naglowek

naglowek

5 wrz 2014

Plany....

Właśnie mija pierwszy tydzień szkoły. Szybko zleciało. :) Ten tydzień był bardzo organizacyjnym tygodniem, więc cała nauka ruszy  od poniedziałku. W związku z tym chciałabym do Was napisać posta o tym jakie mam plany na rok szkolny. Oczywiście są to tylko plany, bardzo bym chciała żeby  one wypaliły, ale nie wiem jak to będzie.

No to tak jak każdy uczeń/ uczennica  mówi co roku , chcę  się zacząć przykładać do nauki. Najlepiej by było  gdyby średnia  była co najmniej 4,75 ale  to są dalekie marzenia.  Byłoby mi łatwiej gdybym była typem  ścisłym , ale  te przedmioty właśnie mi sprawiają trudność.  Bardzo mi to utrudnia życie, w przyszłości chciałabym   być  informatykiem, a żeby nim być to muszę mieć conajmniej 4  z matematyki i fizyki. Z matmy to jest możliwe, ale fizyka to dla mnie czarna magia o.O

Pomimo tego , że  będzie tyle nauki, w końcu 2 gimnazjum to  ta najtrudniejsza to nie chcę  zaniedbywać aż tak mocno   bloga i moich przyjaciół. Na blogu chcę pisać co najmniej 2 razy w tygodniu, a z przyjaciółmi spotykać się  nie tylko w szkole, ale też w weekendy i  np ferie.


Wiadomo , że każdy przedmiot jest ważny i do każdego  przedmiotu trzeba się przykładać, jednak ja znaczną uwagę  przekażę informatyce i    tym ścisłym przedmiotom.

I ostatni mój plan to lepsze kontakty z klasą. Nie chciałabym żeby między nami  była taka atmosfera  więc będę robiła wszystko by zapobiec kłótni, albo nie być  w centrum  kłótni.


                                                          A jakie są wasze plany na ten rok szkolny? :)

                                                                     Do następnej  : )

25 komentarzy:

  1. Też zawszę postanawiam się dobrze uczyć i mieć dobrą średnią ale nigdy mi to nie wychodzi ;/

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę przyłożyć się bardziej do nauki. ^^
    pozdrawiam ♥
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blog *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać na blogu
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, abyś wytrwała w postanowieniach! :)
    Całusy,

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda niedawno było rozpoczęcie roku a tu naglę przeleciał tydzień, świetna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie myślałam, że będę miała pasek, a tu proszę w 2 gimnazjum :)) Tobie życzę tego samego :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba czytalas juz moje plany, mija mega szybko, a my mamy juz nawalone sprawdziany kartkowki i wszystko! :/
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w planach na ten rok szkolny mam na pewno naukę :)
    trzymam kciuki abyś wytrwała w postanowieniach :)
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, szybko ten tydzień minął...
    Mamy nadzieję, że zrealizujesz w pełni swoje postanowienia! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, masz świetnego bloga, będę cię odwiedzała częściej ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/perfume.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Prosiłabym również o klikanie w baner Sheinside po prawej bloga, to dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam w planach w tym roku wziąć się za naukę :)
    zapraszam http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. aż za szybko minął:(

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam takie plany, zobaczymy co z nich wyjdzie:)

    jugii.blogspot.com - KLIK! ♔

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam planu. Żyję życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na pewno bardzo bym chciała mieć wysoką średnią za równo na semestr, jak na koniec roku :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim głównym celem w tym roku szkolnym to aby mieć dobrą średnią :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym chciała mieć dobre ocenki na koniec;D

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie fizyka to też była czarna magia, a tu na koniec 3 gimnazjum niespodziewanie miałam 5 ! Dasz radę ze wszystkim :) Moim celem jest zapoznanie się z nową klasą, znalezienie nowych przyjaciół i utrzymanie kontaktu z tymi starymi :) Oczywiście trzeba też wystartować dobrze z nauką :D Pozdrawiam! :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też w tym roku biorę się za naukę :)
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje plany to wziąść się ostro za naukę :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja teraz musze się ostro przyłożyć do nauki ponieważ czekają mnie egzaminy :c
    Tak bardzo się boję...

    Zapraszam na na mini loterię BEZ WSTAWIENIA BANERU! :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/09/allepaznokciepl-mini-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz... Mam kolegę informatyka ;). Ja też zamierzam się dobrze uczyć, ale czy to wypali... No cóż, zobaczymy :).

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj w klubie osób chcących być informatykiem :3 Tez idę do drugiej gimnazjum, i myślę, że mogłabym wyciągnąć 5 i z matmy i z fizyki, ale jak patrzę na program nauczania informatyki to naprawdę sie załamuję (edytor Word, podstawy Gimpa i Logomocja... masakra). No cóż, życzę Ci powodzenia w szkole :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*