naglowek

naglowek

20 sie 2014

Moda na złe traktowanie słabszych




Hey :)

Dzisiaj bez zbędnych słów, zaczynamy temat postu. Dzisiaj przygotowałam dla Was post tematyczny, ponieważ dawno takiego nie było. Będzie to post o  coraz bardziej modnym złym traktowaniu słabszych, a mianowicie naszych najlepszych przyjacieli- psów.  Coraz więcej słyszy się o porzucaniu zwierząt, katowaniu ich,  przywiązywaniu do drzew,  lub jak już się zabawka znudzi oddaniu do schroniska. Co takie bezbronne zwierzę ma powiedzieć? Przecież nie obroni się przed ludzkimi zachowaniami, prawda? Jest bezbronny, i oddany na łaskę  człowieka. Jak dla mnie to jest chore, kupić lub dostać psa i jak  już się znudzi lub będzie robił szkody, wyrzucić,zabić, uśpić. Chore jest dla mnie też kupowanie  psa za nie wiadomo ile, kiedy tyle słodkich psiaków czeka na  nowych właścicieli w schronisku. Wszystkich wiadomo, że nie uratujemy, ale chociaż żeby jeden psiak miał nowy dom.  Ciekawe  co by zrobił człowiek, gdyby go zabrano, byłby zabawką, a jak się znudzi zabawka to zostać wyrzuconym na pastwę losu, lub co gorsza zabitym, uśpionym. Ja nawet jak krzyczę na  mojego psa, to już mi się serce kraja, więc nie byłabym zdolna  do zabicia go lub wyrzucenia. Tak się do niego przyzwyczaiłam.  Dlaczego człowiek tak robi? Dlaczego  jak pies już nie potrzebny  to jest zdolny do zabicia takiego małego szkraba?  Tak na prawdę to sama nie wiem,  dlaczego tacy ludzie istnieją na Ziemi, dlaczego w ogóle to robią.  Wiem tylko, że jak dorosnę to na pewno zaadoptuje jakiegoś słodziaczka koniecznie  psa,  ponieważ kotów nie cierpię, i po co brać?


O takiego słodziaczka nie rasowego,  zaadoptuje <3

*wszystkie zdjęcia które tu się pojawiły pochodzą z google grafiki * 

Mam nadzieję, że ten post wyszedł jak chciałam, i zrozumieliście  to co chciałam przekazać :)
Do następnej. :)
 

26 komentarzy:

  1. Post wyszedł Ci naprawdę fajnie, pomimo tego że to bardzo smutny temat. Ja chyba nawet nie mogłabym go poruszyć bo odrazu miałabym łzy w oczach. Sama mam psa i naprawdę nie wyobrażam sobie w jakikolwiek sposób jej pozbyć, na wszystko zawsze jest jakaś rada. A ludzi traktujących psy jak zabawki nigdy nie zrozumiem.
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wzruszyłam się. Lubię psy, ale czasami się ich boje, ale co prawda to prawda. Bycie porzuconym i nie potrzebnym to okrucieństwo nie tylko dla ludzi ale i także psów :C post cudowny, na prawdę gratuluję :)

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się to co napisałaś :) gratuluję . czekam na więcej takich...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem ludzi którzy karają psa za to, że szczeka. Przecież to normalne-zakazać psu szczekać to tak jakby zakazać człowiekowi mówić. Ja sama również wolałabym zaadoptować psa, który na pewno przywiąże się bardziej i bardziej potrzebuje mojej pomocy niż nie wiadomo jaki pies z jakiej hodowli ;)

    Obserwuję od dawna ;* Zapraszam na nowy post ♥
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to smutne, jak ludzie mogą być czasem tacy bezduszni wobec takich przecudnych stworzonek.

    http://werkka-werka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego tak się dzieje? Ja to wszystko widzę tak
    - ludzie wolą psy z rodowodem, ponieważ na nich można nieźle zarabiać
    - jak sama zauważyłaś, pieski to 'słodziaczki'. Z większości schronisk wychodzą psy jako szczeniaki, bo są słodkie. Ludzie boją się brać stare, wychudzone i schorowane psy, ponieważ nad takimi potrzeba więcej opieki i kasy, żeby takie zwierzę utrzymać.
    - porzucanie zwierząt to najprostsza droga, aby pozbyć się 'problemu'. szczeniaczek wyrósł, teraz jest dorosły, jakoś sobie poradzi, a poza tym za dużo kosztuje.

    To były te złe strony. Ale i w człowieczeństwie mamy swoje zalety:
    - jeśli nie chcesz zwierzaka, to lepiej je oddać do schroniska.
    - czasami pies jest zbyt brutalny i agresywny. Jedyną drogą może być uspanie.
    - wiele ludzi przygarnia zwierzaki do domu z ulicy.

