naglowek

naglowek

6 sie 2014

Oskarżony

Witam ;)

Na początku bardzo przepraszam za tą tygodniową przerwę,  ale po prostu nie miałam chęci, czasu, weny ani zdjęć by napisać posta. Dzisiaj jednak przychodzę do Was z pierwszą recenzją książki . Będzie to książka Johna Grisham'a pod tytułem Oskarżony.

 Jak widzicie już sama okładka bardzo zachęca.


Zacznę może od tego dlaczego właśnie ją przeczytałam. Gdy byłam u mojej siostry( szykowałam się do Chmielna), to właśnie pożyczyłam sobie tą książkę,  najpierw przeczytałam małe streszczenie, a potem to już tylko codziennie po 2/4 rozdziały. Książkę skończyłam czytać wczoraj. Jest to najnowszy bestseller prawniczy Grishama. 
Jeśli chodzi o autora tej świetnej książki to jest to John Grisham.Jest to dość znany , współczesny pisarz amerykański. Jego książki ukazują się w ponad 40 językach.  John Grisham jest autorem 27 powieści, 3 dla młodzieży.  Dziewięć książek których jest autorem zostało zekranizowane . W 2011 roku otrzymał prestiżową nagrodę  literacką Harper Lee.

Głównym bohaterem tej książki jest Theodore Boone( w skrócie Theo) , syn   prawnika i prawniczki, właścicieli  popularnej  kancelarii. Akcja rozgrywa się w Strattenburgu. Theo jest bardzo mądry, wie o więcej niż  nie jeden prawnik. Głównym problemem tej książki jest wrobienie Theo w obrabowanie sklepu,kradzież. Zawieszony w szkole musi udowodnić swoją niewinność, ponieważ wszystkie dowody wskazują jednoznacznie na niego. Czy mu się uda? Musicie koniecznie przeczytać i sami się dowiecie :)
I dobiegamy do końca  recenzji. Czas na podsumowanie. 
Moim zdaniem jest to świetna książka, warta  przeczytania, godna polecenia. Więc jak tylko będziecie mieli okazję ją przeczytać, gorąco polecam! :)
Książka wywarła na mnie pozytywne wrażenia.
Zero wad,same zalety :)


I to już wszystko, następny post w weekend o paczce z sheinside :)


Przypominam o giveaway czas do 10 sierpnia, a jest dopiero 8 chętnych, większe szanse na wygranie :)
Odsyłam do postu z giveaway KLIK

I taka mała informacja, szykuję się chyba nowa współpraca, firma się zgodziła, ale chciałabym jeszcze poznać Wasze zdanie. Jeśli ktoś współpracował z firmą sweetbox.storenvy.com to proszę o  małą opinię odnośnie tej firmy, czy jest  godna uwagi i szumu czy to jest   tak samo jak z Aupie?



25 komentarzy:

  1. Bardzo fajna recenzja :D
    Książka wydaje się być ciekawa
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku świetna książka czytałam ją!
    Obserwuję! Masz świetnego bloga
    http://werkka-werka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam tej ksiązki, ale z racji tego, że jestem maniakiem książkowym to z chęcią ją przeczytam przy najbliższej okazji, bo wydaje się być bardzo ciekawa. :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli znajdę czas to chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie czytałam :)

    zajrzyj do mnie ;p
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie czytałam, może kiedyś się za nią wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam.
    Ale zamierzam. ;3
    Zapraszam do siebie :) ------ > http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tym autorze.
    Książka zapowiada się być fajna, więc może ją przeczytam. :)

    smoothiestrawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Może przeczytam tą książkę bo fajne się zapowiada :)(:


    Mam małą prośbę :) Czy mogłabym liczyć na to, że wejdziesz na mojego bloga i klikniesz w link do firmy sheinside?
    Jest to dla mnie bardzo ważne bo dostałam możliwość współpracy z tą firmą i abym ją podjęła muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy! Oczywiście za wszystko się odwdzięczam :)
    Z góry serdecznie dziękuję!!!!!!!!!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Dostałam tą książkę od wujka na święta ,ale kiedy zobaczyłam ,że jest pisana przez chłopaka to jakoś tak ją odłożyłam.Dziwnie mi się czytał ,ale skoro uważasz ,że jest fajna to muszę przeczytać i się jakoś przekonac :P.
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadzisz niesamowitego bloga <3
    Wygląd jest świetny *-*
    Obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O koniecznie muszę przeczytać tą książkę! :)
    Mam nadzieję że współpraca z tą firmą będzie owocna :3

    Zaczynam obserwować i zapraszam do mnie:
    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę ją przeczytać! :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiłaś mnie! :)

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki do rzeczy z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz słyszę o tej książce,ale wydaje się być ciekawa :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę ją przeczytać ;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna recenzja ;) książki nie czytałam jeszcze. Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. no dosyć mnie zaciekawiłaś :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam książki ale wydaje sie ciekawa!

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem jedna z osob ktore nie lubią czytac niestety :c

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam czytać, po twojej recenzji być może i tę książke przeczytam :)

    serdecznie pozdrawiam - Luszii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*