
    ja jeszcze nie mam nic do szkoły xd

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba outfity są bardzo ładne :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem do szkoły, prawie... Fajny ten drugi outfit:)))))))) http://meryandret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie załóż na siebie te stylizacjie i zrób zdjęcia na sobie :)

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne outfity! Szkoda, że nie pokazałaś ich na sobie.

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  20. bejsbolówka sprawdza się idealnie w każdym zestawie, będzie idealna do szkoły. zgadzam się z przedmówczynią, stylizacje lepiej będą prezentować się na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne outfity! :)

    http://domiixx15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne outfity:D Czekam na podobny post - tylko pokaż outfity na sobie:* Strasznie podoba mi się ten sweterek:)

    http://bllue-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietne outfity! :)))


    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Outfity są świetne! Bardziej podoba mi się ten drugi, ale czapka w pierwszej stylizacji jest genialna ;P

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne outfity :) W sam raz do szkoły :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny strój :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. popracuj nad jakością zdjeć :D

    u mnie na blogu giveaway w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczny outfit ten pierwszy :D

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> ♥Mój post - klik♥ (wzamian masz szanse ze Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  29. FAJNE;p
    Zapraszam do mnie na nowy outfit ;p Moze sie zainspirujesz;d
    Jeśli zaobserwujesz, napisz o tym w komentarzu a ja sie odwdziecze<3;*
    moohox3.blogspot.com
    instagram.com/maciejewskamalgosia

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne :3
    + mogłabyś kliknąć w banner Sheinside? (jest pod obserwatorami) Z góry dziękuje :) ---> Mój blog (kliknij) Jak klikniesz, napisz o tym w komentarzu, zaoserwuje cie :) (nie oszukuj..)

    OdpowiedzUsuń
  31. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Czy mogłabyś kliknąć w baner Mart of China na moim blogu? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*