naglowek

naglowek

9 wrz 2014

Trochę tematycznie.



 Dzisiaj typowo pisany post o tym co u mnie, jak minął mi dzień oraz co nieco o  tym dlaczego niektóre osoby  nie akceptują siebie  i co nieco o tym  dlaczego  ludzie  młodzi,nastolatkowie tną się dla szpanu. :)

Powoli mija już drugi tydzień szkoły, mam już  za powiedziane kartkówki , sprawdziany.  W szkole nie było nic ciekawego, 7 godzin lekcyjnych, śpiewanie na ocenę(tragedia), i takie różne  pierdoły : )  Zaraz   jadę  na pierwsze organizacyjne  zebranie.  Pogoda jest świetna więc  te 7/8 lekcji  da się jakoś przeżyć.

I to tyle  jeśli chodzi o szkołę, a teraz przejdźmy do tematu akceptacji siebie.  Jest pełno  dziewczyn które mają kompleksy, nie akceptują siebie ,swojego ciała i wyglądu, a  docinki kolegów i koleżanek  wcale  nie pomaga w uporaniu się z akceptacją samego siebie.  Wiadomo, nie każdy jest idealny, każdy ma jakieś wady,nawet takie bloggerki jak ja. Osobiście  mam wiele kompleksów, ale staram się ukrywać  je i zapominać o nich. Na prawdę cały przepis na akceptację siebie to  nie przejmowanie się swoim wyglądem bo przecież nikt nie jest wspaniały, i oczywiście olewanie tych  bezpodstawnych  docinek znajomych np ,,Ale jesteś gruba,  brzydka,  masz pryszcze,masz krzywe nogi".  Tak na prawdę te osoby  też mają kompleksy i nie akceptują siebie i  chcą się wyżyć. Najczęściej  ukrywają swoje wady np pod makijażem, pod toną pudru.  Na prawdę nie ma co się przejmować, że ktoś ci  powiedział , że jesteś gruba. Ty powinnaś wiedzieć, że nie jesteś i  dalej żyć, a nie załamywać się, lub co gorsze pociąć się z tego powodu. To to jest w ogóle kompletna ironia losu. Jeśli zaakceptujesz siebie i cały swój wygląd, zauważysz wielkie zmiany w twoim samopoczuciu i poprawią się  twoje relacje z  osobami.
A teraz troszkę o tym cięciu dla szpanu przez nastolatków.

*Wszystkie zdjęcia tu umieszczone znalazłam na google grafika* 

Uważam, że jest to kompletna głupota  kaleczyć swoje ciało w tak młodym wieku tylko po to by na drugi dzień pokazać to koleżance , pochwalić się, zrobić z siebie odważną i opowiedzieć jak to było gdy  to robiła. Chore o.O  Nawet jeśli jest jakaś osoba  w  wieku nastoletnim która to robi nie dla szpanu tylko dlatego , że na prawdę ma problemy to również uważam to za głupotę, ponieważ takie kaleczenie nie rozwiąże  tego problemu,  a zostaną brzydkie blizny.  Jak widzę te wszystkie  zdjęcia na tumblerze  czy na jakiejkolwiek stronie podobnej do tumblera to aż się śmiać chcę, ciąć się, robić zdjęcia temu i wstawiać do internetu. Drugie zdjęcie które tu wstawiłam jest takim przykładowym zdjęciem które widzę na tumblerze. Oczywiście to jest tylko moje zdanie i nie musicie go popierać, chętnie  usłyszę Wasze  opinie na te 2 tematy :)

                                                                    To wszystko, do zobaczenia :)






21 komentarzy:

  1. Co do akceptacji siebie oczywiście się z Tobą zgadzam. Jeśli chodzi o drugi temat.. są osoby, które faktycznie mają problemy i próbują ból psychiczny zastąpić fizycznym. Nie widzą innego wyjścia, by normalnie funkcjonować, a do wniosków że to głupota dochodzą znacznie później. Wszystkie tumblry z tego typu zdjęciami rzadko należą do nas, i rzadko też okazują typowo nasze myśli. Czasem jest to kwestia typu osobowości, która w prowadza w taki stan wyrażania swojego wewnętrznego smutku. Zbyt często jednak jest to traktowane jako moda..

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze zdjęciami cieć na tumlerze nie jest tak, że ci ludzie chwalą się, że się pocieli. Tumblr jest dla nich pamiętnikiem, a więc wstawiają takie zdjęcia. :)

    Zapraszam do mnie, będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zgadzam się z całym twoim postem. Cięcie to głupota,ale cóż
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to napisałaś :) z tym okaleczaniem się często jest niestety tak że chcą zwrócić na siebie uwagę innych..albo właśnie po to żeby być ''fajnym'' bo to teraz takie ''modne'' :|
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Także wg mnie kaleczenie siebie dla szpanu to totalna głupota
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórym cięcie się pomaga, tak jak palenie papierosów, czy nawet skubanie spodni podczas stresu. Takim osobom należy pomagać a nie wyśmiewać.

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Osoby które się okaleczają mają zazwyczaj poważne problemy. Są jednak też tacy którzy robią to dla szpanu a to jest po prostu żałosne... :/


    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. okaleczenie się dla szpanu i robienie zdjęć, które później trafiają na tumblra jest żałosne :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do akceptacji, ok-dobry post, choć już mnóstwo ich widziałam, ale nie łączyłabym tego z postem lifestyle...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba akceptować siebie :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czasem ludzie tną się też z powodu depresji...

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli ktoś tnie sie dla szpanu, dla mnie to beznadziejne typowo "gimbusiarskie" zachowanie i takie zdażały się czesto u mnie w szkole...ale jeśli ktoś ma konkretny powód, uważam to za poważny problem...tego nie można zlekceważyć

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. "Szpan" Tak bardzo jest super ... Ale rozumiem ludzi, który robią to po przez choroby :((

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. tacy ludzie nie potrzebuja zrozumienia tylko pomocy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ciekawie i prawdziwie piszesz, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie rozumiem, dlaczego ludzie w tak młodym wieku okaleczają swoje ciało.

    Zapraszam na nowego posta - kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uważam, że innym (za przeproszeniem) gówno do tego jak kto wygląda, ile waży etc. Jeśli ktoś akceptuje siebie to tym bardziej ludzie dookoła tej osoby powinni to akceptować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zycie nie bedzie uslane rozami i tylko najsilniejszi beda sobie potrafili z nim poradzic.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. takim osobom należy pomóc
    http://martienna.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny post chętnie będe tu wpadać częściej (na bieżąco) strasznie fajny blog,będę go polecać innym rówież :*
    Odwiedź naszego bloga,będzie mi miło :>
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji, za obserwację.
Spodoba ci się mój blog, zaobserwuj.
Spodoba mi się Twój, zaobserwuję.
Jeśli mój blog służy ci do reklamowania, to wyjdź.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dziękuję za komentarze :*