    Są różni ludzie. Nie możemy wszystkich wrzucić do jednego wora z napisem człowiek. To prawda są ludzie, którzy bestwialsko traktują zwierzęta z różnych dziwnych powodów. Dlatego uspanie jednego psa i uspanie drugiego to nie to samo. np. mój pies miał już 13 lat. wykryto u niego raka jelit, miał przerzuty. pod sam koniec ledwie chodził, każdy jeden krok sprawiał mu ból. Pił tylko wodę, bo nic nie mógł przełknąć. Nadmiar wody jaką wypijał poskutkował tym, że nie trzymał moczu. Tak żył około 4/5 miesięcy. Z dnia na dzień było gorzej. Ropa zaczęła mu cieknąć. Nie było innego wyjścia jak uspać go.
    Jeszcze długo mogłabym pisać ale to by nadawało się na post ;)

    Dlatego moja opinia jest taka (trochę sprzeczna z tym co piszesz ;) ), że nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrzę na te zdjęcia to płakać mi się chce, naprawdę. 3 lata temu przygarnęłam psa z ulicy. Ale do głowy mi nie przyszło, żeby wyrzucić go z powrotem na ulicę.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  8. To przykre jak okrutni potrafią być ludzie. Moja babcia ostatnio przygarnęła kotki które znalazła w kartonie od butów na ulicy, brawa dla "mądrego" właściciela który je porzucił.

    alexshia-a.blogspot.com | xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. gdy widzę jakiegoś biednego i porzuconego psa robi mi się przykro :((

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿pisanepasja.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Supper sentencje.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. miło czytać i oglądać Twojego bloga<3 wpadnij również do mnie :*
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem jak można być tak złym człowiekiem.
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem przeciwna złemu traktowaniu zwierząt. Jeśli ktoś się zdecydował na posiadanie małego pupila to powinien się nim opiekować. A w innych przypadkach powinniśmy traktować zwierzęta tak jak chcielibyśmy, żeby traktowano nas.

    OdpowiedzUsuń
  14. to naprawdę przykre jak ludzie traktuję niewinne zwierzątka, każde z tych piesków potrzebuję domu, tak jak człowiek. Ciepłego domu pełnego miłości i spokoju, to straszne co inni robią z psami... :(
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jak na to patrze to nie moge powstrzymac sie od lez.. wykorzystalas moj pomysl na tytul - bardzo mi milo :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludzie są naprawdę beznadziejni jeżeli chodzi o takie sytuacje. Zwierzęta potrafią bardziej kochać niż ludzie. Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda mi takich zwierzat:(
    + nie będę kłamać...strasznie zależy mi na obserwatorach, chcę dobić do 200. Pomożesz? To działa na zasadzie ty mnie, ja ciebie. Jeśli się skusisz to zapraszam do siebie :) -->Moj blog, klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie chcę się wypowiadać o takich ludziach. Co złego zrobili im te biedne niewinne zwierzątka? To naprawdę przykre. Jak można bronić psu szczekać? To tak samo jak bronić człowiekowi mówić. Twoje posty czytane tysiące razy są tak samo ciekawe. Życzę Ci jeszcze więcej osiągnięć z tym blogiem. Mam nadzieję, że będziesz z Nami do końca. Z niecierpliwością czekam na kolejny post. Byłoby super gdybyś zrobiła z niego serię Back To School bo ciekawi mnie jak przygotowałaś się do szkoły.

    Będzie mi miło jak wpadniesz do mnie bo dopiero zaczynam.
    Pozdrawiam :)
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż mi źle jak patrzę na te słodkie pieski ;c Nienawidzę ludzi, którzy psy traktują jak zabawki, ale nic nie można z nimi zrobić :(
    Mogłabym cię prosić o skomentowanie najnowszego postu? Bardzo mi zależy http://asia-asiaablog.blogspot.com/2014/08/seriale.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Doskonale napisałaś ten post! Zawsze się rozklejam przy zdjęciach bezbronnych i źle traktowanych zwierząt. Nie mogę zrozumieć jak okrutni muszą być ludzie by tak je traktować.

    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze napisałaś .. ;/ bardzo mi szkoda psieków jak widze jak je ludize traktuja niektórzy ..

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> ♔Mój post - klik♔ (wzamian masz szanse Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wkurza mnie takie zachowanie malutkie pieski biedactwa. ludzie nawet nie wiedzą jaką krzywdę mogą im zrobić. Oni przecież są wierniejsze jak człowiek. Pouczający post:D
    caroline369.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie nawidzę właśnie takich ludzi! Zdecydowali się na psa, więc niech teraz się nimi opiekują, przecież one też mają uczucia :/ Dobrze napisane i zgadzam się w 100% :)
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*