naglowek

naglowek

25 sie 2014

Must have na jesień

Po raz pierwszy nie zaczynam posta od hey czy witam. To już wielki plus ;)
Tak wiem miał być szkolny tag, ale przełożyłam to na następne dni, więc oczekujcie, wszakże powinien się pojawić do I  września,  oczekujcie go bo to będzie ostatni post z serii back too school na tym blogu :)

Kończą się wakacje- lato, a co za tym idzie? Zbliżają się zimne pory roku jak jesień i zima. Trzeba wtedy  porzucić marzenia o ubraniu krótkich spodenek i koszulki czy spódniczki, sukienki, wtedy sięgamy po ciepłe ubrania jak bluzy czy grube swetry. Ja postanowiłam pokazać Wam parę takich ubrań na jesień ze strony sheinisde. Za nim jednak przejdę do pokazywania prosiłabym o klikanie, na prawdę to dużo pomaga, a jeszcze dzięki temu rozwija się mój blog :) No i oczywiście dziękuję za 440 obserwatorów oraz 42 tysiące wyświetleń. Jesteście kochani, kocham Was <3

Grey Long Sleeve Cable Knit Loose SweaterGrey Long Sleeve Trim Cardigan Sweater 
                                                                       KLIK  KLIK 
  






Red Lapel Long Sleeve Plaid Buttons Blouse
 Light Blue Lapel Long Sleeve Bleached Denim Blouse                                                                          KLIK    KLIK

Red Long Sleeve Floral Tassel KimonoApricot Long Sleeve Floral Tassel Long Kimono                                                                                                          KLIK   KLIK
White Contrast Organza Floral Loose Sweatshirt Grey Hooded Mickey Leopard Print Sweatshirt                                                                  KLIK  KLIK
Black Contrast Floral Long Sleeve Pockets JacketKhaki Contrast Leather Long Sleeve Crop Jacket                                                                       KLIK    KLIK
Blue Pockets Slim Denim PantNavy Pockets Bleached Slim Denim Pant                                                                                                                 KLIK  KLIK

 Ubrania na jesień tak jak i na każdą inną porę roku w sheinside są najlepsze, nie mówię tego bo o współpraca, ale dostałam już parę paczek i wiem jaką mają jakość, więc na prawdę nie pożałujecie zakupu.
                                                                          I to wszystko :)

Bardzo proszę o kliki, wy wiecie jakie one są ważne we współpracy :) Tylko nie oszukujcie, mówcie szczerze. :)

48 komentarzy:

  1. Super rzeczy :) Oczywiście poklikałam :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne koszule :) poklikalam.

    Moglabys poklikac u mnie?
    Everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, poklikałam :)
    Zapraszam! Jak Ci się spodoba, to dołącz do obserwatorów. Nowy post!
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sweterki ! <3
    Muszę jakiś kupić ;3
    Świetna lista ;D
    O matko jaka urocza kicia ;3
    Jak dobrze pozuje, zdjęcia w ogóle nie zamazane, przepiękne ! Dobry fotograf ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam za komentarz o kocie, przez przypadek wkleiłam ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam w linki :)
    świetne ciuchy wybrałaś :)

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa lista, ja najchętniej przygarnęłabym ten drugi, szary sweterek, naprawdę piękny!
    Oczywiście poklikałam ♥

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, oczywiście poklikanie
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane ;)


    niebieskie-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne rzeczy ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam i mam nadzieję że zrobisz to samo u mnie
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. UCZCIWIE klikłam w linki :)
    Swietne propozycje
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne bluzy i sweterki!! <3

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Klikłam ♥

    Staram się o współpracę z Sheinside, więc będę wdzięczna jak klikniesz ♥ http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kliknęłam :)
    bardzo ładne rzeczy wybrałaś :D
    może wpadniesz? :) by-aneta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podoba mi sie bluza z napisem get over it i po prawej linijke pod nią to coś mi sie nie podoba. Reszta spoko, zwlaszcza koszule i sweterki, wiec klik :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne rzeczy wybrałaś! Poklikane! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny must have! :)
    Ja także zrobiłam sobie taką listę zakupów na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie śliczne ubrania :) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te twoje must have! Mi najbardziej spodobał się ten sweterek ;)
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. najbardziej podoba mi się kimono :)
    powodzenia we współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sweterki są śliczne <3

    ____________________
    ps. a u mnie? piękna bluza do rozdania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na post back to school. Bardzo ładne rzeczy: ))

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpadły mi w oko sweterki :)

    Zapraszam na mojego bloga: www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się niedługo zaopatrzyć w sporą ilość swetrów :))
    poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne rzeczy, poklikałam kochana. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy. Poklikałam :)

    Bardzo bym prosiła o kliknięcie w link Blackfive na moim blogu :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kliknęłam! Życzę powodzenia!
    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w baner sheinside? Z góry za wszystko DZIĘKUJĘ!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję :) ładne są koszule i ta bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ubrania bardo ładne, kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. http://sawanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładne:)

    chanelier.blogspot.com - dopiero zaczęłam pisać, wpadniesz i skomentujesz? buziak

    OdpowiedzUsuń
  33. 1 sweterk i kurtka najlepsze! Klikam :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne ubrania, poklikałam trochę mam nadzieję, że uda Ci się dostać tą współpracę! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie piszesz xd
    ulkaandjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mamy podobne gusta ;p Kliknęłam w 4 linki

    Obserwuję i zapraszam
    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim zdaniem must have na jesień to grube swetry! Wyglądają ślicznie i są cieplutkie. W koszulę w kratę też planuję się zaopatrzyć!

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooo tak koszule, kardigany i jeansy najlepsze! <33
    NIe lubie jesieni, bo wtedy jest tak zimno, ale takimi ubraniami można to sobie wynagrodzić

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. poklikałam i proszę o to samo!
    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne rzeczy, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. najbardziej podobają mi się te bluzy które mają kawalek wzoru kwiatowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy sweterek po prawej stronie - cudny! <3

    zapraszam: cathleenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*